Dan raad ik je aan de batterijen van je gehoorapparaatje te vervangen. Het lijkt erop dat ze leegraken. Als je geen gehoorapparaatje hebt wordt het tijd om er 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
HNJIIIIIIIIIIIIIIIII NHJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH
^--- Wat ik hoor als Jennifer E. "zingt"
Oh.....my......God......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
Het is een beetje alsof ze een hersenbloeding gehad heeft, genezen is, maar toch nog niet normaal een glimlach kan doen. En er is iets met haar rechteroog, misschien is haar wenkbrauw boog voor het verkeerde doeleinde gebruikt, Mari had wel wat meer finesse daarop kunnen los laten. Gemiste kans dit.
mooi nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr single is deze week uitgebracht. Inmiddels op 6 in de iTunes top 100
Alsof ze een aardappel in d'r strot heeft zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr single is deze week uitgebracht. Inmiddels op 6 in de iTunes top 100
Ik vind 'm wel leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof ze een aardappel in d'r strot heeft zitten.
Ik heb het ook echt een kans gegeven, leuke foto, leuke intro, tot ze begint te zingen. Het is niet slecht of vals maar ik vind het gewoon echt niet mooi klinkenquote:
Super toch!quote:
Mohhh, zodra ik haar stem weer hoor is het alsof ik haar VOH mimimimi-momenten weer herleefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
ik vind dit ook een mooi nummerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:08 schreef iBenny het volgende:
...en ik word vast nog gekker verklaard als ik zeg dat ik hierdoor nieuwsgierig wordt naar haar album?
Ik ook... hopelijk komen er meer van zulke nummers op haar album.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dit ook een mooi nummer
Qua optredens heeft ze het vrij rustig. Maar haar vorige single en Imagine stonden toch wel redelijk hoog in de iTunes top 100.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Leipo666 het volgende:
topictitel klopt dus niet echt
ik kom ook alleen dit topic tegen over haar. voor de rest hoor je nooit wat over haar
geflopt dus
gebeurt wel meer, youtube of myspace of hyves o.i.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
Is dat nieuw? Het volledige album op je eigen officiele YT-kanaal zetten
?
Meestal gebeurd dat toch niet meteen met de releasequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef ranja het volgende:
[..]
gebeurt wel meer, youtube of myspace of hyves o.i.d.
ik had al op Spotify gekeken maar daar stond ze vanochtend nog niet op.
Nee hoor, dat is niet nieuw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
Is dat nieuw? Het volledige album op je eigen officiele YT-kanaal zetten
?
Ik vind deze mooi
Is 5 minutes ook door haar geschreven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet nieuw.
Dat nummer is trouwens door Jen zelf geschreven! Mooi he?
Oh John zit ook in de clip, straks even rustig kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef iBenny het volgende:
Het nummer van Jennifer samen John op het album is uitgebracht op single én het is de titelsong van de film "Taped"
Ik vind hem niet zoquote:
Gejat van OmdatAppelquote:
Ik ben 100% eerlijk als ik zeg dat ik die van OA beter vindquote:
Doet haar grote vriendin Joan Franka ook mee. Die zal wel geen moeite hebben met deze fotoshoot omdat ze sowieso al loenst.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
Jennifer zet zich vanaf vandaag in voor de welzijn van onder andere dolfijnen door scheel te kijken op reclamemateriaal. Goed bezig Jennifer!
[ afbeelding ]
quote:Trouwens niet specifiek iets op de prestaties van de cast aan te merken inclusief Sandor als Peter Pan een sterke performance. Wel apart dat Kim-Lian de gehele voorstelling de vertelstem van Tinkerbell is en Jennifer Newbank als Tinkerbel pas aan het eind haar eerste en enige lied zingt (You raise me up).
Voor nu vond ik de voorstelling leuk maar hoef hem niet vaker te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |