Heeft-ie wel 50 jaar over gedaan hoor.quote:
Ja ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heeft-ie wel 50 jaar over gedaan hoor.
Maikolquote:
M&M.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs en Mart samen aan tafel
Jan, Matthijs en Mart samen aan tafelquote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs en Mart samen aan tafel
Want?quote:
quote:
DWDD is weer huilen met de pet opquote:
quote:
Leukste commercial ooitquote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
space jam![]()
een 90 minuten lange commercial
Mart weet van alles echt iets af.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Nou ja van basketbal weet Mart tenminste echt iets af. Dat moet je hem wel nageven.
Ik vind de aanwezigheid van Jan Mulder veel triester eig.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Ik vind het wat triests hebben, Mart Smeets die overal aanschuift en ieder aanbod accepteert om maar niet in de vergelheid te raken.
Was overigens wel een prima anchorman bij Studio Sport daar niet van maar er is ook een tijd van gaan.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
Dat basketbal kan me echt aan mn reet roesten
Vooral Dennis Rodman nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
daar controleren ze niet, dus wordt er ook niks gebruikt.
Volgens wiki wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
misschien een stomme vraag, maar leeft Magic Johnson nog?
Padumtssquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
Oké.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
Dat basketbal kan me echt aan mn reet roesten
Volgens mij wel. Dat was toch degene die Aids had in de jaren 90 of ben ik nu met een ander in de war. Niet zo thuis is die basketball wereld.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
Ja daarom vroeg ik het me ook af, maar wiki zegt van wel blijkbaarquote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was toch degene die Aids had in de jaren 90 of ben ik nu met een ander in de war. Niet zo thuis is die basketball wereld.
Daarom. Prima reactie.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan posts als basketbal kan me aan mijn reet roesten hebben we ook niets
het is wel vermakelijk door de entouragequote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
zaadsport is basketbal ook.
b sport aldus derksen
Johan zegt ook dat je je nergens voor hoeft te schamen, behalve Korfbal en Majorettequote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
zaadsport is basketbal ook.
b sport aldus derksen
Andere generatie hequote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
De prachtige zinnen die Mart weet te formuleren, zo uit het hoofd.
Dat kan tegenwoordig niemand meer zonder autocue.
het is wel vermakelijk door de entouragequote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel mooi om te zien hoor. Al ben ik niet echt een basketbalfreak.
dat wel, maar alleen in Amerika lijkt het groot.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
het is wel vermakelijk door de entourage
Dat lijkt niet zo, dat is zoquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat wel, maar alleen in Amerika lijkt het groot.
Johanquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zegt ook dat je je nergens voor hoeft te schamen, behalve Korfbal en Majorette
Echt?quote:
In Spanje en Turkije is het bijv ook een grote sport. Als je er geen verstand van hebt, houd dan je mondquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
een sport die alleen populair is op 1 continent is een teken dat het geen goede sport is
Pardonquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
een sport die alleen populair is op 1 continent is een teken dat het geen goede sport is
Gewoon jammer dat ze ook niemand meer de vrijheid geven en volledig geregisseerd hele stukken tekst van te voren bedenken.quote:
Ik kan je een ding zeggen, Mart bij het BB is gelijk mute.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Mart is wel een kanjer w.b. het commentaar geven bij een belangrijke basketball wedstrijd, dat moet je hem nageven.
basketball, baseball, american football, rugby .. ik noem er maar een paar...quote:
dat dusquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan je een ding zeggen, Mart bij het BB is gelijk mute.
Basketball is hier ook een grote sport hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
basketball, baseball, american football, rugby .. ik noem er maar een paar...
De Gazolsquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
In Spanje en Turkije is het bijv ook een grote sport. Als je er geen verstand van hebt, houd dan je mond
Heb er ook van genoten als sportliefhebber.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef DeeBee het volgende:
DeMart, oprecht enthousiasme over basketbal!![]()
Bij het basketbal maakt het me eerlijk gezegd toch minder uit of Real wint van Barça of nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
Barcelona vs Real Madrid
[ afbeelding ]
Yep, ook de hele dag achter een letterbord.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Buitengewoon goede hersenen, een Fokker! dus
Wat zal die jongen zich eenzaam hebben gevoeldquote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Dit is best zielig geweest voor die jongen. Iedereen die dacht dat hij gek was maar dat was helemaal niet zo.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, ook de hele dag achter een letterbord.
Schaatsen skispringen dubbelrodelen paardendressuur kleiduiven happen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
basketball, baseball, american football, rugby .. ik noem er maar een paar...
Want die vrouw is echt lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Die kale heeft het goed geregeld, is volgens mij 20 jaar ouder dan zijn vrouw.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, ook de hele dag achter een letterbord.
De nieuwe programmering van SBSquote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schaatsen skispringen dubbelrodelen paardendressuur kleiduiven happen.
Voor zo'n lelijke kale dalton wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want die vrouw is echt lekker
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor zo'n lelijke kale dalton wel.
Alsof jij die vrouw zou willen rakenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Die kale heeft het goed geregeld, is volgens mij 20 jaar ouder dan zijn vrouw.
Het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Moeders schrijft boeken door met zijn hand toetsen in te drukken?
quote:
Ja dit soort dingen zijn vrijwel altijd projectie.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik geloof er geen zak van.
Hoe triest het ook is voor die mensen
Dit. Een beetje ouijabord in het kwadraat.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Zag hem ook zitten afgelopen weekend in Ahoy.quote:
Ik moest even aan Koot en Bie denken.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Die vrouw lijkt wel twee keer zo groot als die man.
Dat komt omdat het vette bullcrap is.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Dat is Pieter, heb een beetje respect manquote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Martinello het volgende:
Op die foto lijkt hij een beetje op Pietertje
Sorryquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat is Pieter, heb een beetje respect man
Yep, een struise vogel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Die vrouw lijkt wel twee keer zo groot als die man.
Nee de viering van het levenquote:
Ditquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:56 schreef starla het volgende:
[..]
Dooien schudden meestal hun hoofd niet zo idd.
Dat kon ik er niet echt uit opmaken.quote:
Mors.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]was hij nou doodgegaan of niet? Ik zat even niet goed op te letten
Straks dondert ie er nog inquote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Speelt een scene na van Mr. Bean
Dat is een punt. Zal wel een stevig zootje medicijnen in de mik hebben gehad.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat kon ik er niet echt uit opmaken.
quote:
quote:
Minnaren? Wat zijn datquote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat in het echt heb je natuurlijk aan genoeg minnaren
quote:
quote:
Leeft die halve vent Christine van der Horst nog ?quote:
ik hoop hetquote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leeft die halve vent Christine van der Horst nog ?
Monty Python likequote:
quote:
Bij de OS in Peking zat er een Oostblokse in d'r broek te zeiken tijden het heffen. Heb het daarna nooit meer als normale sport kunnen bekijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
ranzige sport trouwens, dat gewichtheffen
Altijd eigenlijk. 3 minuten lullen, 1 minuut bagger.quote:
Dat deed die ene Belg toch ook?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij de OS in Peking zat er een Oostblokse in d'r broek te zeiken tijden het heffen. Heb het daarna nooit meer als normale sport kunnen bekijken.
Zou het verschil maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |