Het is inmiddels begonnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:46 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemorgen! Vrijdag!!!! Vandaag weiger ik om over te werken! Heel de week al gedaan. Op naar het weekend!
Een minuut geleden inderdaadquote:
Wees blij dát je een baan hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een minuut geleden inderdaadEn ik heb verdomme nog steeds overgewerkt
Zat er om 7:30 al en net pas opgehouden
![]()
Gaat je zoon op kamers Dees?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dát je een baan hebt![]()
Hier ook weekend, morgenavond met mijn dochter naar de bios en dit weekend verder met de nieuwe kamer van mijn zoon,
Doe normaal Fannquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat je zoon op kamers Dees?![]()
met zijn vriendinnetje ?nog effe en je wordt Oma
Op zich lijkt oma zijn me ontzettend leuk, ik zie dat ook aan mijn zussen, dan kan je allerlei leuke dingen met ze doen, ze verwennen en heb je alleen de lusten en als er lasten komen breng je ze thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat me dan best wel weer leuk lijkt
1x per week![]()
Nee, is nog een beetje te vroeg komt wel over een jaar of 10, dan vindt je het denk ik wel leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe normaal FannIk wil helemaal (nog) geen oma worden
Nee, hij verhuist naar zolder, daar krijgt een een grotere kamer en heeft hij minder last van ons en wij van hem
Nou in die stemming ben ik ook wel een beetje als ik daarover nadenkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ik dan eens nadenk over de economie en hun toekomst zie ik het somber voor ze in.
Ik ook niet, want het is weekend en we kunnen er nu toch even niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in die stemming ben ik ook wel een beetje als ik daarover nadenk![]()
daar ga ik dus vanavond NIET over nadenken
Jazekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, want het is weekend en we kunnen er nu toch even niets aan veranderen.
Heb je nog gesport afgelopen week?
Moet je ook niet doen, dan blesseer je jezelf maar en doe je helemaal niets meer, gewoon lekker op het gemak opbouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jazekermaar nog steeds rustig aan hoor, niet in het tempo van mijn zus.
dat red ik nietga ik dus ook niet proberen.
Gewoon je eigen tempo doen Fann en dan voel je je ook vanzelf beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jazekermaar nog steeds rustig aan hoor, niet in het tempo van mijn zus.
dat red ik nietga ik dus ook niet proberen.
Heb je nooit gelopen Dees?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, dan blesseer je jezelf maar en doe je helemaal niets meer, gewoon lekker op het gemak opbouwen.
Ik ben ook nog niet begonnen met lopen, want ik heb mijn schoenen nog niet. Mijn zwager heeft een groothandel en hij zou schoenen voor me meenemen en ik ben de afgelopen week niet helemaal lekker geweest, dus is het niet erg dat ik een weekje later begin.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon je eigen tempo doen Fann en dan voel je je ook vanzelf beter
Nee, ik heb nog nooit gelopen, maar ik ben wel jarenlang vaste klant bij de sportschool geweest, maar daar heb ik geen zin meer in. Dat hardlopen ga ik samen met mijn zus doen en met Evyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nooit gelopen Dees?
Er is wel zo'n hardlooptopic hier op FOK, is misschien leuk om daar een beetje te neuzen.
Zo ineens hardlopen is ook niet niks volgens mij
Dat is wel handig dat Evy denk ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit gelopen, maar ik ben wel jarenlang vaste klant bij de sportschool geweest, maar daar heb ik geen zin meer in. Dat hardlopen ga ik samen met mijn zus doen en met Evy![]()
http://starttorun.net/
Oh, neem me niet kwalijk hoor. Als je dus een baan hebt mag je in de huidige economische omstandigheden nooit en te nimmer meer effe lekker klagen, maar moet je altijd blij zijn dat je die positie mag vervullen. Ok.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Bluezz het volgende:
ERJe hoeft hier niet op pantoffeltjes te lopen omdat je (lekker) klaagt over je werk!!
ja gewoon lekker klagen... Ik hoorde vandaag ook dat mijn contract niet verlengd zou worden ... Om vage redenen , maar in een prive gesprek met mn manager zei ie dat ie tevreden was en ik me niet druk zou hoeven maken ... Vage shit, zeker als je als contractor werkt .. Mijn collega zei al dat ie gelijk begonnen was om iets nieuws te zoeken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk hoor. Als je dus een baan hebt mag je in de huidige economische omstandigheden nooit en te nimmer meer effe lekker klagen, maar moet je altijd blij zijn dat je die positie mag vervullen. Ok.
Sorry Deissy, maar dat is natuurlijk kul! Ik vind het verschrikkelijk voor Bluezzbeeb dat ze haar baan kwijt is, en nog voor veel meer mensen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar altijd en eeuwig mijn dankbaarheid moet tonen omdat ik tot de gelukkigen behoor die wel een baan hebben. De economische situatie is niet de schuld van de mensen met een normale baan, zoals ik. Maar van de bonusverslindende zakkenvullers aan de top. Dus ga daar fijn lelijk tegen doen.
Ik werk erg hard en veel op het moment, en ik ben dus moe, en ik klaag daarover. Soit.
Zo zie je maar dat niet iedereen daar dezelfde mening over heeft en dat vind ik best hoor. Ik heb zelf namelijk wel zoiets dat ik nu niet klaag over mijn baan of over de vele uren die mijn man weleens moet maken per week. Hij is zelfstandig ondernemer en een jaar of 4 geleden trok zijn grootste opdrachtgever (80%) ineens de stekker eruit, gelukkig heeft hij door zijn kennis en kunde weer een aantal nieuwe opdrachtgevers binnen kunnen halen, maar dat en de crisis maakt wel dat ik minder snel zal klagen over het werk omdat ik me ervan bewust zijn dat het ook heel goed anders kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk hoor. Als je dus een baan hebt mag je in de huidige economische omstandigheden nooit en te nimmer meer effe lekker klagen, maar moet je altijd blij zijn dat je die positie mag vervullen. Ok.
Sorry Deissy, maar dat is natuurlijk kul! Ik vind het verschrikkelijk voor Bluezzbeeb dat ze haar baan kwijt is, en nog voor veel meer mensen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar altijd en eeuwig mijn dankbaarheid moet tonen omdat ik tot de gelukkigen behoor die wel een baan hebben. De economische situatie is niet de schuld van de mensen met een normale baan, zoals ik. Maar van de bonusverslindende zakkenvullers aan de top. Dus ga daar fijn lelijk tegen doen.
Ik werk erg hard en veel op het moment, en ik ben dus moe, en ik klaag daarover. Soit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |