Die probeer ik altijd zo veel mogelijk te verbergen.. Maar ergens dus verzaakt... PM me daar maar over...quote:
Ik denk het wel hoor, de politiek wil meer handen aan het bed en het management stopt er dan gewoon meer mensen in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is zwaar klote Bluezzen het wordt alleen maar erger
http://www.nu.nl/algemeen(...)enhuizen-dreigt.html
Ik ben benieuwd of er nog bejaardenhuizen zijn als wij oud zijn.
denk het nietdat gaat nog wat worden
![]()
Misschien dat FOK een bejaardenhuis kan oprichten voor bejaarde Fokkers
lijkt me wel gezellig
Mag je nog wel kiezen met wie je het bed deelt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, de politiek wil meer handen aan het bed en het management stopt er dan gewoon meer mensen in.
[ afbeelding ]
of naar elkaar watsappenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
Zal trouwens een gezellige boel worden. ligt iedereen bij elkaar in bed, maar ieder met zn eigen tablet om door te FoKken
Je inrichting net bij DWDDquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of naar elkaar watsappen![]()
Ok dan hoef ik je niet meer te whatsappenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gezien !
ik zit te kijken
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan hoef ik je niet meer te whatsappen
ouwe fok-posts ophalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig een spelletje memory doen in het bejaardentehuis!
Nee dat kwam voor in het begin van het verhaal, wat wist die vent er veel vanaf?quote:
Dat is wel een goeie inderdaad, wilt u een Bratt Pitt Pit of Rob de Nijs look-al-ike?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag je nog wel kiezen met wie je het bed deelt?
Ik denk dat je tegen die tijd weinig behoefte hebt aan een Bratt Pit ben ik bangquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie inderdaad, wilt u een Bratt Pitt Pit of Rob de Nijs look-al-ike?
Ligt wel aan je verzekering natuurlijk
In Benjamin Button wordt Brad er ook alleen maar jonger op dus dat is niet bij te benen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen die tijd weinig behoefte hebt aan een Bratt Pit ben ik bang![]()
en een Rob de Nijs hoeft al helemaal niet
Ik kruip wel bij Youp in bedquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Benjamin Button wordt Brad er ook alleen maar jonger op dus dat is niet bij te benen.
Dan lig ik liever alleen dan met Youp, ik denk dat hij ook een beetje muf ruiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kruip wel bij Youp in bedvalt er tenminste nog iets te lachen
Dan schop ik hem effe onder de douchequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lig ik liever alleen dan met Youp, ik denk dat hij ook een beetje muf ruikt
Was hem dan ook meteen evenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan schop ik hem effe onder de douche
Ik ben nog niet begonnen Fannquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom ga ik sporten Dees !
Hoe gaat het met hardlopen trouwens?
Ik vind Youp een eikel , die heeft het ooit gedaan met een kennisje van me gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
kiezen tussen Najib Amhali en Youp van 't Hek
Ik zou het niet weten![]()
ik vind ze alle twee leuk
Ik dacht dat je al was begonnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen Fann![]()
Het wachten is nog op mijn loopschoenen, want je moet niet gaan hardlopen op verkeerde schoenen, daar verziek je je knieen en heupen mee, al helemaal op onze leeftijd.
Dat heb je al eens vertelt dooiequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind Youp een eikel , die heeft het ooit gedaan met een kennisje van me gedaan
Ja zoiets iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heb je al eens vertelt dooie![]()
tegen een koelkast aan ofzoiets
Ik ook, maar hoop dan nog wel een andere verslaving te hebben ....quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo gaat dat hier over 20 jaar![]()
Ik hoop toch dat ik dan afgekickt ben
zoals?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoop dan nog wel een andere verslaving te hebben ....
ah... je bedoeld een hobby !quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat de technology ons over 20 iaar gebracht heeft en wat de mogelijkheden zijn
whatever... postzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... je bedoeld een hobby !
pffffffffff lijkt me niksquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
whatever... ostzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zo
Mischien zitten we dan bij elkaar en zeggen we weet je nog hoe lastig het was om een bericht op Fok te plaatsen? En ik moest opa vertellen hoe internet werkt en nu vertel ik het mijn kleinkinderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat de technology ons over 20 iaar gebracht heeft en wat de mogelijkheden zijn
En dan zeggen je kleinkinderen : Wat is dat internet Opa?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Mischien zitten we dan bij elkaar en zeggen we weet je nog hoe lastig het was om een bericht op Fok te plaatsen? En ik moest opa vertellen hoe internet werkt en nu vertel ik het mijn kleinkinderen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
whatever... postzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zo
Je moet zo ook ruilen he, net zoals ehhquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
whatever... postzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zo
Ze worden natuurlijk wel steeds zeldzamer.. Misschien een klein goudmijntje om nu allerlei postzegelsetjes te kopen ... En gewoon bewaren.. Moet je natuurlijk wel kleinkinderen krijgen die er dan iets mee kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Je moet zo ook ruilen he, net zoals ehh
Dan ga ik hetzelfde verhaal vertellen zoals mijn opa dat tegen mij deed. Volgens mij begon het met: vroeger.....quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zeggen je kleinkinderen : Wat is dat internet Opa?
is dat er dan? Lijkt me niets nee iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef Karzai het volgende:
Maja ik ben blij dat ik nog voor het digitale tijdperk ben geboren, online knikkeren is toch geen reet aan.
Of niet dan?
Sorry Ajax is iets interresanter dan Marijke van Helwegwezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is nu op 3 http://www.wetenschap24.nl/programmas/pavlov.html
Wist je dat nog niet dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
volkomen geschift dat mens
Dat heb ik dan weer gemist helaasquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, maar het is nog erger dan ik dacht
Aap ligt nu toch wel te slapen ?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
Sorry Ajax is iets interresanter dan Marijke van Helwegwezen
ja, als een roosje!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Aap ligt nu toch wel te slapen ?
in iedergeval een rimpelloze wedstrijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat Marijke een goede kop spits is, hadden we vandaag goed kunnen gebruiken
Ja tis ook onmenselijk en een traumatische ervaring om in dat soort landen te acteren, dat gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:49 schreef sacha het volgende:
[..]
in iedergeval een rimpelloze wedstrijd
Het is inmiddels begonnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:46 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemorgen! Vrijdag!!!! Vandaag weiger ik om over te werken! Heel de week al gedaan. Op naar het weekend!
Een minuut geleden inderdaadquote:
Wees blij dát je een baan hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een minuut geleden inderdaadEn ik heb verdomme nog steeds overgewerkt
Zat er om 7:30 al en net pas opgehouden
![]()
Gaat je zoon op kamers Dees?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dát je een baan hebt![]()
Hier ook weekend, morgenavond met mijn dochter naar de bios en dit weekend verder met de nieuwe kamer van mijn zoon,
Doe normaal Fannquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat je zoon op kamers Dees?![]()
met zijn vriendinnetje ?nog effe en je wordt Oma
Op zich lijkt oma zijn me ontzettend leuk, ik zie dat ook aan mijn zussen, dan kan je allerlei leuke dingen met ze doen, ze verwennen en heb je alleen de lusten en als er lasten komen breng je ze thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat me dan best wel weer leuk lijkt
1x per week![]()
Nee, is nog een beetje te vroeg komt wel over een jaar of 10, dan vindt je het denk ik wel leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe normaal FannIk wil helemaal (nog) geen oma worden
Nee, hij verhuist naar zolder, daar krijgt een een grotere kamer en heeft hij minder last van ons en wij van hem
Nou in die stemming ben ik ook wel een beetje als ik daarover nadenkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ik dan eens nadenk over de economie en hun toekomst zie ik het somber voor ze in.
Ik ook niet, want het is weekend en we kunnen er nu toch even niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in die stemming ben ik ook wel een beetje als ik daarover nadenk![]()
daar ga ik dus vanavond NIET over nadenken
Jazekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, want het is weekend en we kunnen er nu toch even niets aan veranderen.
Heb je nog gesport afgelopen week?
Moet je ook niet doen, dan blesseer je jezelf maar en doe je helemaal niets meer, gewoon lekker op het gemak opbouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jazekermaar nog steeds rustig aan hoor, niet in het tempo van mijn zus.
dat red ik nietga ik dus ook niet proberen.
Gewoon je eigen tempo doen Fann en dan voel je je ook vanzelf beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jazekermaar nog steeds rustig aan hoor, niet in het tempo van mijn zus.
dat red ik nietga ik dus ook niet proberen.
Heb je nooit gelopen Dees?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, dan blesseer je jezelf maar en doe je helemaal niets meer, gewoon lekker op het gemak opbouwen.
Ik ben ook nog niet begonnen met lopen, want ik heb mijn schoenen nog niet. Mijn zwager heeft een groothandel en hij zou schoenen voor me meenemen en ik ben de afgelopen week niet helemaal lekker geweest, dus is het niet erg dat ik een weekje later begin.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon je eigen tempo doen Fann en dan voel je je ook vanzelf beter
Nee, ik heb nog nooit gelopen, maar ik ben wel jarenlang vaste klant bij de sportschool geweest, maar daar heb ik geen zin meer in. Dat hardlopen ga ik samen met mijn zus doen en met Evyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nooit gelopen Dees?
Er is wel zo'n hardlooptopic hier op FOK, is misschien leuk om daar een beetje te neuzen.
Zo ineens hardlopen is ook niet niks volgens mij
Dat is wel handig dat Evy denk ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit gelopen, maar ik ben wel jarenlang vaste klant bij de sportschool geweest, maar daar heb ik geen zin meer in. Dat hardlopen ga ik samen met mijn zus doen en met Evy![]()
http://starttorun.net/
Oh, neem me niet kwalijk hoor. Als je dus een baan hebt mag je in de huidige economische omstandigheden nooit en te nimmer meer effe lekker klagen, maar moet je altijd blij zijn dat je die positie mag vervullen. Ok.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Bluezz het volgende:
ERJe hoeft hier niet op pantoffeltjes te lopen omdat je (lekker) klaagt over je werk!!
ja gewoon lekker klagen... Ik hoorde vandaag ook dat mijn contract niet verlengd zou worden ... Om vage redenen , maar in een prive gesprek met mn manager zei ie dat ie tevreden was en ik me niet druk zou hoeven maken ... Vage shit, zeker als je als contractor werkt .. Mijn collega zei al dat ie gelijk begonnen was om iets nieuws te zoeken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk hoor. Als je dus een baan hebt mag je in de huidige economische omstandigheden nooit en te nimmer meer effe lekker klagen, maar moet je altijd blij zijn dat je die positie mag vervullen. Ok.
Sorry Deissy, maar dat is natuurlijk kul! Ik vind het verschrikkelijk voor Bluezzbeeb dat ze haar baan kwijt is, en nog voor veel meer mensen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar altijd en eeuwig mijn dankbaarheid moet tonen omdat ik tot de gelukkigen behoor die wel een baan hebben. De economische situatie is niet de schuld van de mensen met een normale baan, zoals ik. Maar van de bonusverslindende zakkenvullers aan de top. Dus ga daar fijn lelijk tegen doen.
Ik werk erg hard en veel op het moment, en ik ben dus moe, en ik klaag daarover. Soit.
Zo zie je maar dat niet iedereen daar dezelfde mening over heeft en dat vind ik best hoor. Ik heb zelf namelijk wel zoiets dat ik nu niet klaag over mijn baan of over de vele uren die mijn man weleens moet maken per week. Hij is zelfstandig ondernemer en een jaar of 4 geleden trok zijn grootste opdrachtgever (80%) ineens de stekker eruit, gelukkig heeft hij door zijn kennis en kunde weer een aantal nieuwe opdrachtgevers binnen kunnen halen, maar dat en de crisis maakt wel dat ik minder snel zal klagen over het werk omdat ik me ervan bewust zijn dat het ook heel goed anders kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk hoor. Als je dus een baan hebt mag je in de huidige economische omstandigheden nooit en te nimmer meer effe lekker klagen, maar moet je altijd blij zijn dat je die positie mag vervullen. Ok.
Sorry Deissy, maar dat is natuurlijk kul! Ik vind het verschrikkelijk voor Bluezzbeeb dat ze haar baan kwijt is, en nog voor veel meer mensen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar altijd en eeuwig mijn dankbaarheid moet tonen omdat ik tot de gelukkigen behoor die wel een baan hebben. De economische situatie is niet de schuld van de mensen met een normale baan, zoals ik. Maar van de bonusverslindende zakkenvullers aan de top. Dus ga daar fijn lelijk tegen doen.
Ik werk erg hard en veel op het moment, en ik ben dus moe, en ik klaag daarover. Soit.
Niet dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... ik denk dat Deissy gewoon een grapje maakte hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |