Hee een nieuwen userquote:
masserende katten...ik zie het voor me!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Ah oke, das minder ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Hoi.quote:
Ik was hier ook tijdens Serious Request, ben je me alweer vergeten?!quote:
Het lijkt me verdomd geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masserende katten...ik zie het voor me!![]()
Was het leuk?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, das minder ja.
Hier een relaxed dagje en vanavond weer gemusiceerd.
Jou.quote:
quote:
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En verder rustig aan gedaan vanavond, maar na afloop wel enige blikken uitgewisseld, jwz.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?
dit is de harlem shake!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |