Hee een nieuwen userquote:
masserende katten...ik zie het voor me!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Ah oke, das minder ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
@Pien: gewoon belachelijk druk, overleg gehad met een clubje cliënten dat erin hakte, veel gedoe eromheen.
Ben kapot, kan een bad incl massage goed gebruiken op het moment... Helaas ben ik laks en heb ik m'n katten niet getraind
Hoi.quote:
Ik was hier ook tijdens Serious Request, ben je me alweer vergeten?!quote:
Het lijkt me verdomd geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
masserende katten...ik zie het voor me!![]()
Was het leuk?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, das minder ja.
Hier een relaxed dagje en vanavond weer gemusiceerd.
Jou.quote:
quote:
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En verder rustig aan gedaan vanavond, maar na afloop wel enige blikken uitgewisseld, jwz.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt nu eindelijk tomatenpuree?
dit is de harlem shake!quote:
ja! ik heb mijn Texas Chainsaw Massacre kaartspel teruggevonden!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Verder iemand nog wat nieuws te melden?
quote:
geniet er van! ga je nog weg of wordt een dagje rundumhause?quote:
Sowieso datingsites... Sinds ik in dat topic heb meegepost, dringt Google me de wereld aan ellende op qua adsquote:
Het betreft slechts één hele dag, aangezien ik deeltijdonderwijs volg. Een lange vakantie zit er niet in helaas, dus het zal wel rondom het huis hangen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geniet er van! ga je nog weg of wordt een dagje rundumhause?
wist ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het betreft slechts één hele dag, aangezien ik deeltijdonderwijs volg. Een lange vakantie zit er niet in helaas, dus het zal wel rondom het huis hangen worden
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wist ik
ik ga iig pitten. om 7u wordt ik weer gewekt met de tonen van Iris van Goo Goo Dolls. trusten
"gimme some" klinkt raar, maar toch; doe mij er een beetje van?quote:
quote:
Er is een postduif onderweg!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
"gimme some" klinkt raar, maar toch; doe mij er een beetje van?
Absoluut!!quote:
Ik verstuur liever een postpaardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!!![]()
Een postkoe had ook leuk geweest trouwens, gezien mijn liefde voor die beesten![]()
En een goed stuk rundvleesch is nooit weg natuurlijk
Ook mooi!!quote:
Welquote:
Slaap lekker in je zoveel-sterrenresortquote:
Dat weet ikquote:
oke dagquote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
HNJIIIIIIIIIIIIIIIII NHJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH
^--- Wat ik hoor als Jennifer E. "zingt"
Hoe kom je daar nu weer op?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
Kwaliteits post van mij van een aardige tijd terug
[..]
oke dag
Wat een stomme MyAT heb jij dan...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat topic staat opeens in mijn MyAT
Mag wel hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik niet, maar dat zou dan ook heel erg RAARRRR zijn
Gelukkig maar! Dan kun je nu vast fijn gaan slapen nu al die onduidelijkheid weg isquote:
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan kun je nu vast fijn gaan slapen nu al die onduidelijkheid weg is
Lekker gemakkelijk... Je laat je gewoon wakker houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit te luisteren naar de Funky House stream van DI.FM
lekker lekker die houdt me wakker
weet je hoe fonky die shitz isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker gemakkelijk... Je laat je gewoon wakker houden
Ik hou niet van funky. Behalve als het in Ben & Jerry's zitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weet je hoe fonky die shitz isluister zelf dan
Racist!!!11quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet van funky. Behalve als het in Ben & Jerry's zit
Boeit me niet. Het is lekker ijs, er staat nog steeds een hele beker in de vriezer hierquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |