Heeft-ie wel 50 jaar over gedaan hoor.quote:
Ja ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heeft-ie wel 50 jaar over gedaan hoor.
Maikolquote:
M&M.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs en Mart samen aan tafel
Jan, Matthijs en Mart samen aan tafelquote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs en Mart samen aan tafel
Want?quote:
quote:
DWDD is weer huilen met de pet opquote:
quote:
Leukste commercial ooitquote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
space jam![]()
een 90 minuten lange commercial
Mart weet van alles echt iets af.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Nou ja van basketbal weet Mart tenminste echt iets af. Dat moet je hem wel nageven.
Ik vind de aanwezigheid van Jan Mulder veel triester eig.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Ik vind het wat triests hebben, Mart Smeets die overal aanschuift en ieder aanbod accepteert om maar niet in de vergelheid te raken.
Was overigens wel een prima anchorman bij Studio Sport daar niet van maar er is ook een tijd van gaan.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
Dat basketbal kan me echt aan mn reet roesten
Vooral Dennis Rodman nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
daar controleren ze niet, dus wordt er ook niks gebruikt.
Volgens wiki wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
misschien een stomme vraag, maar leeft Magic Johnson nog?
Padumtssquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
Oké.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
Dat basketbal kan me echt aan mn reet roesten
Volgens mij wel. Dat was toch degene die Aids had in de jaren 90 of ben ik nu met een ander in de war. Niet zo thuis is die basketball wereld.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
Ja daarom vroeg ik het me ook af, maar wiki zegt van wel blijkbaarquote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was toch degene die Aids had in de jaren 90 of ben ik nu met een ander in de war. Niet zo thuis is die basketball wereld.
Daarom. Prima reactie.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan posts als basketbal kan me aan mijn reet roesten hebben we ook niets
het is wel vermakelijk door de entouragequote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
zaadsport is basketbal ook.
b sport aldus derksen
Johan zegt ook dat je je nergens voor hoeft te schamen, behalve Korfbal en Majorettequote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
zaadsport is basketbal ook.
b sport aldus derksen
Andere generatie hequote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
De prachtige zinnen die Mart weet te formuleren, zo uit het hoofd.
Dat kan tegenwoordig niemand meer zonder autocue.
het is wel vermakelijk door de entouragequote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel mooi om te zien hoor. Al ben ik niet echt een basketbalfreak.
dat wel, maar alleen in Amerika lijkt het groot.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
het is wel vermakelijk door de entourage
Dat lijkt niet zo, dat is zoquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat wel, maar alleen in Amerika lijkt het groot.
Johanquote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan zegt ook dat je je nergens voor hoeft te schamen, behalve Korfbal en Majorette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |