Kaart dat dan eerst even aan bij hem waarom je niks van je laat horen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Om maar even ontopic te gaan.
Schiet met m'n date niet echt op. Nu 3x ofzo afgesproken, is altijd erg gezellig, zoenen op het einde. Ook hij is erg enthousiast.
Maar verder hoor ik niets van hem. Initiatief moet toch vanuit mij komen.
Aan ene kant heb ik zoiets van, dat heb ik er dan wel voor over. Aan andere kant zou ik wel iemand willen hebben die het (ondanks drukte) ook uit zichzelf doet.
Dus laat het nu even rusten en zie het wel. Vind het wel jammer
Neh lijkt me stug. Wel outgoing persoon.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef ook_gek het volgende:
1 troost, er is een groep mannen die zelf geen initiatief nemen of durven te nemen
Miss is die wat verlegen / onzeker wat dat betreft?
Tokkie manier?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh, wat een tokkie manier van reageren. Meisje toch
Dat ben ik niet gewend van vrouwen in ieder geval...quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Vyric het volgende:
Want als ik een meisje leuk vind en ik heb het echt druk. Dan probeer echt wel tijd te maken om contact te zoeken
Dan gewoon op direct vragenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh lijkt me stug. Wel outgoing persoon.
Achja, misschien zit ie gewoon niet te wachten op iets serieus en vind ie het gezellig om af en toe een avondje wat te drinken/kletsen, maar thats it.
Dat snap ik ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
Opzich een goed idee, even laten rusten. Als iemand de hele tijd contact met je opneemt hoef je dat zelf niet te doen.Stopt diegene daarmee en je wil contact houden, dan doe je dat zelf.
Hij vindt je wel leuk denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh lijkt me stug. Wel outgoing persoon.
Achja, misschien zit ie gewoon niet te wachten op iets serieus en vind ie het gezellig om af en toe een avondje wat te drinken/kletsen, maar thats it.
Ontopic blijven liefje.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tokkie manier?
Heb je je eigen reacties gezien? Iemand zegt dat zn moeder dood is en jij gaat rustig verder zitten dissen. Flikker toch op joh. Jij spoort werkelijk waar niet
Nouja vooruit nu ga ik twijfelenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.
Maar ik heb ik denk ik geregeld 2 dagen niets van me laten horen.
Dus denk dat het wel duidleijk is
Insgelijks schatquote:Op maandag 18 februari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ontopic blijven liefje.
En verder vind ik jou toch een zeiksnol, dus laten we dit afkappen.
Ik denk dat hij het topic "Wanneer noemt een vrouw je aantrekkelijk?" heeft gelezenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.
Maar ik heb ik denk ik geregeld 2 dagen niets van me laten horen.
Dus denk dat het wel duidleijk is
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat hij het topic "Wanneer noemt een vrouw je aantrekkelijk?" heeft gelezen
Daar wordt door een aantal vrouwen betoogd dat mannen enigszins ongeïnteresseerd moeten overkomen om aantrekkelijk gevonden te worden.quote:
Achja..quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar wordt door een aantal vrouwen betoogd dat mannen enigszins ongeïnteresseerd moeten overkomen om aantrekkelijk gevonden te worden.
Toch hebben ze daarmee wel een punt.. Ik ben jaren hopeloos verliefd geweest op een jongen die me amper aandacht gaf. Toen hij opeens contact zocht en hij een keer stinkend naar zweet langs kwam was ik er al gauw klaar meequote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar wordt door een aantal vrouwen betoogd dat mannen enigszins ongeïnteresseerd moeten overkomen om aantrekkelijk gevonden te worden.
Dat zou voor mij een afknapper zijn, met name omdat ik val op spontane dames.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja..
Ergens is dat wel een lastige wat nou als een meisje zelf totaal geen initiatief neemt? Moet je haar dan maar laten varen?
kernwoord = enigszins .quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
Te ver weg is niet goed, te dicht bij ook niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch hebben ze daarmee wel een punt.. Ik ben jaren hopeloos verliefd geweest op een jongen die me amper aandacht gaf. Toen hij opeens contact zocht en hij een keer stinkend naar zweet langs kwam was ik er al gauw klaar mee
Nou. Hij wilde ook diezelfde dag nog sex op zijn achterbank.. Dat ging me ook een beetje te verquote:Op maandag 18 februari 2013 12:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Te ver weg is niet goed, te dicht bij ook niet?
Je moet je zelf niet te veel wijs maken. En niet zo naïef denken.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij vindt je wel leuk denk ik.
Mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
Oplossing? Niet wachten maar duidelijkheid vragen.
Denk ik dan.
Dan bewaar je het voor een later moment.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mee eens.
Al vind ik dergelijke gesprekken wat vaag.
In die zin hebben we te weinig gedate om iets te mogen verwachten van een ander (vind ik) en daarnaast ook te vroeg om echt te vragen of hij er een toekomst in ziet.
Hij moet initiatief voor je nemen... Eigenlijk ook gewoon zonder dat jij het vraagt toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mee eens.
In die zin hebben we te weinig gedate om iets te mogen verwachten van een ander (vind ik) en daarnaast ook te vroeg om echt te vragen of hij er een toekomst in ziet.
Je kan toch vragen waarom hij nooit initiatief neemt?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mee eens.
Gast, hij gaat echt niet met haar daten omdat hij haar ''niet leuk'' vindt ofzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet je zelf niet te veel wijs maken. En niet zo naïef denken
Het is een leuke manquote:Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Hij heeft je in ieder geval goed te pakken,
Tussen leuk, en echt leuk zit een wereld van verschil he.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, hij gaat echt niet met haar daten omdat hij haar ''niet leuk'' vindt ofzo.
Achja je blijft dit soort reacties toch wel geven..
Het is niet negatief, maar realisatie.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
Kzou het gewoon stom vinden om gelijk negatief te gaan zitten denken...
Maarja succes ermee Cue_
Vrouwen doen dit ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend van vrouwen in ieder geval...
Lastig voor een man.
iquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend van vrouwen in ieder geval...
Lastig voor een man.
X Dquote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Vyric het volgende:
[..]
i
True True..
Nee, maar als ik contact heb met een leuke meid en ik ben niet zkr wat ze van mij vind. Doe ik op een willekeurig moment minder zeggen. En zie daaruit wat de reactie is~
En dat was dan meestal toch: Ja, waarom zei je niks. Ik misste het contact : (
Ja, ik voel me nu een slecht persoon : (.
Waar was je dan verliefd op? Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand waarmee ik vrijwel geen contact heb. Waar is die verliefdheid dan op gebaseerd? Op een droombeeld van hem en z'n uiterlijk?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch hebben ze daarmee wel een punt.. Ik ben jaren hopeloos verliefd geweest op een jongen die me amper aandacht gaf. Toen hij opeens contact zocht en hij een keer stinkend naar zweet langs kwam was ik er al gauw klaar mee
Je hebt ook mannen die geen gesprek aanknopen, het merendeel zelfsquote:Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ja i know.. Contact zoeken...
Maar als ze het niet doen... Die heb je ook.. Ik geloof niet dat die allemaal interesseloos zijn, maar een gesprek aanknopen zullen ze niet zo snel doen.
Yeah..quote:Op maandag 18 februari 2013 15:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen die geen gesprek aanknopen, het merendeel zelfs
Hehe.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zolang vrouwen geen initiatief tonen niet toch
Hij is de neef van mn (toenmalige) beste vriendin.. We gingen vaak met een groep zwemmen/uitgaan/bowlen .. Noem maar op.. Dus ik zag hem wel redelijk vaak maar hij was altijd meer met zn vrienden bezig.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar was je dan verliefd op? Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand waarmee ik vrijwel geen contact heb. Waar is die verliefdheid dan op gebaseerd? Op een droombeeld van hem en z'n uiterlijk?
Nou, heb je al geneukt?quote:
Het hele leven draait daarom.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks? Ik moet je zeggen dat ik er buiten een relatie om nooit echt wat aan vond. Het was meer iets wat er van kwam.
allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks kingtoppie?
Dat is voor mij wel de reden dat er niet zoveel gebeurt is op dat gebied.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zolang vrouwen geen initiatief tonen niet toch
Niet echt, en op het moment ook geen motivatie er iets aan te doen.quote:
Daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen eigenlijk, ik vind wederzijdse aantrekkingskracht wel belangrijk en als dat er is is seks toch nauwelijks te vermijdenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Hoe lig jij eigenlijk in de markt?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Heb je wel eens een goed orgasme gehad dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks? Ik moet je zeggen dat ik er buiten een relatie om nooit echt wat aan vond. Het was meer iets wat er van kwam.
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah..
Schijnt dat wij Nederlanders gesloten volk zijn... De mannen mietjes de vrouwen arrogantTis wat.
Dank je.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
De meeste mensen die ik tegenkom doen gewoon aardig.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo lief als jij hoor
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Hij hing er lafjes in.quote:
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:
[..]
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?
Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.
En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
slechte sex.. ken er alles van.nu niet meer gelukkig en kan gelijk geen genoeg krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:
[..]
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?
Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.
En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
Gevraagd, gistermiddag dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Vraag m gewoon om af te spreken. En mocht dat ervan komen dan kijken of ik wat duidelijkheid kan krijgen, en anders gewoon lekker laten zitten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gevraagd, gistermiddag dus.
Vandaag even geappt, reactie:
" had nog willen reageren, maar iets met vergeten en druk enzo"
Duidelijk verhaal lijkt me zo
Mjah, maar geef mijn portie dan maar aan fikkie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
Sommige mensen hebben die behoefte gewoon serieus minder.
Oh, bij mij wisselt dat per week.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Eens. Ik vind het ook heel belangrijk als het aan mij ligt dan iedere dag.
Laatst nog gedaan. Anders voelt het langzaam alsof je iemand consequent aan het lastig vallen bent.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja..
Ergens is dat wel een lastige wat nou als een meisje zelf totaal geen initiatief neemt? Moet je haar dan maar laten varen?
zit in de aard van vrouwen, bij de een wat minder dan bij de ander. proberen de man te 'temmen'. tel daar de badboy-houding bij op en tadaa. neuken alsof je leven er vanaf hangt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef IAmdissapoint het volgende:
Soms begrijp ik vrouwen echt niet![]()
Huisgenoot, 3 maandjes terug: Neemt midden in de nacht een meisje mee van zijn studentenvereniging mee naar huis stomdronken. Na de seks lijkt het hem een mooi idee om haar midden in de nacht weer op straat te zetten. Dat is alpha enzo. Zo gezegd, zo gedaan ; Meisje helemaal overstuur, huilen en de volgende dag een hele mail van haar dat ze het echt niet vond kunnen, nog nooit zo is behandeld, etc..
Nu 3 maanden later, hoor ik dat ZIJ HEM gisteravond heeft gevraagd om vandaag wat te gaan drinken, zomaar vanuit het niets. Hij zit alweer tegen ons : Haha, ik ga haar vanavond weer neuken en weer uit huis gooien..
Wat bezielt zo'n meisje? Kan begrijpen dat vrouwen op mannen met karakter vallen, maar neem aan dat dit soort gedrag daar over het algemeen toch niet onder valt of wel?
Nou, nou.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
zit in de aard van vrouwen, bij de een wat minder dan bij de ander. proberen de man te 'temmen'. tel daar de badboy-houding bij op en tadaa. neuken alsof je leven er vanaf hangt.
ik was niet serieus. dat meisje is gewoon heel onzeker en heeft weinig zelfrespect, je laat je zo toch niet behandelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, nou.Ik denk dat alleen labiele vrouwen dit soort gedrag pikken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Misschien wil ze hem hetzelfde flikken?
Of de seks was gewoon goed en ze wil nog een keer. Dit keer weet ze wat ze kan verwachten en vindt ze dat niet erg (meer)
Beiden zouden dan elkaar gebruiken. Niets ergs aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje gebruikt worden, heerlijk.
Of is het iets anders?
Nee zij wordt gewoon als vuil behandeld en vindt dat goed. ''want goede seks''quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden zouden dan elkaar gebruiken. Niets ergs aan.
Nee ze is als vuil behandeld, dat vond ze niet goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
Nee zij wordt gewoon als vuil behandeld en vindt dat goed. ''want goede seks''
Als iemand je als vuil behandeld wil je toch niks meer met zo een persoon te maken hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ze is als vuil behandeld, dat vond ze niet goed.
Maar niets is zo wispelturig als de vrouw, dus nu kan ze anders erover denken. En zoiets hebben van 'ik gebruik m zelf voor de seks en ga zelfstandig weg erna' of zet m zelf t huis uit na de seks.
Niet dat die kerel dat wat uitmaakt want die heeft precies wat ie wil
dat denkt ieder weldenkend mens.. maar we hebben te maken met een vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Als iemand je als vuil behandeld wil je toch niks meer met zo een persoon te maken hebben?
En zeker niet hem je lichaam laten gebruiken.
/ Hij gebruikt hem.. Jaja om zichzelf als vuil te laten behandelen want ze kickt daarop, zo lijkt het.
Kan dat niet gewoon dan? Dat ze erop kickt om minderwaardig behandeld te worden? In seksuele context dan in ieder geval.
Et voelt voor mij alsof ik niet gezien word door vrouwen ik denk dat ik om die reden mezelf een beetje naar ga voelen van dit verhaal...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef IAmdissapoint het volgende:
Soms begrijp ik vrouwen echt niet![]()
Huisgenoot, 3 maandjes terug: Neemt midden in de nacht een meisje mee van zijn studentenvereniging mee naar huis stomdronken. Na de seks lijkt het hem een mooi idee om haar midden in de nacht weer op straat te zetten. Dat is alpha enzo. Zo gezegd, zo gedaan ; Meisje helemaal overstuur, huilen en de volgende dag een hele mail van haar dat ze het echt niet vond kunnen, nog nooit zo is behandeld, etc..
Nu 3 maanden later, hoor ik dat ZIJ HEM gisteravond heeft gevraagd om vandaag wat te gaan drinken, zomaar vanuit het niets. Hij zit alweer tegen ons : Haha, ik ga haar vanavond weer neuken en weer uit huis gooien..
Wat bezielt zo'n meisje? Kan begrijpen dat vrouwen op mannen met karakter vallen, maar neem aan dat dit soort gedrag daar over het algemeen toch niet onder valt of wel?
Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je wilt toch geen seks met iemand die je gebruikt als stuk vuil?
Dan kick je er gewoon op om zo behandeld te worden ofzo? Is dat werkelijk waar opwindend voor sommige vrouwen?
Misschien dan even iets om je aan het denken te zetten:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik niet een stuk minder zou kunnen geven om andere mensen..
/ en dat laatste niet omdat ik een hufter wil zijn, maar omdat ik gewoon uberhaupt dingen niet doe omdat ik niemand voor de kop wil stoten.
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beter![]()
![]()
Mwaah, om nou 25 beurten te wachten omdat ze daar zo vaak intrappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.
Het zijn allebei stereotypes en allebei onjuist.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn er enkel lieve jongens en hufters in de wereld van de onzekere man?
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen
Klopt eigenlijk wel. Toch doet een hufter het ook wel goed bij de vrouwen volgens mij, het straalt toch een beetje status af als je dat kan maken. Ofzoietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen
Dat bedoel ik niet, maar dat zijn wel de meest excentrieke voorbeelden. Ik denk dat voor elk type man/vrouw een bepaalde groep open staat..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Dat ben ik, maar toch staan ze niet voor mij in de rij.quote:
Mwah, ik heb vaak het idee dat mannen met een groot ego zich lief en zelfverzekerd naar potentieel neukvoer toe gedragen, maar hufters naar de rest zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Shodan het volgende:
[..]
Het zijn allebei stereotypes en allebei onjuist.
Die "hufter" is meestal gewoon een zelfverzekerde vent die gewoon op zijn doel afgaat. Maar omdat die onzekere jongetjes voor een ander invullen, maar zich niet kunnen voorstellen hoe woest aantrekkelijk dat is, wordt de "hufter"-stereotiep van straat gehaald.
En daarnaast zijn die "lieve jongens" vaak helemaal niet lief, maar wolfjes in schaapskleren.
Ik heb de indruk dat de term "hufter" aan inflatie onderhevig is, en te gemakkelijk van stal wordt gehaald om een stereotiep (waar jouw reactie ook een voorbeeld van is) te bevestigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef kutkloon7 het volgende:
Mwah, ik heb vaak het idee dat mannen met een groot ego zich lief en zelfverzekerd naar potentieel neukvoer toe gedragen, maar hufters naar de rest zijn.
Goed zijn voor een vrouw is maar een klein deel van het plaatje. Over het algemeen willen vrouwen een man die hen ook opwindt, zelfstandig is en voor zichzelf kan opkomen. Ook tegen haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar toch staan ze niet voor mij in de rij.
Ik kan alleen maar hopen dat er ooit een meisje komt die de goede dingen in me ziet en kan waarderen.
Dat kan inderdaad wel zo zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de term "hufter" aan inflatie onderhevig is, en te gemakkelijk van stal wordt gehaald om een stereotiep (waar jouw reactie ook een voorbeeld van is) te bevestigen.
True. Ik hoor wel heel veel over dat mannen zich moeten gedragen zoals een vrouw dat wil. Terug naar de jaren 60, toen moesten vrouwen nog voldoen aan de eisen van de mannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goed zijn voor een vrouw is maar een klein deel van het plaatje. Over het algemeen willen vrouwen een man die hen ook opwindt, zelfstandig is en voor zichzelf kan opkomen. Ook tegen haar.
Iemand die zich als schoothondje gevraagd is niet bepaald aantrekkelijk.
Hoe zit het met jou, Kutkloon? Inmiddels al eens pandapunten aan het verzamelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True. Ik hoor wel heel veel over dat mannen zich moeten gedragen zoals een vrouw dat wil. Terug naar de jaren 60, toen moesten vrouwen nog voldoen aan de eisen van de mannen
Ja geremd gedrag is het inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Shodan het volgende:
[..]
Misschien dan even iets om je aan het denken te zetten:
Je denkt om een ander te geven: je toont geremd gedrag, denkt de "gentleman" te zijn, houdt rekening met. In werkelijkheid kom je over als een wolf in schaapskleren. Meisjes prikken dwars door zo'n dubbele agenda heen. Je vult voor een ander in.
Zo'n hufter niet. Die is glashelder in zijn bedoelingen, toont duidelijk gedrag (lichaamstaal), en heeft het initiatief in eigen hand. Geen gezeik over "lief zijn", geen gezeik over "zou ik haar kunnen kwetsen", en ander geneuzel waardoor je als vent jezelf alleen maar wegcijfert.
als je zo passief blijft zit het er niet voor je in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef benzin het volgende:
Ik zit op het moment echt heel slecht in mijn vel op meisjesgebied. Ik twijfel of het er ooit nog voor me inzit. Pff
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Soms denk ik weleens dat ik misschien gewoon stuk ben en dat ik dit soort dingen op moet geven. Ik ben goed in andere dingen; dit is gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
als je zo passief blijft zit het er niet voor je in.
Een man die zich veel aantrekt van andere mensen zegt niet overal ja en amen op, en heeft ook niet overal bevestiging voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef dawg het volgende:
zou jij een slappe muts willen die overal ja en amen op zegt en die altijd bevestiging nodig heeft?
zolang jij niet zelf de verantwoordelijkheid voor je leven neemt zul je dat nooit weten inderdaad. en dat is zonde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat ik misschien gewoon stuk ben en dat ik dit soort dingen op moet geven. Ik ben goed in andere dingen; dit is gewoon niet mijn ding.
Doe dat, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat ik misschien gewoon stuk ben en dat ik dit soort dingen op moet geven. Ik ben goed in andere dingen; dit is gewoon niet mijn ding.
Ik probeer het al jaren en het werkt gewoon niet. Ik wil mezelf daar niet meer rot over voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang jij niet zelf de verantwoordelijkheid voor je leven neemt zul je dat nooit weten inderdaad. en dat is zonde.
al professionele hulp gezocht? nee zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeer het al jaren en het werkt gewoon niet. Ik wil mezelf daar niet meer rot over voelen.
Ik verlang zo naar wat liefde.
Of dat ik dat wel of niet doe, dat levert geen vriendin op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
al professionele hulp gezocht? nee zeker?
dat is ook niet jouw grootste probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Of dat ik dat wel of niet doe, dat levert geen vriendin op.
Verdomme kerel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja doe eens normaal jij!!! Ik ben het het je eens! Voor de volledige 100%quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verdomme kerel...
Stappenplan:
Ga naar psychiatert, overleg met hem of anti-depressiva handig is, naar mijn ervaring gaat het je heel goed helpen: je zal minder in je gevoel gaan leven zoals jij nu doet: het enige wat je doet is je gevoelens spuien, ben je constructief wat je kan veranderen wat je kan doen? Nee totaal niet, je doet zelf ook geen reet en rectificeert je eigen passiviteit en je verlangd dat er iets opeens anders gaat verlopen...
Met hetzelfde doen krijg je geen andere uitkomst.
En ehh... Voor mij werkte dat even heel goed... Ga naar de sportschool... Daar kan je resultaat aan jezelf zien en merken, dat motiveert! En die motivatie kan je allicht helpen om je te motiveren voor andere dingen.
Maar verdomme je luistert niet.
Het hoeveelste jaar is het eigenlijk dat benzin post zoals hij post?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef Cue_ het volgende:
En ik probeerde hem nog wel gewoon te negeren
Je wilt niks, je doet niks, je bent een zielig hoopje jankent mens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het lucht ontzettend op als je bepaalde dingen gewoon laat varen. Dus doe dat vooral benzin.quote:
Zoals een fantastisch muzikant ooit sprakquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt niks, je doet niks, je bent een zielig hoopje jankent mens.
Jij gaat nu niet, morgen niet en nee zelfs NOOIT niet een vriendin krijgen. Leer er maar mee leven. Want dat is je toekomst.
Of je stopt met janken en onderneem actie, dan geef ik je 100% meer kans om mogelijk ooit een vriendin te krijgen.
Dus kap met zeiken hier, gaat lekker weg. En kom maar terug als je iets gaat ondernemen.
Je bent nu alleen maar een langspeelplaat die irritant blijft hangen.
het blijft een thread met voornamelijk forever alonersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef videonatic het volgende:
Ik zie hier echt advies langskomen waarvan ik denk WTF, niet goed hoor.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef videonatic het volgende:
Ik zie hier echt advies langskomen waarvan ik denk WTF, niet goed hoor.
Ik zou willen dat ik dat echt kon. Ik probeer vaak tegen mezelf te doen alsof het niet uitmaakt om een vriendin te hebben, maar zo voelt het niet. Ik voel een enorm gat waarvan ik me afvraag of het ooit gevuld kan worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lucht ontzettend op als je bepaalde dingen gewoon laat varen. Dus doe dat vooral benzin.
Godverdomme vent, doe eens iets met mijn post, reageer er minimaal op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat echt kon. Ik probeer vaak tegen mezelf te doen alsof het niet uitmaakt om een vriendin te hebben, maar zo voelt het niet. Ik voel een enorm gat waarvan ik me afvraag of het ooit gevuld kan worden.
Jullie plaatsen alleen onaardige beschuldigingen. Misschien hebben jullie wel gelijk, maar denk je nou echt dat het werkt om iemand die zelf al op de grond is gaan liggen een extra trap te geven?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godverdomme vent, doe eens iets met mijn post, reageer er minimaal op.
Ontwijken, niks doen, dat rectificeren... Je kut voelen dat er niks gebeurt.. Rectificeren dat je niks doet... Mensen die zeggen dat je er iets aan moet doen... - Die reacties ontwijken......
Fucking hell, leuk cirkeltje...
Als ik jou naar de psychiater zou kunnen schoppen, zou ik dat gelijk doen benzin.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie plaatsen alleen onaardige beschuldigingen. Misschien hebben jullie wel gelijk, maar denk je nou echt dat het werkt om iemand die zelf al op de grond is gaan liggen een extra trap te geven?
Ik zoek een beetje steun bij het gevoel, misschien komt iemand met een gouden tip. Maar wat ik niet zoek zijn reacties die me verder de grond in trappen; dat kan ik zelf al goed genoeg.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:19 schreef Fascination het volgende:
Als er iemand geen vriendin 'verdient', dan is het benzin wel.
Je bent een zielige jankerd. En nu ga ik niet meer op je reageren.quote:
Je voelt een enorm gat omdat je een saai kutleven hebt. Een vriendin krijgen lost dat niet op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat echt kon. Ik probeer vaak tegen mezelf te doen alsof het niet uitmaakt om een vriendin te hebben, maar zo voelt het niet. Ik voel een enorm gat waarvan ik me afvraag of het ooit gevuld kan worden.
Ik heb zoiets niet echt nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik jou naar de psychiater zou kunnen schoppen, zou ik dat gelijk doen benzin.
Je hebt het WEL nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zoiets niet echt nodig.
Ik ben op zoek naar steun, ik ben op zoek naar tips. Ik ben met name op zoek naar tips hoe ik op een leuke, spontane en ontspannen manier met meisjes kan omgaan. Dat zou al veel schelen denk ik en de kans dat ik een keer mazzel heb verhogen.
Ah man houd toch op!! Genoeg mensen die hulp hebben aangeboden. Waar onder ik zelf en ik heb anderen ook gesproken die je probeerde te helpen. Maar het komt altijd op het zelfde neer...... Je onderneemt helemaal niks!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:
Ik zoek een beetje steun bij het gevoel, misschien komt iemand met een gouden tip. Maar wat ik niet zoek zijn reacties die me verder de grond in trappen; dat kan ik zelf al goed genoeg.
Je hebt het wel nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar steun, ik ben op zoek naar tips. Ik ben met name op zoek naar tips hoe ik op een leuke, spontane en ontspannen manier met meisjes kan omgaan. Dat zou al veel schelen denk ik en de kans dat ik een keer mazzel heb verhogen.
Als ik iemand anders was geweest en hier in dit topic had gevraagd, had ik wel tips gekregen over hoe ik leuk, ontspannen en spontaan met meisjes zou kunnen omgaan, flirten etc.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt het wel nodig
Zelfs al krijg je de goude tip, dan zal je er nog niks mee doen.
Ben er klaar mee, weet je benzin. Zo lang je dit gedrag blijft vasthouden verdien jij een kut leven.
Je hebt het geheel in eigen hand. Succes
Ontkenningsfase een hele lange, tot dat je erkent dat je hulp nodig hebt gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent niet rationeel op het moment...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik iemand anders was geweest en hier in dit topic had gevraagd, had ik wel tips gekregen over hoe ik leuk, ontspannen en spontaan met meisjes zou kunnen omgaan, flirten etc.
Omdat ik het ben word ik niet meer serieus genomen.
Bij mij was dat na een jaar wel klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ontkenningsfase een hele lange, tot dat je erkent dat je hulp nodig hebt gebeurt er niks.
Maar goed door deze onwijs dikke plaat die voor je kop hangt proberen te beuken heeft geen zin. Dat heb je meermaals bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |