Goed zo knul, schop maar tegen anderen aan om je eigen lage zelfbeeld te verbloemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef jehovaguerillla het volgende:
Ik zag die dochter van robert ten brink ook al op tv met een videoclipje.
baggernummer.
echt te walgelijk voor woorden die voortrekkerij.
net zoals die rick brandsteder.
gvd wat een kk kneus is dat.
Nigel had tenminste entertainment waarde. Onze Jenny heeft dat niet in zich. Hoe graag ze dat ook zouden willen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Balisto het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat ze er nog steeds in zit. Ook al is het goed dat we eindelijk van Nigel af zijn.
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Nigel had tenminste entertainment waarde. Onze Jenny heeft dat niet in zich. Hoe graag ze dat ook zouden willen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
eindelijk zijn we van die ienieminie-topic titel af
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen, is net of je een zeehond in een vliegtuig propeller gooit, tandjes wat een gejank, zorgt mooi voor xtra pauze in het programma, dat wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?
Auditie niet gezien?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Toitle het volgende:
[..]
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen, is net of je een zeehond in een vliegtuig propeller gooit, tandjes wat een gejank, zorgt mooi voor xtra pauze in het programma, dat wel.
heel moeilijk maar mensen willen ook beweging zien, nigel (en rafaella) was daar tot op internationaal nivo erg goed inquote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?
Kijk je het programma eigenlijk wel?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Toitle het volgende:
[..]
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen.
Die laatste slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik ga proberen wat positiever te doen in dit topic. Positieve dingen aan Jennifer:
- ze ziet er goed uit
- ze weet zich kranig te houden onder al die bagger die ze over zich heen gestort krijgt.
- haar broer zou ik niet uit m'n bed schoppen
En nu ga ik m'n mond spoelen.
Ach, persoonlijke smaak, als Johnnieboy hier op een verlaten zondagavond aanbelt bied ik 'm een lekker bakkie koffie aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die laatste slaat natuurlijk nergens op.![]()
Yep, gezien, staat bij jullie het geluid wel aan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kijk je het programma eigenlijk wel?
Ze heeft al meerdere malen een nummer gezongen terwijl ze daarbij gedurende het gehele nummer piano speelde.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Toitle het volgende:
[..]
Yep, gezien, staat bij jullie het geluid wel aan?
Ghehe zoow funny. Een ieder die dat zingen noemt moet die piep test ff doen van Evers.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere malen een nummer gezongen terwijl ze daarbij gedurende het gehele nummer piano speelde.
Sterker nog, al bij de eerste auditie.
Anders kijk je even in de OP, want kennelijk heb je last van Altzheimer light..
Draai dr maar omheen. Anders ga je de politiek in.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ghehe zoow funny. Een ieder die dat zingen noemt moet die piep test ff doen van Evers.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Draai dr maar omheen. Anders ga je de politiek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |