quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat heeft hij ook nooit gedaan volgens mij.
dat is wat ik denkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn dat dan middelen die ze nog niet kunnen vinden of die nog niet op de lijst stonden?
Dat heb ik hem wel eens horen zeggen zoiets als "ik heb niets gebruikt dat op de verboden lijst stond"quote:
Het is wielrennerstaal voor: Ik deed wat iedereen deed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn dat dan middelen die ze nog niet kunnen vinden of die nog niet op de lijst stonden?
en daarom kan elke renner zichzelf in de spiegel aankijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wielrennerstaal voor: Ik deed wat iedereen deed.
Wat iedereen denkt dat iedereen deed. En daarom deed iedereen het.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wielrennerstaal voor: Ik deed wat iedereen deed.
das mooi, krijg je dus ook geen bloedzakjes...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:11 schreef Steven184 het volgende:
Serrano zegt niet te weten hoe zijn naam in de administratie van Fuentes voorkomt.
ja dat was mijn tweet. verder heb ik me scheel geërgerd aan de uitzendingquote:
trainingsadvies?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:11 schreef Steven184 het volgende:
Serrano zegt niet te weten hoe zijn naam in de administratie van Fuentes voorkomt.
Linkje naar je tweet? Zag hem zo snel niet staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was mijn tweet. verder heb ik me scheel geërgerd aan de uitzending
jammer dat 140 tekens tekort was om tennis aan te halentwitter:rubbereend twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 10:42:40@Lijn1Radio oude Grieken gebruikte al doping. Doping is van alle sporten. Alleen geen sport die zoveel gecontroleerd wordt als t wielrennen reageer retweet
twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 10:40:03Wat is er erger dan Jeroen Wielaert die lijn 1 presenteert op radio 1? Naast Wielaert is nu ook nog Rick de Leeuw te gast. Verschrikkelijk. reageer retweet
Nogal tenenkrommend ja. Rick de Leeuwquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was mijn tweet. verder heb ik me scheel geërgerd aan de uitzending
Nee, hij heeft gevraagd of Fuentes zijn vertaler/tolk wilde zijn.quote:
morgen op pag 8 van de krantquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/477(...)leten-geschorst.html
Maar het blijft allemaal geloofwaardig hè, dat atletiek.
een vriend van me, vind het een schande voor de sport dat al die Lance tours geen winnaar hebben, wat vinden jullie?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:23 schreef OProg het volgende:
Blijkbaar. Het komt er een beetje op neer dat hij blijft rijden en afwacht welke lijken er nog meer uit de kast komen, en als die echt stinken en rot zijn stapt hij op.
Zo niet, dan blijft hij rijden.
Wat een feest dat de Giro van Contador naar deze zuivere renner ging.
Het zou eerder een schande zijn als ze wel een winnaar aanwijzen, je gaat namelijk nooit weten wie wel 'schoon' was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een vriend van me, vindt het een schande voor de sport dat al die Lance tours geen winnaar hebben, wat vinden jullie?
Het niet hebben van een winnaar is wat mij betreft net zo min zinvol als de tweede besmeurde renner wel winnaar maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een vriend van me, vind het een schande voor de sport dat al die Lance tours geen winnaar hebben, wat vinden jullie?
Boogaard, E. Dekker ook op het podium.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zou eerder een schande zijn als ze wel een winnaar aanwijzen, je gaat namelijk nooit weten wie wel 'schoon' was.
Eigenlijk zijn sportstatistieken zinloos geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het niet hebben van een winnaar is wat mij betreft net zo min zinvol als de tweede besmeurde renner wel winnaar maken.
Of je blijft schrappen tot je er bij eentje uitkomt waar je geen hard bewijs tegen kan vinden. Ik kan er om eerlijk te zijn niet echt wakker van liggen.
Dat het een wonder is dat je vrienden hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een vriend van me, vind het een schande voor de sport dat al die Lance tours geen winnaar hebben, wat vinden jullie?
in jouw wereld wel....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat het een wonder is dat je vrienden hebt
eens kijken wie hij nu weer omkoopt om dit te torpederen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef Wombcat het volgende:
Net op sportjournaal: de amerikaanse overheid gaat Armstrong nog aanklagen vanwege fraude
Als je dan toch fraudeert kun je beter all the way gaan hé ...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eens kijken wie hij nu weer omkoopt om dit te torpederen.
Algemeen bekend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:30 schreef Falco het volgende:
Vreemd dat het dopinggebruik van een gehandicapte hardloper zo onbelicht blijft. Oke toegegeven, Pistorius wordt verdacht van een moord maa dat zelfs paralympische sporters gebruiken
Tsjah. Handicap of geen handicap. Hij liep wel gewoon op de Spelen tussen de snelste mannen van de wereld, dus dan roept het vinden van doping nog minder verbazing op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:30 schreef Falco het volgende:
Vreemd dat het dopinggebruik van een gehandicapte hardloper zo onbelicht blijft. Oke toegegeven, Pistorius wordt verdacht van een moord maa dat zelfs paralympische sporters gebruiken
De 400m loop je niet clean uit!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:30 schreef Falco het volgende:
Klopt. Je bent dan gewoon klaar en kapot na een meter of 325.quote:
Versnellen kan niet zonder doping of een motortjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. Je bent dan gewoon klaar en kapot na een meter of 325.
ze gebruiken nog meer dan normale sporters, junks zijn het.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:30 schreef Falco het volgende:
Nochtans , volgens Harm Kuipers is 400 m ongetwijfeld te kort om voordeel uit doping te kunnen halen ...quote:
Een schadevergoeding van 90 miljoen dollar zou het failliet van Armstrong betekenenquote:Overheidsbedrijf US Postal stak als hoofdsponsor tussen 1999 en 2004 rond de dertig miljoen dollar in het wielerteam van Armstrong en de Belgische ploegleider Johan Bruyneel.
Als in de civiele rechtszaak kan worden aangetoond dat Armstrong en zijn handlangers de overheid met hun dopingprogramma bewust hebben misleid en daardoor veel schade hebben berokkend, heeft de eisende partij onder Amerikaanse wetgeving recht op drie keer het geïnvesteerde bedrag als schadevergoeding.
125-90=35.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef Wombcat het volgende:
http://www.nu.nl/sport/32(...)laagt-armstrong.html
[..]
Een schadevergoeding van 90 miljoen dollar zou het failliet van Armstrong betekenen.
Ik dacht dat zijn vermogen op 90 miljoen werd geschat.quote:
http://www.nu.nl/sport/32(...)ng-bij-rabobank.htmlquote:'Tijd voor openheid over doping bij Rabobank'
AMSTERDAM - Wielrenners en leidinggevenden van het voormaliger wielerteam van Rabobank moeten naar buiten treden over het dopinggebruik binnen de ploeg. Die oproep doet Stefan Matschiner zaterdag in NRC Handelsblad.
Foto: ANP
De voormalig atleet en sportmanager was spil in het schandaal rond de Oostenrijkse bloedbank Humanplasma.
''Iedereen die daar gewerkt heeft, moet eindelijk eens vertellen dat er bij Rabobank georganiseerd doping werd gebruikt'', aldus Matschiner, die in de krant bevestigt dat meerdere Raborenners, onder wie Thomas Dekker en de Deen Michael Rasmussen, klant bij hem waren.
Bloedzakken
In het vraaggesprek met NRC vertelt Matschiner hoe hij tijdens de Ronde van Frankrijk in 2005 bloedzakken afleverde bij teamarts Geert Leinders van Rabobank.
''Ik heb Leinders gebeld, en toen kwam hij naar buiten'', zegt Matschiner. ''Ik had twee bloedzakken bij me, hij wilde er maar één hebben. Hij heeft me het volle bedrag betaald: duizend euro.''
Matschiner wil niet spreken over renners die hun dopinggebruik nog niet zelf hebben opgebiecht. ''Ik wil geen sporters verraden. Ik doe alleen een oproep aan de Raborenners die klant bij mij waren. Ze moeten nu eindelijk eens zeggen: ik heb ook gedoped.''
Boogerd
Oud-renner Michael Boogerd ontkent dat hij doping heeft gebruikt in zijn loopbaan. Hij gaf eerder wel toe dat hij rekeningen van Matschiner heeft ontvangen en die ook heeft betaald. Volgens Boogerd was dat voor vitaminen. Matschiner trekt dat in twijfel.
''Misschien moet u het Michael nog eens vragen. Er waren waarschijnlijk veel rekeningen. En ik denk dat je daar héél veel vitaminen voor kunt kopen'', zegt Matschiner.
Door: ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |