ah... je bedoeld een hobby !quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat de technology ons over 20 iaar gebracht heeft en wat de mogelijkheden zijn
whatever... postzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... je bedoeld een hobby !
pffffffffff lijkt me niksquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
whatever... ostzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zo
Mischien zitten we dan bij elkaar en zeggen we weet je nog hoe lastig het was om een bericht op Fok te plaatsen? En ik moest opa vertellen hoe internet werkt en nu vertel ik het mijn kleinkinderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat de technology ons over 20 iaar gebracht heeft en wat de mogelijkheden zijn
En dan zeggen je kleinkinderen : Wat is dat internet Opa?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:45 schreef Senzune het volgende:
[..]
Mischien zitten we dan bij elkaar en zeggen we weet je nog hoe lastig het was om een bericht op Fok te plaatsen? En ik moest opa vertellen hoe internet werkt en nu vertel ik het mijn kleinkinderen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
whatever... postzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zo
Je moet zo ook ruilen he, net zoals ehhquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
whatever... postzegels zullen wel saai blijven met 1, 2, 5 of zo
Ze worden natuurlijk wel steeds zeldzamer.. Misschien een klein goudmijntje om nu allerlei postzegelsetjes te kopen ... En gewoon bewaren.. Moet je natuurlijk wel kleinkinderen krijgen die er dan iets mee kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Je moet zo ook ruilen he, net zoals ehh
Dan ga ik hetzelfde verhaal vertellen zoals mijn opa dat tegen mij deed. Volgens mij begon het met: vroeger.....quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zeggen je kleinkinderen : Wat is dat internet Opa?
is dat er dan? Lijkt me niets nee iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef Karzai het volgende:
Maja ik ben blij dat ik nog voor het digitale tijdperk ben geboren, online knikkeren is toch geen reet aan.
Of niet dan?
Sorry Ajax is iets interresanter dan Marijke van Helwegwezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is nu op 3 http://www.wetenschap24.nl/programmas/pavlov.html
Wist je dat nog niet dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
volkomen geschift dat mens
Dat heb ik dan weer gemist helaasquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel, maar het is nog erger dan ik dacht
Aap ligt nu toch wel te slapen ?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
Sorry Ajax is iets interresanter dan Marijke van Helwegwezen
ja, als een roosje!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Aap ligt nu toch wel te slapen ?
in iedergeval een rimpelloze wedstrijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat Marijke een goede kop spits is, hadden we vandaag goed kunnen gebruiken
Ja tis ook onmenselijk en een traumatische ervaring om in dat soort landen te acteren, dat gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:49 schreef sacha het volgende:
[..]
in iedergeval een rimpelloze wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |