quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef Greys het volgende:
Whieeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, ik kom wel een keertje, maar ik heb het nu de eerstkomende weken heul druk.quote:
alleen op dagen dat ik ook kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef roos85 het volgende:
Ik begreep van mijn lief dat wij ook een keer verwacht worden
Frankieeeequote:
Moeten nog even de planning kijken, kan goed zijn dat we overdags weg zijn. Zullen tzt laten wetenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar eens een OP lijstje maken voor 4 maart![]()
Franklop en Roos, komen jullie 4 maart dus al?
Ik kom nog wel even. Ervoor en erna. Maar ik sjoel niet mee, want timmerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar eens een OP lijstje maken voor 4 maart![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kom nog wel even. Ervoor en erna. Maar ik sjoel niet mee, want timmeren
Ik denk dat ik het net moet kunnen redden: als ik in de pauze van school ff mijn beurt kom gooien, dan kan ik na afloop zo weer aanhakenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Greys het volgende:
![]()
En dat je dan er na ook weer komt en wij net 1 rondje verder zijn
Ja of net als Vera, aan het eind gewoon ff twee beurten achter elkaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het net moet kunnen redden: als ik in de pauze van school ff mijn beurt kom gooien, dan kan ik na afloop zo weer aanhaken
NOEM JE ONS NOU DIK?quote:
oh hadden ze je niet verteld dat als je er bent, je de volgende keer weer moet komen?quote:
Ik hád geen rode letteeeherrrrrssssssssssquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe jij weer je shirt met rode letters aan?
Wat je zegt ben ik zelfquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of net als Vera, aan het eind gewoon ff twee beurten achter elkaar
[..]
NOEM JE ONS NOU DIK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |