Dat is wel een goeie inderdaad, wilt u een Bratt Pitt Pit of Rob de Nijs look-al-ike?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag je nog wel kiezen met wie je het bed deelt?
Ik denk dat je tegen die tijd weinig behoefte hebt aan een Bratt Pit ben ik bangquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie inderdaad, wilt u een Bratt Pitt Pit of Rob de Nijs look-al-ike?
Ligt wel aan je verzekering natuurlijk
In Benjamin Button wordt Brad er ook alleen maar jonger op dus dat is niet bij te benen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen die tijd weinig behoefte hebt aan een Bratt Pit ben ik bang![]()
en een Rob de Nijs hoeft al helemaal niet
Ik kruip wel bij Youp in bedquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Benjamin Button wordt Brad er ook alleen maar jonger op dus dat is niet bij te benen.
Dan lig ik liever alleen dan met Youp, ik denk dat hij ook een beetje muf ruiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kruip wel bij Youp in bedvalt er tenminste nog iets te lachen
Dan schop ik hem effe onder de douchequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lig ik liever alleen dan met Youp, ik denk dat hij ook een beetje muf ruikt
Was hem dan ook meteen evenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan schop ik hem effe onder de douche
Ik ben nog niet begonnen Fannquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom ga ik sporten Dees !
Hoe gaat het met hardlopen trouwens?
Ik vind Youp een eikel , die heeft het ooit gedaan met een kennisje van me gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
kiezen tussen Najib Amhali en Youp van 't Hek
Ik zou het niet weten![]()
ik vind ze alle twee leuk
Ik dacht dat je al was begonnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen Fann![]()
Het wachten is nog op mijn loopschoenen, want je moet niet gaan hardlopen op verkeerde schoenen, daar verziek je je knieen en heupen mee, al helemaal op onze leeftijd.
Dat heb je al eens vertelt dooiequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind Youp een eikel , die heeft het ooit gedaan met een kennisje van me gedaan
Ja zoiets iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heb je al eens vertelt dooie![]()
tegen een koelkast aan ofzoiets
Ik ook, maar hoop dan nog wel een andere verslaving te hebben ....quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo gaat dat hier over 20 jaar![]()
Ik hoop toch dat ik dan afgekickt ben
zoals?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoop dan nog wel een andere verslaving te hebben ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |