Dan raad ik je aan de batterijen van je gehoorapparaatje te vervangen. Het lijkt erop dat ze leegraken. Als je geen gehoorapparaatje hebt wordt het tijd om er 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
HNJIIIIIIIIIIIIIIIII NHJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH
^--- Wat ik hoor als Jennifer E. "zingt"
Oh.....my......God......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
Het is een beetje alsof ze een hersenbloeding gehad heeft, genezen is, maar toch nog niet normaal een glimlach kan doen. En er is iets met haar rechteroog, misschien is haar wenkbrauw boog voor het verkeerde doeleinde gebruikt, Mari had wel wat meer finesse daarop kunnen los laten. Gemiste kans dit.
mooi nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr single is deze week uitgebracht. Inmiddels op 6 in de iTunes top 100
Alsof ze een aardappel in d'r strot heeft zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr single is deze week uitgebracht. Inmiddels op 6 in de iTunes top 100
Ik vind 'm wel leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof ze een aardappel in d'r strot heeft zitten.
Ik heb het ook echt een kans gegeven, leuke foto, leuke intro, tot ze begint te zingen. Het is niet slecht of vals maar ik vind het gewoon echt niet mooi klinkenquote:
Super toch!quote:
Mohhh, zodra ik haar stem weer hoor is het alsof ik haar VOH mimimimi-momenten weer herleefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
ik vind dit ook een mooi nummerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:08 schreef iBenny het volgende:
...en ik word vast nog gekker verklaard als ik zeg dat ik hierdoor nieuwsgierig wordt naar haar album?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |