abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123053662
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef firefly3 het volgende:
Niks mis mee met deze bom overigens. Ontworpen om zo weinig mogelijk burgers te doden en speciaal voor ondergrondse militaire doelwitten.
Zo min mogelijk dus..
maar toch wel wat toch? Welk recht hebben zij om het leven te nemen van 1 onschuldige burger?
(Zo'n recht bestaat niet!)
pi_123053999
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je weet dat Iran één van de grootste aardgasreserves heeft van de wereld?
Dat weet ik, verandert niks aan wat ik zei. Aardgas en olie gaan een keer op en zijn duur en worden alsmaar duurder. Dus het is helemaal niet raar dat ze van gas en olie af willen, ze verkopen het liever.

quote:
Daarnaast geeft een A-bom gewoon macht en zijn ze dan meteen de baas in het midden oosten. En hebben ze een goede onderhandelingspositie.
Ze worden niet meteen de baas in het MO, maar ze krijgen zeker wel een betere onderhandelingspositie. Dat maakt ze nog niet 'as van het kwaad' materiaal though, elk land doet dat.
pi_123054021
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:52 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou het niet onderschatten en dat het afhankelijk is van welke Israelische regering er zit..
Maar goed, het kan inderdaad gewoon nog tien jaar doorkabbelen... Iran de bom, Saoedie Arabie krijgt de bom dan ook...
Is er een nog extremere Israëlische regering mogelijk dan Netanyahu's regering?

Despite all the speeches of Iranian leaders and the denunciation of Israel at Friday prayers, there were never less than about a 100 Israeli advisers and technicians in Iran at any time throughout the war, living in a carefully guarded and secluded camp just north of Tehran; they remained there even after the ceasefire.

Nog tien jaar doorkabbelen? lol, geen aanval dus, nu niet, nooit niet, Iran is een bondgenoot. ;)
pi_123054049
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Zo min mogelijk dus..
maar toch wel wat toch? Welk recht hebben zij om het leven te nemen van 1 onschuldige burger?
1 onschuldige burger voor het voorkomen van een atoomoorlog, waardoor die onschuldige burger anders alsnog dood gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123054099
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat weet ik, verandert niks aan wat ik zei. Aardgas en olie gaan een keer op en zijn duur en worden alsmaar duurder. Dus het is helemaal niet raar dat ze van gas en olie af willen, ze verkopen het liever.

[..]

Ze worden niet meteen de baas in het MO, maar ze krijgen zeker wel een betere onderhandelingspositie. Dat maakt ze nog niet 'as van het kwaad' materiaal though, elk land doet dat.
Ik noem ze ook niet het as van het kwaad.
pi_123054108
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef Shawn het volgende:

[..]

Is er een nog extremere Israëlische regering mogelijk dan Netanyahu's regering?

Despite all the speeches of Iranian leaders and the denunciation of Israel at Friday prayers, there were never less than about a 100 Israeli advisers and technicians in Iran at any time throughout the war, living in a carefully guarded and secluded camp just north of Tehran; they remained there even after the ceasefire.

Nog tien jaar doorkabbelen? lol, geen aanval dus, nu niet, nooit niet, Iran is een bondgenoot. ;)
En dit was een bondgenoot van Iran:

quote:
With each of the six joint projects, the Israelis planned to deceive the Iranians by providing them only an outdated version of the weapon in question, while using Iranian money to build a new generation for Israel's exclusive use.
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Flower#Israeli_fraud

:r
pi_123054394
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als die er komt doet Israel het zelf
Maar dat lukt ze niet alleen. Iran is te groot voor Israël. En voor zover ik weet, beschikt Israël niet over de middelen om de ondergrondse nucleaire faciliteiten van Iran te vernietigen. Als ze het alleen doen, loopt het waarschijnlijk uit op een fiasco.
pi_123054404
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat mensen daar niet vrij zijn in hun eigen land.
Wat heeft dat er mee te maken :?
Dus wanneer je je eigen bevolking wel goed behandelt mag je wel kernwapens hebben waar je hele landen mee kan vernietigen :?
pi_123054606
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken :?
Dus wanneer je je eigen bevolking wel goed behandelt mag je wel kernwapens hebben waar je hele landen mee kan vernietigen :?
De vrijheid van je eigen bevolking laat zien hoe volwassen de regering is. Blijkbaar kunnen ze niet eens fatsoenlijk hun eigen land besturen, gezien demonstraties met geweld opgelost worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123054747
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De vrijheid van je eigen bevolking laat zien hoe volwassen de regering is. Blijkbaar kunnen ze niet eens fatsoenlijk hun eigen land besturen, gezien demonstraties met geweld opgelost worden.
En hoe komt het dat China dan in de NPT lijst van vijf landen met beschikking over kernwapens zit?
pi_123054768
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1 onschuldige burger voor het voorkomen van een atoomoorlog, waardoor die onschuldige burger anders alsnog dood gaat.
Dus jij weet 100% procent zeker dat dit goed zal aflopen en zij dit hierbij laten zitten?
pi_123054808
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

En hoe komt het dat China dan in de NPT lijst van vijf landen met beschikking over kernwapens zit?
China heeft volgens mij hele andere doelen voor ogen.
pi_123054825
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Koude oorlog etc, andere situatie
pi_123054885
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Zo min mogelijk dus..
De europese unie heeft al bewezen dat wetten aan te passen zijn door ongekozen burocraten :)
Dus dat argument is niet echt valide, probeer het nog eens.

Mao zei ooit eens: "macht komt uit de loop wvan een wapen".
Als je nu zorgt dat je het grootste wapen hebt kan je opleggen dat ze dat recht niet hebben, aangezien we het kleinste wapentje hebben op wereldtoneel hebben ze dat recht, gewoon omdat zij dat zeggen.
pi_123054889
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Dus jij weet 100% procent zeker dat dit goed zal aflopen en zij dit hierbij laten zitten?
Deze bommen zijn gemaakt om diep onder de grond te gaan en dan pas te ontploffen, niet bovengronds :') Dus geen gezeur over deze bommen, waar het nu over gaat.
pi_123054918
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

China heeft volgens mij hele andere doelen voor ogen.
Ja, die hebben alleen maar een conflict met al hun buurlanden.
pi_123054983
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Deze bommen zijn gemaakt om diep onder de grond te gaan en dan pas te ontploffen, niet bovengronds :') Dus geen gezeur over deze bommen, waar het nu over gaat.
Ik heb het niet daarover hoe die werkt, maar of jij 100% zeker bent dat zij het hierbij laten zitten
pi_123055088
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

De europese unie heeft al bewezen dat wetten aan te passen zijn door ongekozen burocraten :)
Dus dat argument is niet echt valide, probeer het nog eens.

Mao zei ooit eens: "macht komt uit de loop wvan een wapen".
Als je nu zorgt dat je het grootste wapen hebt kan je opleggen dat ze dat recht niet hebben, aangezien we het kleinste wapentje hebben op wereldtoneel hebben ze dat recht, gewoon omdat zij dat zeggen.
Wetten aanpassen.. slaat nergens op
pi_123055226
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Wetten aanpassen.. slaat nergens op
Want wetten zijn altijd hetzelfde geweest en de rechten van burgers en overheden zijn overal en altijd hetzelfde gweest?
pi_123055323
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Uranium ook, en nog veel slechter. Iran heeft meer gas dan uranium, en nogmaals, nu fakkelen ze het gewoon af, ze verbranden het zonder er wat mee te doen.
Iran verrijkt uranium, dat heeft maar 1 doel
Wat is je bron? Iran heeft een namelijk een serieuze petroleum crisis.

De VS adviseerde Iran om in de jaren 70 kernenergie op te wekken voor economische redenen. Nu 34 jaar later met een verdubbeling van de bevolking, verouderde olie infrastructuur, een serieuze luchtvervuiling en weinig investeerders heeft Iran geen keuze.

Investment in Iran has become so unattractive that even energy-desperate states have quit trying.
http://www.nytimes.com/20(...)edstern.4136795.html

Today, Iran has a population of more than 65 million and most people are choking from air pollution.
http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/GH24Ak02.html
77 miljoen ondertussen.

Iran is the second-largest oil producer in the Organization of Petroleum Exporting Countries [OPEC] and has the world's second-largest natural gas reserves. But its energy needs are rising faster than its ability to meet them.

Iran actually is short of oil
http://www.nytimes.com/20(...)edstern.4136795.html

Iran’s oil and gas sectors have critical structural problems. Subsidized prices and a population that has doubled sinec the 1979 revolution has created excessive demand. Supply has been stymied by underinvestment caused by financial constraints, technical shortages and sanctions. Iran is a net importer of gas and is under pressure to avoid becoming a net importer of oil.
http://iranprimer.usip.org/resource/oil-and-gas-industry
pi_123055818
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:27 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Want wetten zijn altijd hetzelfde geweest en de rechten van burgers en overheden zijn overal en altijd hetzelfde gweest?
Ja want je mag gewoon wel onschuldige mensen vermoorden want je weet 100% zeker dat het 'plan' werkt omdat Iran helemaal niets aan gaat doen en dus later helemaal geen aanslagen worden gepleegd zeker niet.
pi_123065112
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

De VS schilderen de Russen altijd af als primitief, terwijl die juist altijd de dialoog willen aangaan om problemen op te lossen en de VS meteen een land binnenvalt.

Crazy fools daar in de VS.
omdat de USA de afgezant van de echte (christelijke) god is en in alles wat ze doen door de bijbel gesteund worden, want zij zijn immers het door god uitgekozen land om de wereld te beheersen en te controleren
pi_123065169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Alleskids het volgende:

[..]

omdat de USA de afgezant van de echte (christelijke) god is en in alles wat ze doen door de bijbel gesteund worden, want zij zijn immers het door god uitgekozen land om de wereld te beheersen en te controleren
Nee hoor.

Zij zijn het opgerichte land door Europa om onze vuile zaakjes op te knappen.
pi_123065518
Wat :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:59:25 #175
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123066531
Iran wil slechts een atoombom bouwen vanuit verdedigingsoogpunt, thats it. Hiermee stellen ze zichzelf veilig t.o.v. een buitenlandse aanval.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_123067786
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Ik heb het niet daarover hoe die werkt, maar of jij 100% zeker bent dat zij het hierbij laten zitten
Wie waarbij laten?
pi_123070067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:59 schreef Killaht het volgende:
Iran wil slechts een atoombom bouwen vanuit verdedigingsoogpunt, thats it. Hiermee stellen ze zichzelf veilig t.o.v. een buitenlandse aanval.
Haha...jaja...een kernwapen als verdedigingswapen :'(
pi_123071010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Maichel het volgende:

[..]

Kan best. :P

Kernwapens zijn eigenlijk maar 2 keer echt ingezet.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:22:16 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123071922
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

ik neem aan dat je bedoeld, er zijn maar twee kernwapens echt ingezet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:29:21 #180
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_123072218
quote:

[..]

Werkt anders prima hoor. Met een kernwapen ben je een jongen waar andere jongens op het schoolplein meer rekening mee moeten houden... Een straatrover berooft toch ook liever iemand zonder een Pitbull dan met?
pi_123072333
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ik neem aan dat je bedoeld, er zijn maar twee kernwapens echt ingezet.
Betere omschrijving inderdaad.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:32:31 #182
45206 Pietverdriet
pi_123072340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Werkt anders prima hoor. Met een kernwapen ben je een jongen waar andere jongens op het schoolplein meer rekening mee moeten houden... Een straatrover berooft toch ook liever iemand zonder een Pitbull dan met?
Alleen is Iran in handen van psychopaten helaas.
pi_123072541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie waarbij laten?
Iran. Of ze het hierbij gaan laten als Amerika dit echt gaat doen.
Ik weet zeker dat er een heleboel nationalisten zijn die dan proberen aanslagen te plegen. Daarna word het alleen maar erger.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:46:19 #184
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123072873
quote:

[..]

Moet ik dit serieus uitleggen?
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_123072975
quote:

[..]

Uhm ja? dat is de reden dat je ze hebt.
Een soort verzekering.
pi_123075133
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Iran. Of ze het hierbij gaan laten als Amerika dit echt gaat doen.
Ik weet zeker dat er een heleboel nationalisten zijn die dan proberen aanslagen te plegen. Daarna word het alleen maar erger.
Kernbommen zijn veel erger dan dat en kunnen een derde wereld oorlog veroorzaken. We moeten er alles aan doen dat er niet meer landen erbij komen met kernwapens.

Het gevaar is vooral dat een groep zoals Hezbollah zo'n bom koopt.
  Moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 15:44:42 #187
8781 crew  Frutsel
pi_123075517
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ze krijgen hem gratis hoor of twee voor de prijs van één. Een voor Tel Aviv en de ander voor Haifa ofzo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 15:57:28 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_123076088
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Net als Pakistan en Israël. Iran heeft allang de mogelijkheid om zware aanvallen uit te voeren en dat hebben ze tot nu toe ook nog niet gedaan. Dat het geen fijn land is ontken ik niet, maar ik zie eerder die gekke Noord-Koreanen wat doen dan Iran.
pi_123084676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kernbommen zijn veel erger dan dat en kunnen een derde wereld oorlog veroorzaken. We moeten er alles aan doen dat er niet meer landen erbij komen met kernwapens.

quote:

[..]

quote:
In fact, a nuclear-armed Iran would probably be the best possible result of the standoff and the one most likely to restore stability to the Middle East.
quote:
Yet every time another country has managed to shoulder its way into the nuclear club, the other members have always changed tack and decided to live with it. In fact, by reducing imbalances in military power, new nuclear states generally produce more regional and international stability, not less.
quote:
Israel's regional nuclear monopoly, which has proved remarkably durable for more than four decades, has long fueled instability in the Middle East. In no other region of the world does a lone, unchecked nuclear state exist. It is Israel's nuclear arsenal, not Iran's desire for one, that has contributed most to the crisis. Power, after all, begs to be balanced.
http://usatoday30.usatoda(...)iferation/55654248/1
pi_123086481
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Kernwapen heeft als primaire functie dat het een afschrikmiddel is.

Dus het is wel degelijk een defensief wapen.

Zonder kernwapens waren er veel meer oorlogen nu, niet dat het nu zo vredig is op aarde maar goed ;')
pi_123091960
quote:
De geschiedenis herhaald zich niet oneindig. Dus ik denk wel degelijk dat dit een nieuw situatie is, en waarbij Israel in gevaar kan komen door terroristen via iran.
pi_123092358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De geschiedenis herhaald zich niet oneindig. Dus ik denk wel degelijk dat dit een nieuw situatie is, en waarbij Israel in gevaar kan komen door terroristen via iran.
Iran was al in 2003 bereid om Hezbollah en Hamas te laten vallen en Israel te erkennen. Iran is niet suïcidaal en heeft geen intentie om kernwapens door te verkopen aan terroristen ( :') :') :') :') ), mocht Iran kernwapens willen maken.

Geloof wat je wilt, vroeg of laat zal Iran tot een akkoord komen met de rest van de wereld en zal Israel zijn kernwapens moeten inleveren.
pi_123092568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Iran was al in 2003 bereid om Hezbollah en Hamas te laten vallen en Israel te erkennen. Iran is niet suïcidaal en heeft geen intentie om kernwapens door te verkopen aan terroristen ( :') :') :') :') ), mocht Iran kernwapens willen maken.

Geloof wat je wilt, vroeg of laat zal Iran tot een akkoord komen met de rest van de wereld en zal Israel zijn kernwapens moeten inleveren.
Dan heb je de recente anti israel toespraken vast niet gezien. En dat was van 2012 ofzo, niet 10 jaar terug.
pi_123094480
Lol die achterlijke angst dat Iran kernwapens gaat geven aan terroristen :') Iran heeft al chemische en biologische wapens waarom worden die niet geven aan terroristen? Ironisch genoeg is Iran zelf door chemische wapens aangevallen en hebben ze nooit teruggeslagen met hun eigen chemische wapens, eigenlijk was de gehele reactie vrij tam te noemen, ik zou niet weten hoe de VS zou regeren als ze door chemische wapens worden aangevallen door Mexico en ze komen er achter dat Nederland en Duitsland de leveranciers waren. De gedachten dat Iran gelijk derka derka doet en een kernbom gaan afvuren op Tel Aviv is ook vrij komisch.
pi_123094558
Jaja, rare landen allemaal in het midden oosten..
pi_123107700
En dan hoorde ik gisteren dat ze die bom bovenop die fabriek willen laten vallen in Iran waar uranium verwerkt wordt.....doordat de bom zo zwaar is zou ie 60 meter de grond in gaan en dan pas ontploffen.....eventuele straling die daardoor vrij zou komen! zou op die manier ingekapseld worden!

Wat een leuk theorietje.....gaat dat werken, wat denken jullie?

En als het niet werkt kun je dus Europa ook wel afschrijven voor de komende paar duzend jaar.
Goh, da's nou jammer
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_123108066
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De VS ook helaas...
pi_123108111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef ietjefietje het volgende:
En dan hoorde ik gisteren dat ze die bom bovenop die fabriek willen laten vallen in Iran waar uranium verwerkt wordt.....doordat de bom zo zwaar is zou ie 60 meter de grond in gaan en dan pas ontploffen.....eventuele straling die daardoor vrij zou komen! zou op die manier ingekapseld worden!

En als het niet werkt kun je dus Europa ook wel afschrijven voor de komende paar duzend jaar.
Goh, da's nou jammer
want? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_123108127
quote:

Goh, da's nou jammer
Iran begon o|O
Amerika kwam in peace *;
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123108204
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Doler12 het volgende:
Lol die achterlijke angst dat Iran kernwapens gaat geven aan terroristen :') Iran heeft al chemische en biologische wapens waarom worden die niet geven aan terroristen? Ironisch genoeg is Iran zelf door chemische wapens aangevallen en hebben ze nooit teruggeslagen met hun eigen chemische wapens, eigenlijk was de gehele reactie vrij tam te noemen, ik zou niet weten hoe de VS zou regeren als ze door chemische wapens worden aangevallen door Mexico en ze komen er achter dat Nederland en Duitsland de leveranciers waren. De gedachten dat Iran gelijk derka derka doet en een kernbom gaan afvuren op Tel Aviv is ook vrij komisch.
Tsjah dat is het idee wat er door de jaren heen is ingepropt door de politiek en de media.
pi_123109323
Noord-Korea krijgt toch ene hele andere behandeling van de VS, vreemd
pi_123109369
quote:
15s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef BlueRoom het volgende:
Noord-Korea krijgt toch ene hele andere behandeling van de VS, vreemd
Denk je nou echt dat die iets kunnen klaarspelen? Als die ook maar een verkeerde scheet laten richting zuid-Korea is het meteen afgelopen :') Beetje een ander verhaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_123109609
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat die iets kunnen klaarspelen? Als die ook maar een verkeerde scheet laten richting zuid-Korea is het meteen afgelopen :') Beetje een ander verhaal.
Wat is daar anders aan? Dat zij het al hebben?
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:21:28 #204
45206 Pietverdriet
pi_123109753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat is daar anders aan? Dat zij het al hebben?
En dat ze een gigantisch leger aan de grens met zuidkorea hebben staan.
pi_123124244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat ze een gigantisch leger aan de grens met zuidkorea hebben staan.
Met speelgoed wapens tegenover USA 8-)
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:17:48 #206
45206 Pietverdriet
pi_123124301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Met speelgoed wapens tegenover USA 8-)
Tegenover een Zuidkoreaanse bevolking die ongetwijfeld zwaar zal lijden.
pi_123124937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Iran begon o|O
Amerika kwam in peace *;
Begon met wat? :')
Amerika begin met de coup op de democratisch gekozen Iraanse president.
pi_123125131
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

Begon met wat? :')
Amerika begin met de coup op de democratisch gekozen Iraanse president.
Ohjee gaan we nu naar het niveau van "ja, maar daarvoor deed die dat" zoals in de Israël vs palestijnen topics? :') ?
pi_123125293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ohjee gaan we nu naar het niveau van "ja, maar daarvoor deed die dat" zoals in de Israël vs palestijnen topics? :') ?
Hoezo niveau van?
Dit zijn feiten, alles wat er na is gebeurd in de Iraanse politiek is hier aan gekoppeld. Als ze Iran met rust lieten was er mogelijk geen theocratie geweest en in ieder geval geen vijandigheid tussen de VS en Iran.

Maar als jij je kop in het zand wilt steken moet je dit soort dingen gewoon negeren.
pi_123125607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Inleveren bij wie? :')
pi_123126319
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoezo niveau van?
Dit zijn feiten, alles wat er na is gebeurd in de Iraanse politiek is hier aan gekoppeld. Als ze Iran met rust lieten was er mogelijk geen theocratie geweest en in ieder geval geen vijandigheid tussen de VS en Iran.

Maar als jij je kop in het zand wilt steken moet je dit soort dingen gewoon negeren.
Over de kop in het zand steken gesproken, waarom heet de V.S. ingegrepen in Iran?

Niet omdat ze bang waren voor Iran zelf, maar dat mogelijk Rusland grote invloed zou krijgen in Iran.

Of de V.S. daar goed aan heeft gedaan laat ik in het midden aangezien de reden dat Iran een kernwapen wil hebben is om de zekerheid te hebben dat ze niet worden binnengevallen door de V.S.

Niet een gekke redenering als je naar het volgende plaatje kijken (de legereenheden van de V.S. tegen Iran aan):

pi_123128367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Over de kop in het zand steken gesproken, waarom heet de V.S. ingegrepen in Iran?

Niet omdat ze bang waren voor Iran zelf, maar dat mogelijk Rusland grote invloed zou krijgen in Iran.

Of de V.S. daar goed aan heeft gedaan laat ik in het midden aangezien de reden dat Iran een kernwapen wil hebben is om de zekerheid te hebben dat ze niet worden binnengevallen door de V.S.

Niet een gekke redenering als je naar het volgende plaatje kijken (de legereenheden van de V.S. tegen Iran aan):

[ afbeelding ]
Ik weet ook wel waarom de Amerikanen en Britten in Iran deden wat ze deden. Maar het neemt niet weg dat de VS dit allemaal is begonnen. Zij begonnen met het afzetten van een democratisch gekozen regering, ze plaatsten een dictator tegen de wil van de Iraanse bevolking in. Dus je kunt niet zeggen dat Iran begonnen is en de Amerikanen in/voor vrede kwamen.
pi_123128602
Ja. Zestig jaar geleden. onderhand wel achterhaald.
pi_123130822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik weet ook wel waarom de Amerikanen en Britten in Iran deden wat ze deden. Maar het neemt niet weg dat de VS dit allemaal is begonnen. Zij begonnen met het afzetten van een democratisch gekozen regering, ze plaatsten een dictator tegen de wil van de Iraanse bevolking in. Dus je kunt niet zeggen dat Iran begonnen is en de Amerikanen in/voor vrede kwamen.
Dat zeg ik toch ook allemaal niet? :?

Kijk nu eens naar de situatie hoe die nu is in plaats van in het verleden te leven, want als de V.S. toen niks hadden gedaan was er nu wellicht niet de Islamitische staat Iran.

Jij geeft graag altijd de V.S. en Israël overal de schuld van om de één of andere reden. Natuurlijk is de V.S. hypocriet en zijn ze slecht bezig.

Maar goed, deze reacties komen allemaal voort uit een post wat nergens op sloeg natuurlijk:

quote:

Goh, da's nou jammer
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Iran begon o|O
Amerika kwam in peace *;
Dus laten we weer lekker ontopic gaan :*
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:41:58 #215
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123152641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Exact hetzelfde geldt voor Irak en Afghanistan.
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:22:45 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123156338
Warhead: 5,300 pounds (2.4 tonnes) high explosive oke in verhouding tot die NK bom die 7 kiloton is..
kan je er een aardig dorpje mee wegblazen..
of zie ik dat nu verkeerd? :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123341726
Ik kan met geen mogelijkheid geloven in de Amerikaanse propaganda. Maar om nou te zeggen dat ik iets kan met de islamisten in Iran, nee.

Meer kan ik er niet over zeggen eigenlijk. Jammer voor de mensen daar, en uiteindelijk ook jammer voor de mensen hier. Allemaal gelazer. Je maakt mij niet wijs dat dit de beste oplossingen zijn die we kunnen verzinnen. Dus blijkbaar gaat het om specifieke belangen die gediend worden.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:41:57 #218
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_123342070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef theguyver het volgende:
Warhead: 5,300 pounds (2.4 tonnes) high explosive oke in verhouding tot die NK bom die 7 kiloton is..
kan je er een aardig dorpje mee wegblazen..
of zie ik dat nu verkeerd? :P
Met een conventionele bom kun je nooit een dorpje wegvagen.
Dat kan alleen met atoombommetjes. En atoombommen zijn lekker licht :)
  maandag 25 februari 2013 @ 20:44:57 #219
45206 Pietverdriet
pi_123342246
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Met een conventionele bom kun je nooit een dorpje wegvagen.

fuel-air explosives kom je een heel eind in de richting, omdat je dan de zuurstof in de lucht als deel van je wapen gebruikt.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:48:53 #220
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_123342478
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

fuel-air explosives kom je een heel eind in de richting, omdat je dan de zuurstof in de lucht als deel van je wapen gebruikt.
Daar ga je nog steeds geen explosies met een km radius van krijgen lijkt mij?
  maandag 25 februari 2013 @ 20:52:24 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123342695
De kleinste atoombommen zijn minder sterk dan de grootste conventionele bommen. Er is in dat opzicht geen duidelijke scheidslijn meer, het is een continuum geworden.
The End Times are wild
  maandag 25 februari 2013 @ 20:55:35 #222
45206 Pietverdriet
pi_123342874
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Daar ga je nog steeds geen explosies met een km radius van krijgen lijkt mij?
Driehonderd meter vanaf de explosie volledige verwoesting
  maandag 25 februari 2013 @ 20:59:03 #223
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_123343078
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:52 schreef LXIV het volgende:
De kleinste atoombommen zijn minder sterk dan de grootste conventionele bommen. Er is in dat opzicht geen duidelijke scheidslijn meer, het is een continuum geworden.
Dat klopt volgens mij niet. Je moet echt tienduizenden kilo's explosief hebben wil je de kracht van een paar honderd gram nucleair materiaal nabootsen.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:00:21 #224
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_123343173
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Driehonderd meter vanaf de explosie volledige verwoesting
Das best flink inderdaad :)
  maandag 25 februari 2013 @ 21:09:48 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123343758
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat klopt volgens mij niet. Je moet echt tienduizenden kilo's explosief hebben wil je de kracht van een paar honderd gram nucleair materiaal nabootsen.
In de jaren 60 hadden ze al nukes met een yield van 10 ton. http://en.wikipedia.org/wiki/Davy_Crockett_(nuclear_device)

Ik denk nu kofferbommen die nog groter zijn.

http://en.wikipedia.org/w(...)nance_Air_Blast_bomb
Deze heeft een blast-yield van 11 ton. En is alweer een oudje.

Er is dus gewoon een continuum.

Deze is 44 ton http://en.wikipedia.org/wiki/Father_of_All_Bombs
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')