Zij is niet heel erg fotogeniek, want ze is op bewegend beeld veel mooierquote:
Wat bedoel je Benny?quote:
Dit ben ik absoluut niet met je eens! Ik vind haar juist enorm fotogeniek!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is niet heel erg fotogeniek, want ze is op bewegend beeld veel mooier
Op de foto's is het elke keer een cliché blondje.
Of het was een eenmalige lelijke shoot, dat kan ook
Ze kijkt een beetje alsof ze gigantisch droge ogen (lenzen) heeft van die blazer, die haar haar zo wulps wilt laten vierenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
Het is een beetje alsof ze een hersenbloeding gehad heeft, genezen is, maar toch nog niet normaal een glimlach kan doen. En er is iets met haar rechteroog, misschien is haar wenkbrauw boog voor het verkeerde doeleinde gebruikt, Mari had wel wat meer finesse daarop kunnen los laten. Gemiste kans dit.
Niet afbranden, bekritiseren. Groot verschil.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef UltraR het volgende:
Lol, Jennifer haar uiterlijk afbranden. Die hadden we nog niet gehad...
Als je de oproep nou gewoon leest zie je staan dat haar album in april verschijnt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wie?
Ohja.... Jennifer Ewbank... dat meisje wat zich te goed voelde voor begeleiding door TVOH en waar je nu niks meer van hoort
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wie?
Ohja.... Jennifer Ewbank... dat meisje wat zich te goed voelde voor begeleiding door TVOH en waar je nu niks meer van hoort
Nee in haar geval is het andersom. She looks like an angel and sings lika a hobbitquote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef Flounder het volgende:
Don't worry, She still sings like an Angel
en jij was die jongen die viel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Flounder het volgende:
Zo lieve Jennifer fans, hier is alvast een videoteaser van de Meet & Greet, afgelopen vrijdag!!
De muziek die er onder staat wordt Jennifer haar eerste single die in april gereleased wordt!
De gehele Meet & Greet is professioneel op HD video opgenomen en wordt binnenkort op DVD uitgebracht!
De jongen die onderuit gaat als hij het podium oploopt en daadoor het cadeau dat hij in zijn handen had kapot laat vallen, dat was overigens in elkaar gezet om Jennifer te laten schrikken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:45 schreef Flounder het volgende:
Jen had helaas wel argwaan. Slim meiske. En ze is zo oprecht, zo puur!
Jammer dat jij je kennelijk niet zo goed kunt inleven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
![]()
zo hilarisch dat het moeilijk te geloven is dat mensen echt zo denken
Ah, lachen. Die wil ik wel hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef Flounder het volgende:
De gehele Meet & Greet is professioneel op HD video opgenomen en wordt binnenkort op DVD uitgebracht!
We hadden met een groepje fans een cadeau voor haar laten maken. Dit mocht ik dan, als medebeheerder van de fanhyves http://welovejen.hyves.nl , aan haar overhandigen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Ja maar geef maar toe Flounder, je viel echt bijna.
quote:---PERSBERICHT---
Meet & Greet Jennifer Ewbank zeer geslaagd!
Op vrijdag 25 maart 2011 hebben een aantal trouwe fans van Jennifer Ewbank, een heuse Meet & Greet voor haar georganiseerd. Het gehele event, dat plaatsvond in het Jacobi theater in Utrecht, is professioneel vastgelegd op HD video en zal binnenkort worden uitgebracht op DVD. Er is al een teaser beschikbaar, die een goede sfeerimpressie geeft van de hele avond.
Aan de Meet & Greet, waar ruim 150 fans aanwezig waren, werkten naast uiteraard Jennifer zelf, onder andere Joan Franka, Nigel Brown en Billy Maluw geheel belangeloos mee.
Het idee van de Meet & Greet is ontstaan op haar Fan Hyves http://welovejen.hyves.nl .Deze Hyves is opgericht tijdens de deelname van Jennifer aan het programma The Voice of Holland. Een aantal mensen ergerden zich tijdens TVOH zodanig aan de meestal bijzonder ongenuanceerde en onterechte kritiek, dat ze vonden dat tegengas in de vorm van deze Hyves geen kwaad kon. Veel mensen sloten zich al snel bij deze Hyves aan.
Opvallend is dat alle bezoekers, een week na de Meet & Greet nog steeds bijzonder onder de indruk zijn van de Meet & Greet en de bijzonder innemende persoonlijkheid van Jennifer.
In april komt de eerste single van Jennifer uit, in mei wordt haar album gereleased. De muziek onder de teaser is de eerste single van Jennifer, A line in a song.
Meer fotos en natuurlijk reacties vind u op http://welovejen.hyves.nl
---einde---
Dan raad ik je aan de batterijen van je gehoorapparaatje te vervangen. Het lijkt erop dat ze leegraken. Als je geen gehoorapparaatje hebt wordt het tijd om er 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
HNJIIIIIIIIIIIIIIIII NHJIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH
^--- Wat ik hoor als Jennifer E. "zingt"
Oh.....my......God......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
Het is een beetje alsof ze een hersenbloeding gehad heeft, genezen is, maar toch nog niet normaal een glimlach kan doen. En er is iets met haar rechteroog, misschien is haar wenkbrauw boog voor het verkeerde doeleinde gebruikt, Mari had wel wat meer finesse daarop kunnen los laten. Gemiste kans dit.
mooi nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr single is deze week uitgebracht. Inmiddels op 6 in de iTunes top 100
Alsof ze een aardappel in d'r strot heeft zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr single is deze week uitgebracht. Inmiddels op 6 in de iTunes top 100
Ik vind 'm wel leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof ze een aardappel in d'r strot heeft zitten.
Ik heb het ook echt een kans gegeven, leuke foto, leuke intro, tot ze begint te zingen. Het is niet slecht of vals maar ik vind het gewoon echt niet mooi klinkenquote:
Super toch!quote:
Mohhh, zodra ik haar stem weer hoor is het alsof ik haar VOH mimimimi-momenten weer herleefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef iBenny het volgende:
ik vind dit ook een mooi nummerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:08 schreef iBenny het volgende:
...en ik word vast nog gekker verklaard als ik zeg dat ik hierdoor nieuwsgierig wordt naar haar album?
Ik ook... hopelijk komen er meer van zulke nummers op haar album.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dit ook een mooi nummer
Qua optredens heeft ze het vrij rustig. Maar haar vorige single en Imagine stonden toch wel redelijk hoog in de iTunes top 100.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Leipo666 het volgende:
topictitel klopt dus niet echt
ik kom ook alleen dit topic tegen over haar. voor de rest hoor je nooit wat over haar
geflopt dus
gebeurt wel meer, youtube of myspace of hyves o.i.d.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
Is dat nieuw? Het volledige album op je eigen officiele YT-kanaal zetten
?
Meestal gebeurd dat toch niet meteen met de releasequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef ranja het volgende:
[..]
gebeurt wel meer, youtube of myspace of hyves o.i.d.
ik had al op Spotify gekeken maar daar stond ze vanochtend nog niet op.
Nee hoor, dat is niet nieuw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
Is dat nieuw? Het volledige album op je eigen officiele YT-kanaal zetten
?
Ik vind deze mooi
Is 5 minutes ook door haar geschreven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet nieuw.
Dat nummer is trouwens door Jen zelf geschreven! Mooi he?
Oh John zit ook in de clip, straks even rustig kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef iBenny het volgende:
Het nummer van Jennifer samen John op het album is uitgebracht op single én het is de titelsong van de film "Taped"
Ik vind hem niet zoquote:
Gejat van OmdatAppelquote:
Ik ben 100% eerlijk als ik zeg dat ik die van OA beter vindquote:
Doet haar grote vriendin Joan Franka ook mee. Die zal wel geen moeite hebben met deze fotoshoot omdat ze sowieso al loenst.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
Jennifer zet zich vanaf vandaag in voor de welzijn van onder andere dolfijnen door scheel te kijken op reclamemateriaal. Goed bezig Jennifer!
[ afbeelding ]
quote:Trouwens niet specifiek iets op de prestaties van de cast aan te merken inclusief Sandor als Peter Pan een sterke performance. Wel apart dat Kim-Lian de gehele voorstelling de vertelstem van Tinkerbell is en Jennifer Newbank als Tinkerbel pas aan het eind haar eerste en enige lied zingt (You raise me up).
Voor nu vond ik de voorstelling leuk maar hoef hem niet vaker te zien.
quote:Jennifer Ewbank trouwt haar Robin
Dolgelukkig zijn ze, Jennifer Ewbank en Robin de Munk. De tortelduifjes stapten afgelopen zaterdag in het huwelijksbootje.
Op de beelden van Royal Rushes is goed dat het geluk er vanaf spat. De verlovingsring van Jennifer is nu haar trouwring. "In mijn verlovingsring zat een kleinere witte steen. De ring vond ik mooi en die wilde ik graag houden, dus nu hebben we een andere steen in het midden gedaan."
bron: RTL Nieuws
Ze ziet er prachtig uitquote:
quote:Jennifer Ewbank gefrustreerd door The Voice
Jennifer Ewbank, de zus van, is nog altijd behoorlijk gefrustreerd over haar deelname aan The Voice of Holland. Dat bekent de zangeres in weekblad Privé. Haar deelname ging niet zoals gepland. “Er loop nog steeds een frustratie mee, omdat ik hooguit tien procent heb kunnen laten zien van wat ik kan. Dat kwam door de zenuwen, daar had ik heel erg veel last van. Ik had geen lucht meer, kon niet meer zingen. Bij een ander trilt de bovenlip, ik had dat“, legt de zus van John Ewbank uit.
Het is ook niet verwonderlijk, stelt ze. “Het was mijn eerste podium, daarvoor speelde en zong ik alleen maar thuis, aan mijn piano. Ik kan de beelden niet meer terugzien, maar doordat ik het gedaan heb, heb ik geen last meer van zenuwen. Ik ben eroverheen.”
“Het is een cadeautje om nu vrij te kunnen zingen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |