oh ja shit je kent men hoeveelhedenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zulke hoeveelheden wel ja....
Die probeer ik altijd zo veel mogelijk te verbergen.. Maar ergens dus verzaakt... PM me daar maar over...quote:
Ik denk het wel hoor, de politiek wil meer handen aan het bed en het management stopt er dan gewoon meer mensen in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is zwaar klote Bluezzen het wordt alleen maar erger
http://www.nu.nl/algemeen(...)enhuizen-dreigt.html
Ik ben benieuwd of er nog bejaardenhuizen zijn als wij oud zijn.
denk het nietdat gaat nog wat worden
![]()
Misschien dat FOK een bejaardenhuis kan oprichten voor bejaarde Fokkers
lijkt me wel gezellig
Mag je nog wel kiezen met wie je het bed deelt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, de politiek wil meer handen aan het bed en het management stopt er dan gewoon meer mensen in.
[ afbeelding ]
of naar elkaar watsappenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
Zal trouwens een gezellige boel worden. ligt iedereen bij elkaar in bed, maar ieder met zn eigen tablet om door te FoKken
Je inrichting net bij DWDDquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of naar elkaar watsappen![]()
Ok dan hoef ik je niet meer te whatsappenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gezien !
ik zit te kijken
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan hoef ik je niet meer te whatsappen
ouwe fok-posts ophalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig een spelletje memory doen in het bejaardentehuis!
Nee dat kwam voor in het begin van het verhaal, wat wist die vent er veel vanaf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |