Yupsquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb je toch de kleur van mijn onderbroekje laten zien?
Lampje.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Cat22 het volgende:
Kom niet aan de beeb!![]()
Dat doet Eliesje wel.
Ow, zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond wel even aan de Beeb zitten denk ik
Dan doe ik wel ff een APK-tje bij jouquote:
Owquote:Nou ja MIJN apk niet, maar die van de auto.
"Hij is lichtgroen. Heeft u daar iets aan?"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Oef, ze bellen me zo terug.
"Wat is uw kenteken mevrouw?" vroeg de telefoniste.
Erhm...
Je kent mequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef ElisaB het volgende:
"Hij is lichtgroen. Heeft u daar iets aan?"
"Kijk, ziet u wel; gewoon voor het raam!"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
Je kent me
"Tis die ene die hier voor de deur staat!"
"begint met een ... iig, dat weet ik wel!"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent me
"Tis die ene die hier voor de deur staat!"
"Ik ben toch niet de enige die dit nooit weet he????"quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
"Kijk, ziet u wel; gewoon voor het raam!"
Nee hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik ben toch niet de enige die dit nooit weet he????"
Daar ben ik ook nooit zo goed in, ik heb gemerkt dat ik er niet teveel over na moet denken en dan gewoon een 06nr er uit gooien. Meestal is het dan de goedequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
ik weet dat toch niet, ik bel mezelf nooit!
Ik ben heel slecht in sjoelenquote:
Trust me, er zijn al zulke historische dieptepunten gehaald puntsgewijs gezien afgelopen maandag, daar kom jij nooit meer onderquote:
Herkenbaar! Een keer heb ik mijn gecodeerde pin in mijn telefoon moeten opzoeken. Ik wist hem echt niet meer en zat op poging drie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo goed in, ik heb gemerkt dat ik er niet teveel over na moet denken en dan gewoon een 06nr er uit gooien. Meestal is het dan de goede
Net als dat je NOOIT ineens moet gaan nadenken 2 seconden voordat je ergens moet betalen wat je pincode ook alweer is...Gewoon je vinger automatisch over die dingen laten gaan, vooral niet willen opnoemen...
Dit geeft een burger moed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, er zijn al zulke historische dieptepunten gehaald puntsgewijs gezien afgelopen maandag, daar kom jij nooit meer onderAl gooi je ze achteruit, die stenen.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo goed in, ik heb gemerkt dat ik er niet teveel over na moet denken en dan gewoon een 06nr er uit gooien. Meestal is het dan de goede
Net als dat je NOOIT ineens moet gaan nadenken 2 seconden voordat je ergens moet betalen wat je pincode ook alweer is...Gewoon je vinger automatisch over die dingen laten gaan, vooral niet willen opnoemen...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef sp3c het volgende:
levert wel leuke gesprekken met mijn baas op
baas: hey sp3c ik heb je 100x gebeld volgens mij heb ik niet het goede nummer!
sp3c: kan wel
baas: wat is het goede nummer?
sp3c: weet ik het, bel mij eens?
baas: belt
sp3c: je hebt niet het goede nummer want hij gaat niet af
baas: ik heb ook een ander nummer
sp3c: bel is?
sp3c: nope
sp3c: ik heb trouwens mijn telefoon niet bij me dus misschien is 1 van die 2 wel de goede
baas:
sp3c:![]()
baas: bel me ff als je thuis bent
sp3c: wat is je nummer?
baas:![]()
sp3c:?
sp3c: ik heb trouwens mijn telefoon niet bij me dus misschien is 1 van die 2 wel de goede
baas:
Al gooi je blind. Achterwaarts. In de bak ernaast...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
Trust me, er zijn al zulke historische dieptepunten gehaald puntsgewijs gezien afgelopen maandag, daar kom jij nooit meer onderAl gooi je ze achteruit, die stenen.
baas:
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Fogel het volgende:
Ook gleden er af en toe spontaan dingen in gaten waar ze eigenlijk niet thuishoorden.
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij en de missus mogen weer op de 4 maart lijst?
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...quote:
Regel maar dat ze meekomt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Regel het zelf.quote:
Jij bent niet mans genoeg eej?quote:
Zeker wel. Maar jij toch ook?quote:
Het was een interessante gewaarwording moet ik zeggen. Zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje met die sjoelclub.
meenemen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
De bak was aliiiiiiiiiiiiiivequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Fogel het volgende:
Er ontbraken zo nu en dan "een paar" stenen en de bak stond niet altijd helemaal waterpas.
Dus je mag op de lijst voor 4 maart?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Peter het volgende:
* Peter heeft interesse. Al maakte mijn moeder me altijd in met sjoelen...
Tuurlijk, ze vindt het keileuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Althans, mij, ik weet niet of MevrouwBart meegaat...
Sterker nog, je staat al in de lijst voor 4 maartquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RenRen- het volgende:
Ben ik nog welkom om te komen sjoelen?
Omdat jij vast wel weer vergeet vrij te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
waarom staat er bij mij een vraagteken achter en geen 1. voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |