Hee een nieuwen userquote:
masserende katten...ik zie het voor me!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Ah oke, das minder ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Hoi.quote:
Ik was hier ook tijdens Serious Request, ben je me alweer vergeten?!quote:
Het lijkt me verdomd geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masserende katten...ik zie het voor me!![]()
Was het leuk?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, das minder ja.
Hier een relaxed dagje en vanavond weer gemusiceerd.
Jou.quote:
quote:
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En verder rustig aan gedaan vanavond, maar na afloop wel enige blikken uitgewisseld, jwz.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?
dit is de harlem shake!quote:
ja! ik heb mijn Texas Chainsaw Massacre kaartspel teruggevonden!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Verder iemand nog wat nieuws te melden?
quote:
geniet er van! ga je nog weg of wordt een dagje rundumhause?quote:
Sowieso datingsites... Sinds ik in dat topic heb meegepost, dringt Google me de wereld aan ellende op qua adsquote:
Het betreft slechts één hele dag, aangezien ik deeltijdonderwijs volg. Een lange vakantie zit er niet in helaas, dus het zal wel rondom het huis hangen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geniet er van! ga je nog weg of wordt een dagje rundumhause?
wist ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het betreft slechts één hele dag, aangezien ik deeltijdonderwijs volg. Een lange vakantie zit er niet in helaas, dus het zal wel rondom het huis hangen worden
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wist ik
ik ga iig pitten. om 7u wordt ik weer gewekt met de tonen van Iris van Goo Goo Dolls. trusten
"gimme some" klinkt raar, maar toch; doe mij er een beetje van?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |