quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
Whieeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, ik kom wel een keertje, maar ik heb het nu de eerstkomende weken heul druk.quote:
alleen op dagen dat ik ook kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef roos85 het volgende:
Ik begreep van mijn lief dat wij ook een keer verwacht worden
Frankieeeequote:
Moeten nog even de planning kijken, kan goed zijn dat we overdags weg zijn. Zullen tzt laten wetenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar eens een OP lijstje maken voor 4 maart![]()
Franklop en Roos, komen jullie 4 maart dus al?
Ik kom nog wel even. Ervoor en erna. Maar ik sjoel niet mee, want timmerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar eens een OP lijstje maken voor 4 maart![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kom nog wel even. Ervoor en erna. Maar ik sjoel niet mee, want timmeren
Ik denk dat ik het net moet kunnen redden: als ik in de pauze van school ff mijn beurt kom gooien, dan kan ik na afloop zo weer aanhakenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
![]()
En dat je dan er na ook weer komt en wij net 1 rondje verder zijn
Ja of net als Vera, aan het eind gewoon ff twee beurten achter elkaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het net moet kunnen redden: als ik in de pauze van school ff mijn beurt kom gooien, dan kan ik na afloop zo weer aanhaken
NOEM JE ONS NOU DIK?quote:
oh hadden ze je niet verteld dat als je er bent, je de volgende keer weer moet komen?quote:
Ik hád geen rode letteeeherrrrrssssssssssquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij weer je shirt met rode letters aan?
Wat je zegt ben ik zelfquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of net als Vera, aan het eind gewoon ff twee beurten achter elkaar
[..]
NOEM JE ONS NOU DIK?
Volgens mijn beeb wel en die heeft er verstand van, want beebquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hád geen rode letteeeherrrrrssssssssss
Ik heb je toch de kleur van mijn onderbroekje laten zien?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mijn beeb wel en die heeft er verstand van, want beeb
Kom niet aan de beeb!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mijn beeb wel en die heeft er verstand van, want beeb
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond wel even aan de Beeb zitten denk ik
Heb je daar geen 5 brieven over gehad?!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
En fak fak fak mijn APK is verlopen
Nou ja MIJN apk niet, maar die van de auto.
Ik zou er maar wat aan doen. Toen ik bij de rechter zat was voor mij een man aan de beurt die dat niet had gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
En fak fak fak mijn APK is verlopen
Nou ja MIJN apk niet, maar die van de auto.
Die man die voor me was wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je daar geen 5 brieven over gehad?!
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je daar geen 5 brieven over gehad?!
Oh, ik krijg er altijd eentje van het RDW, mijn garage en dan nog 3 willekeurige garages ofzo die vinden dat ik het daar moet laten doen.quote:
Joh!quote:
say whut?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je toch de kleur van mijn onderbroekje laten zien?
Lampje.
Heb je TomTom? Dan ga je de weg niet kwijtraken en kun je makkelijk komen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, toch echt niet 4 maart.
Inclusief omrijden omdat ik de weg kwijtraak tussendoor gaat dat vast 30 uur duren
Traagjequote:
Nee, maar heb wel zo'n ingebouwd navigatieding in de auto.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je TomTom? Dan ga je de weg niet kwijtraken en kun je makkelijk komen.
Dus jij en de missus mogen weer op de 4 maart lijst?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:48 schreef Bart het volgende:
[..]
oh hadden ze je niet verteld dat als je er bent, je de volgende keer weer moet komen?
Whut!quote:
Herkenbaar!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Oef, ze bellen me zo terug.
"Wat is uw kenteken mevrouw?" vroeg de telefoniste.
Erhm...
Ik ben een vrouw, die weten dat soort dingen niet uit hun hoofd.
Ben maar even snel buiten gaan kijken.
Ok, lijstje in de OP...
Ze moeten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij en de missus mogen weer op de 4 maart lijst?
Oh leuk, maar op 25 februari is er geen FOK!sjoelclubquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef sp3c het volgende:
4 maart juist wel
18 februari niet
maar alleen als Timm komt, als hij niet komt dan kom ik 25 februari misschien
Yupsquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb je toch de kleur van mijn onderbroekje laten zien?
Lampje.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Cat22 het volgende:
Kom niet aan de beeb!![]()
Dat doet Eliesje wel.
Ow, zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond wel even aan de Beeb zitten denk ik
Dan doe ik wel ff een APK-tje bij jouquote:
Owquote:Nou ja MIJN apk niet, maar die van de auto.
"Hij is lichtgroen. Heeft u daar iets aan?"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Oef, ze bellen me zo terug.
"Wat is uw kenteken mevrouw?" vroeg de telefoniste.
Erhm...
Je kent mequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef ElisaB het volgende:
"Hij is lichtgroen. Heeft u daar iets aan?"
"Kijk, ziet u wel; gewoon voor het raam!"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
Je kent me
"Tis die ene die hier voor de deur staat!"
"begint met een ... iig, dat weet ik wel!"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me
"Tis die ene die hier voor de deur staat!"
"Ik ben toch niet de enige die dit nooit weet he????"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
"Kijk, ziet u wel; gewoon voor het raam!"
Nee hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik ben toch niet de enige die dit nooit weet he????"
Daar ben ik ook nooit zo goed in, ik heb gemerkt dat ik er niet teveel over na moet denken en dan gewoon een 06nr er uit gooien. Meestal is het dan de goedequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
ik weet dat toch niet, ik bel mezelf nooit!
Ik ben heel slecht in sjoelenquote:
Trust me, er zijn al zulke historische dieptepunten gehaald puntsgewijs gezien afgelopen maandag, daar kom jij nooit meer onderquote:
Herkenbaar! Een keer heb ik mijn gecodeerde pin in mijn telefoon moeten opzoeken. Ik wist hem echt niet meer en zat op poging drie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo goed in, ik heb gemerkt dat ik er niet teveel over na moet denken en dan gewoon een 06nr er uit gooien. Meestal is het dan de goede
Net als dat je NOOIT ineens moet gaan nadenken 2 seconden voordat je ergens moet betalen wat je pincode ook alweer is...Gewoon je vinger automatisch over die dingen laten gaan, vooral niet willen opnoemen...
Dit geeft een burger moed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, er zijn al zulke historische dieptepunten gehaald puntsgewijs gezien afgelopen maandag, daar kom jij nooit meer onderAl gooi je ze achteruit, die stenen.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo goed in, ik heb gemerkt dat ik er niet teveel over na moet denken en dan gewoon een 06nr er uit gooien. Meestal is het dan de goede
Net als dat je NOOIT ineens moet gaan nadenken 2 seconden voordat je ergens moet betalen wat je pincode ook alweer is...Gewoon je vinger automatisch over die dingen laten gaan, vooral niet willen opnoemen...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef sp3c het volgende:
levert wel leuke gesprekken met mijn baas op
baas: hey sp3c ik heb je 100x gebeld volgens mij heb ik niet het goede nummer!
sp3c: kan wel
baas: wat is het goede nummer?
sp3c: weet ik het, bel mij eens?
baas: belt
sp3c: je hebt niet het goede nummer want hij gaat niet af
baas: ik heb ook een ander nummer
sp3c: bel is?
sp3c: nope
sp3c: ik heb trouwens mijn telefoon niet bij me dus misschien is 1 van die 2 wel de goede
baas:
sp3c:![]()
baas: bel me ff als je thuis bent
sp3c: wat is je nummer?
baas:![]()
sp3c:?
sp3c: ik heb trouwens mijn telefoon niet bij me dus misschien is 1 van die 2 wel de goede
baas:
Al gooi je blind. Achterwaarts. In de bak ernaast...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
Trust me, er zijn al zulke historische dieptepunten gehaald puntsgewijs gezien afgelopen maandag, daar kom jij nooit meer onderAl gooi je ze achteruit, die stenen.
baas:
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Fogel het volgende:
Ook gleden er af en toe spontaan dingen in gaten waar ze eigenlijk niet thuishoorden.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij en de missus mogen weer op de 4 maart lijst?
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...quote:
Regel maar dat ze meekomt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Regel het zelf.quote:
Jij bent niet mans genoeg eej?quote:
Zeker wel. Maar jij toch ook?quote:
Het was een interessante gewaarwording moet ik zeggen. Zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.
meenemen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
De bak was aliiiiiiiiiiiiiivequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Fogel het volgende:
Er ontbraken zo nu en dan "een paar" stenen en de bak stond niet altijd helemaal waterpas.
Dus je mag op de lijst voor 4 maart?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
Tuurlijk, ze vindt het keileuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Sterker nog, je staat al in de lijst voor 4 maartquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Ben ik nog welkom om te komen sjoelen?
Omdat jij vast wel weer vergeet vrij te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
waarom staat er bij mij een vraagteken achter en geen 1. voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |