Hee een nieuwen userquote:
masserende katten...ik zie het voor me!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Ah oke, das minder ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Hoi.quote:
Ik was hier ook tijdens Serious Request, ben je me alweer vergeten?!quote:
Het lijkt me verdomd geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masserende katten...ik zie het voor me!![]()
Was het leuk?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, das minder ja.
Hier een relaxed dagje en vanavond weer gemusiceerd.
Jou.quote:
quote:
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En verder rustig aan gedaan vanavond, maar na afloop wel enige blikken uitgewisseld, jwz.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?
dit is de harlem shake!quote:
ja! ik heb mijn Texas Chainsaw Massacre kaartspel teruggevonden!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Verder iemand nog wat nieuws te melden?
quote:
geniet er van! ga je nog weg of wordt een dagje rundumhause?quote:
Sowieso datingsites... Sinds ik in dat topic heb meegepost, dringt Google me de wereld aan ellende op qua adsquote:
Het betreft slechts één hele dag, aangezien ik deeltijdonderwijs volg. Een lange vakantie zit er niet in helaas, dus het zal wel rondom het huis hangen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geniet er van! ga je nog weg of wordt een dagje rundumhause?
wist ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het betreft slechts één hele dag, aangezien ik deeltijdonderwijs volg. Een lange vakantie zit er niet in helaas, dus het zal wel rondom het huis hangen worden
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wist ik
ik ga iig pitten. om 7u wordt ik weer gewekt met de tonen van Iris van Goo Goo Dolls. trusten
"gimme some" klinkt raar, maar toch; doe mij er een beetje van?quote:
quote:
Er is een postduif onderweg!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
"gimme some" klinkt raar, maar toch; doe mij er een beetje van?
Absoluut!!quote:
Ik verstuur liever een postpaardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!!![]()
Een postkoe had ook leuk geweest trouwens, gezien mijn liefde voor die beesten![]()
En een goed stuk rundvleesch is nooit weg natuurlijk
Ook mooi!!quote:
Welquote:
Slaap lekker in je zoveel-sterrenresortquote:
Dat weet ikquote:
oke dagquote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
HNJIIIIIIIIIIIIIIIII NHJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH
^--- Wat ik hoor als Jennifer E. "zingt"
Hoe kom je daar nu weer op?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
Kwaliteits post van mij van een aardige tijd terug
[..]
oke dag
Wat een stomme MyAT heb jij dan...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat topic staat opeens in mijn MyAT
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik niet, maar dat zou dan ook heel erg RAARRRR zijn
Gelukkig maar! Dan kun je nu vast fijn gaan slapen nu al die onduidelijkheid weg isquote:
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan kun je nu vast fijn gaan slapen nu al die onduidelijkheid weg is
Lekker gemakkelijk... Je laat je gewoon wakker houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit te luisteren naar de Funky House stream van DI.FM
lekker lekker die houdt me wakker
weet je hoe fonky die shitz isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker gemakkelijk... Je laat je gewoon wakker houden
Ik hou niet van funky. Behalve als het in Ben & Jerry's zitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weet je hoe fonky die shitz isluister zelf dan
Racist!!!11quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet van funky. Behalve als het in Ben & Jerry's zit
Boeit me niet. Het is lekker ijs, er staat nog steeds een hele beker in de vriezer hierquote:
jaquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf knuffelt wat in het rond
* wolfrolf laat een klein windje
* wolfrolf gaat nu echt slapen
Rufterd!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf knuffelt wat in het rond
/laat een klein windje
* wolfrolf gaat nu echt slapen
daar verderquote:
ja ik zit nu dus via dat dingquote:
VBLquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VBL is 100% bagger dus wees blij dat het hier nog relatief meevalt.
Niet liegen he.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL
GGMM, Ajacied422 en Helpmefok
hier verderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL
GGMM, Ajacied422 en Helpmefok
Strak plan. En nu je bek houden en gaan slapenquote:
Ik lieg nietquote:
Nee in VBLquote:
Omdat ze hier niet welkom zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lieg niet
Waarom posten zij hier niet vaker
quote:
Wat een onzinschijtlollighedenprietpraatquote:
Oh, dat van mij is niet gemeend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Ik trek dit sfeertje slecht...
Ik duik er nog niet in hoor, maar tot morgen later vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dat van mij is niet gemeend.
Maar trusten dan![]()
Van mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dat van mij is niet gemeend.
Maar trusten dan![]()
volgens mij was ie een uurtje later ofzo...dat lees ik iig op Twitterquote:
ja allemaal mensen, overheden, organisatie, bedrijven die ineens voor 1 uurtje om de aarde gevenquote:
Ik bedoelde meer dat het "Hypocriet" moest zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja allemaal mensen, overheden, organisatie, bedrijven die ineens voor 1 uurtje om de aarde geven
en ik dyslectischquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het "Hypocriet" moest zijn![]()
Ik geloof dat ik een taalnaZIE
I have sex daily...quote:
Waddap brother from another mother!!!quote:
Henkie!quote:
Taylor Swiftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Geweldig hoe Laura een van de grootste fouten van Taylor Swift weer zo fantastisch kan maken!
Ah, ff op Kane stemmen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:33 schreef themauster het volgende:
Het is weer zover de 3FM Awards komen er aan
http://go.3fm.nl/3fm-awards/longlist
Zal wel een inside job geweest zijn. Als je zo precies weet wanneer een bepaald diamanttransport plaatsvindt...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
toch wel geniaal zo'n diamantroof op het vliegveld, kon rechtstreeks uit een of andere actiefilm komen
Ik had het stilgehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:33 schreef themauster het volgende:
Neeeee!!! Dat wordt weer smullen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:33 schreef themauster het volgende:
Nee, alleen voor 3FM-artiesten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja de 3FM awards is alleen voor NL artiesten toch?
Heeft michiel dan een weekje vakantie?quote:
I panickedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OSL is geen nieuwkomer. Verder prima lijstje.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heeft michiel dan een weekje vakantie?
En dan twee weken later even chillen in Texas, goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heeft michiel dan een weekje vakantie?
Van onze centen!!11quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:07 schreef alors het volgende:
[..]
En dan twee weken later even chillen in Texas, goed voor elkaar.
Ik had overigens tot vorig jaar nog nooit van OSL gehoordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OSL is geen nieuwkomer. Verder prima lijstje.
Die foto is van 5 jaar geleden ofzo, ze zijn wel meer opgedroogd nu.quote:
Tja daar hebben wij hier in het Oosten geen last vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dus ik gister Karten...
Kom ik binnen, staat er een heel camerateam... was die man/vriend/engerd van Barbie er met z'n reality programma, inclusief al die kanslozen vrienden van hem
Gelukkig waren ze net klaar, maar af en toe baal ik van Den Haag
1e heat ben ik 2e gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja daar hebben wij hier in het Oosten geen last van![]()
Maare je hebt toch wel gewonnen he met karten?
fixedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
*start zoektocht na fatsoenlijke literatuur over knuffelbomen*
scriptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)v.html#gallery-closequote:Nieuw op je tv: heel veel live muziek in Live Request!
Vanaf zaterdag 2 maart presenteer ik samen met Roosmarijn Reijmer Live Request op Nederland 3, met daarin jouw favoriete live optredens. Of het nou een optreden van deze week is of dat ene legendarische concert van een paar jaar terug… roept u maar!
Aan welk concert heb je de mooiste herinneringen?
quote:De beste verzoekjes, kersverse shows en gouden opnames uit de oude doos, allemaal live gepresenteerd door Michiel Veenstra en onze eigen Roosmarijn Reijmer: zaterdag 2 maart begint Live Request, een co-productie tussen de VPRO en NTR met de beste liveopnames. Jij kunt die vanaf nú aanvragen, heel simpel via twitter met #liverequest.
Live Request, dus, een actuele weergave van muziek die vanaf zaterdag 2 maart te zien is op Nederland 3. Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra laten zien wat er nú gebeurt in het clubcircuit en op de festivals: welke acts zijn hot en wat ligt er achter de hypes? Daar hebben ze jóu voor nodig. Naast fragmenten die door de redactie worden geselecteerd, bepaal jij als publiek ook de invulling van het programma. Kortom: je kunt zelf requests insturen: wat wil je zien?
Aanvragen kan heel simpel vanaf nu via twitter (hashtag #liverequest). Wie geen twitter heeft kan tijdens de uitzending sms-en naar 3333. Je kunt álles aanvragen, dan duiken wij in het archief om te kijken of we het hebben.
Verlamd door de keuzestress? Roosmarijn en Michiel helpen je graag een handje. Elke week verschijnt op 3voor12 een tiplijst met 10 tips, van kersverse hiphop van Kendrick Lamar in de Melkweg tot legendarische opnames van de Red Hot Chili Peppers, of die ene show van Mumford & Sons op Pinkpop.
quote:De eigenaresse heeft een lieve hond, deze gaat mee naar kantoor. Incidenteel zal je deze hond ook uitlaten, een liefde voor honden is gewenst.
Wij vragen:
Als office/marketing medewerkster bezit je de volgende eigenschappen/kwalificaties:
[..]
- Liefde voor honden
zou je dan ook je eigen hond mee mogen nemen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef Pino112 het volgende:
http://www.vanafdag1.nl/v(...)28Nbr%29/Breda/40-40
[..]![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Laura Jansen treedt op bij de 3FM Awards.
Ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Laura Jansen treedt op bij de 3FM Awards.
proef ik daar een beetje sarcasme?quote:
Good things come to those who waitquote:
Wat natuurlijk voor jou een extra goed dekkende lading heeft Roelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Good things come to those who wait
Bier!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat natuurlijk voor jou een extra goed dekkende lading heeft Roel
[ afbeelding ]
Bierquote:
Je hebt ook nog een serieus lijstje?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij je vinden in mijn stemlijstje Roel?
Met Kane en Gers erop?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het bewuste lijstje ingestuurd hoor
Ik wil niet beweren dat ik het lijstje bloedserieus heb ingevuld hier en daar...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, Laten we het maar weer op een generatiekloof houden
je bent niet goed snik. Ken je die wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat ik het lijstje bloedserieus heb ingevuld hier en daar...
En wat zeg je muis??
Ja, die ken ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je bent niet goed snik. Ken je die wel?
nou met zo'n lijstje weet ik het niet helemaal zeker...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, die ken ik
Ik functioneer volledig goed hoor
Je neemt de 3FM awards niet serieus?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat ik het lijstje bloedserieus heb ingevuld hier en daar...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat natuurlijk voor jou een extra goed dekkende lading heeft Roel
[ afbeelding ]
Guinness isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier![]()
Guinness is alleen asfalt, geen bier
Altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan jij je vinden in mijn stemlijstje Roel?
Hoe durf je dit te beweren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
3fm awards is toch een klein beetje doorgestoken kaart? Zoals alle awards shows?
conclusie uit jarenlange observatie. En observatie is een compleet goedgekeurde wetenschappelijke onderzoeksmethode.quote:
Ik heb geen werkbank, dus ken het probleem nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie gaat, maar ik zit al sinds dat die 3FM awards link hier werd geplaatst klem onder mijn werkbank
mijn bank werkt altijd voor mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen werkbank, dus ken het probleem niet
werkbank en slaapmandquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn werkbank
Ow, shit, door de mand gevallen
Seks is viesquote:
Daar dacht je een week of wat geleden double dippend anders overquote:
mmhmmquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja... Ik moet er niet meer aan denken
Laatste keer was vorig weekendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar dacht je een week of wat geleden double dippend anders over
Niet meer, niet minder?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja... Ik moet er niet meer aan denken
Ik vind dat zo onpraktischquote:
Je moet ook niet zingen in een ruimte dat nogal mee galmtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat zo onpraktisch
Bovendien is mijn douche heel gehorig naar de rest van de flat toeIk werd al een keer raar aangekeken tijdens een VvE vergadering....
IB4 masturbatiegrapjes
Onder de douche hoor je je te douchen en geen onzedelijke handelingen te verrichtenquote:
En in bed hoor je te slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder de douche hoor je je te douchen en geen onzedelijke handelingen te verrichten
En op het aanrecht hoor je te kokenquote:
Goed idee trouwens om m'n nieuwe cover daar op te nemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet ook niet zingen in een ruimte dat nogal mee galmt
Nee, da's op het fornuis/kookplaat/...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En op het aanrecht hoor je te koken
Nou ja eten te snijden/klaarmaken/afwassen etc...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's op het fornuis/kookplaat/...
Precies. En aan een tafel hoor je te eten en op de bank hoor je te zittenquote:
voor dit idee wil ik deels van de rechten!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed idee trouwens om m'n nieuwe cover daar op te nemenhoef ik niet alle effecten uit de kast te slepen
en waar doe je dan de minder zedelijke dingen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En aan een tafel hoor je te eten en op de bank hoor je te zitten
Maar waar wordt er dan geneukt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En aan een tafel hoor je te eten en op de bank hoor je te zitten
Klaarmaken...hihiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja eten te snijden/klaarmaken/afwassen etc...
Slagroom kloppenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en waar doe je dan de minder zedelijke dingen?
Niet/nergens, dat probeer ik juist uit te leggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar waar wordt er dan geneukt?
Ja, ik moest kloppen, want de bel deed het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slagroom kloppen
En iets met staafmixers
Mag't op een kliko?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Niet/nergens, dat probeer ik juist uit te leggen
Doe waar je zin in hebt op welke plek dan ook, ik ben er klaar (hihiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag't op een kliko?
Of in een steegje?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt op welke plek dan ook, ik ben er klaar (hihi) mee
Gelukkig staan de Nederlanders er om bekend een "binnenzit" volk te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
er zijn volkeren waar je geen seks buiten de hut/huis mag hebben en al helemaal niet in de bosjes en op de grond. Dat zou ontzettend onzedelijk zijn, je zou de grond onvruchtbaar maken en de goden boos maken. Dit laatste resulteert dan in dat het gehele dorp ziek wordt of dat de oogst mislukt.
dafuq!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laatste keer was vorig weekend(afgelopen vrijdag)
Was eentje die ik al eens had gehad hoor, dus telt nietquote:
Sublime FM hierquote:
Ik geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook, al dan niet vrijwillig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |