Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je wilt toch geen seks met iemand die je gebruikt als stuk vuil?
Dan kick je er gewoon op om zo behandeld te worden ofzo? Is dat werkelijk waar opwindend voor sommige vrouwen?
Misschien dan even iets om je aan het denken te zetten:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik niet een stuk minder zou kunnen geven om andere mensen..
/ en dat laatste niet omdat ik een hufter wil zijn, maar omdat ik gewoon uberhaupt dingen niet doe omdat ik niemand voor de kop wil stoten.
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beter![]()
![]()
Mwaah, om nou 25 beurten te wachten omdat ze daar zo vaak intrappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.
Het zijn allebei stereotypes en allebei onjuist.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn er enkel lieve jongens en hufters in de wereld van de onzekere man?
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen
Klopt eigenlijk wel. Toch doet een hufter het ook wel goed bij de vrouwen volgens mij, het straalt toch een beetje status af als je dat kan maken. Ofzoietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen
Dat bedoel ik niet, maar dat zijn wel de meest excentrieke voorbeelden. Ik denk dat voor elk type man/vrouw een bepaalde groep open staat..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Dat ben ik, maar toch staan ze niet voor mij in de rij.quote:
Mwah, ik heb vaak het idee dat mannen met een groot ego zich lief en zelfverzekerd naar potentieel neukvoer toe gedragen, maar hufters naar de rest zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Shodan het volgende:
[..]
Het zijn allebei stereotypes en allebei onjuist.
Die "hufter" is meestal gewoon een zelfverzekerde vent die gewoon op zijn doel afgaat. Maar omdat die onzekere jongetjes voor een ander invullen, maar zich niet kunnen voorstellen hoe woest aantrekkelijk dat is, wordt de "hufter"-stereotiep van straat gehaald.
En daarnaast zijn die "lieve jongens" vaak helemaal niet lief, maar wolfjes in schaapskleren.
Ik heb de indruk dat de term "hufter" aan inflatie onderhevig is, en te gemakkelijk van stal wordt gehaald om een stereotiep (waar jouw reactie ook een voorbeeld van is) te bevestigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef kutkloon7 het volgende:
Mwah, ik heb vaak het idee dat mannen met een groot ego zich lief en zelfverzekerd naar potentieel neukvoer toe gedragen, maar hufters naar de rest zijn.
Goed zijn voor een vrouw is maar een klein deel van het plaatje. Over het algemeen willen vrouwen een man die hen ook opwindt, zelfstandig is en voor zichzelf kan opkomen. Ook tegen haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar toch staan ze niet voor mij in de rij.
Ik kan alleen maar hopen dat er ooit een meisje komt die de goede dingen in me ziet en kan waarderen.
Dat kan inderdaad wel zo zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de term "hufter" aan inflatie onderhevig is, en te gemakkelijk van stal wordt gehaald om een stereotiep (waar jouw reactie ook een voorbeeld van is) te bevestigen.
True. Ik hoor wel heel veel over dat mannen zich moeten gedragen zoals een vrouw dat wil. Terug naar de jaren 60, toen moesten vrouwen nog voldoen aan de eisen van de mannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goed zijn voor een vrouw is maar een klein deel van het plaatje. Over het algemeen willen vrouwen een man die hen ook opwindt, zelfstandig is en voor zichzelf kan opkomen. Ook tegen haar.
Iemand die zich als schoothondje gevraagd is niet bepaald aantrekkelijk.
Hoe zit het met jou, Kutkloon? Inmiddels al eens pandapunten aan het verzamelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True. Ik hoor wel heel veel over dat mannen zich moeten gedragen zoals een vrouw dat wil. Terug naar de jaren 60, toen moesten vrouwen nog voldoen aan de eisen van de mannen
Ja geremd gedrag is het inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Shodan het volgende:
[..]
Misschien dan even iets om je aan het denken te zetten:
Je denkt om een ander te geven: je toont geremd gedrag, denkt de "gentleman" te zijn, houdt rekening met. In werkelijkheid kom je over als een wolf in schaapskleren. Meisjes prikken dwars door zo'n dubbele agenda heen. Je vult voor een ander in.
Zo'n hufter niet. Die is glashelder in zijn bedoelingen, toont duidelijk gedrag (lichaamstaal), en heeft het initiatief in eigen hand. Geen gezeik over "lief zijn", geen gezeik over "zou ik haar kunnen kwetsen", en ander geneuzel waardoor je als vent jezelf alleen maar wegcijfert.
als je zo passief blijft zit het er niet voor je in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef benzin het volgende:
Ik zit op het moment echt heel slecht in mijn vel op meisjesgebied. Ik twijfel of het er ooit nog voor me inzit. Pff
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Soms denk ik weleens dat ik misschien gewoon stuk ben en dat ik dit soort dingen op moet geven. Ik ben goed in andere dingen; dit is gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
als je zo passief blijft zit het er niet voor je in.
Een man die zich veel aantrekt van andere mensen zegt niet overal ja en amen op, en heeft ook niet overal bevestiging voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef dawg het volgende:
zou jij een slappe muts willen die overal ja en amen op zegt en die altijd bevestiging nodig heeft?
zolang jij niet zelf de verantwoordelijkheid voor je leven neemt zul je dat nooit weten inderdaad. en dat is zonde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat ik misschien gewoon stuk ben en dat ik dit soort dingen op moet geven. Ik ben goed in andere dingen; dit is gewoon niet mijn ding.
Doe dat, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat ik misschien gewoon stuk ben en dat ik dit soort dingen op moet geven. Ik ben goed in andere dingen; dit is gewoon niet mijn ding.
Ik probeer het al jaren en het werkt gewoon niet. Ik wil mezelf daar niet meer rot over voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
zolang jij niet zelf de verantwoordelijkheid voor je leven neemt zul je dat nooit weten inderdaad. en dat is zonde.
al professionele hulp gezocht? nee zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeer het al jaren en het werkt gewoon niet. Ik wil mezelf daar niet meer rot over voelen.
Ik verlang zo naar wat liefde.
Of dat ik dat wel of niet doe, dat levert geen vriendin op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
al professionele hulp gezocht? nee zeker?
dat is ook niet jouw grootste probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Of dat ik dat wel of niet doe, dat levert geen vriendin op.
Verdomme kerel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja doe eens normaal jij!!! Ik ben het het je eens! Voor de volledige 100%quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verdomme kerel...
Stappenplan:
Ga naar psychiatert, overleg met hem of anti-depressiva handig is, naar mijn ervaring gaat het je heel goed helpen: je zal minder in je gevoel gaan leven zoals jij nu doet: het enige wat je doet is je gevoelens spuien, ben je constructief wat je kan veranderen wat je kan doen? Nee totaal niet, je doet zelf ook geen reet en rectificeert je eigen passiviteit en je verlangd dat er iets opeens anders gaat verlopen...
Met hetzelfde doen krijg je geen andere uitkomst.
En ehh... Voor mij werkte dat even heel goed... Ga naar de sportschool... Daar kan je resultaat aan jezelf zien en merken, dat motiveert! En die motivatie kan je allicht helpen om je te motiveren voor andere dingen.
Maar verdomme je luistert niet.
Het hoeveelste jaar is het eigenlijk dat benzin post zoals hij post?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef Cue_ het volgende:
En ik probeerde hem nog wel gewoon te negeren
Je wilt niks, je doet niks, je bent een zielig hoopje jankent mens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het lucht ontzettend op als je bepaalde dingen gewoon laat varen. Dus doe dat vooral benzin.quote:
Zoals een fantastisch muzikant ooit sprakquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt niks, je doet niks, je bent een zielig hoopje jankent mens.
Jij gaat nu niet, morgen niet en nee zelfs NOOIT niet een vriendin krijgen. Leer er maar mee leven. Want dat is je toekomst.
Of je stopt met janken en onderneem actie, dan geef ik je 100% meer kans om mogelijk ooit een vriendin te krijgen.
Dus kap met zeiken hier, gaat lekker weg. En kom maar terug als je iets gaat ondernemen.
Je bent nu alleen maar een langspeelplaat die irritant blijft hangen.
het blijft een thread met voornamelijk forever alonersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef videonatic het volgende:
Ik zie hier echt advies langskomen waarvan ik denk WTF, niet goed hoor.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef videonatic het volgende:
Ik zie hier echt advies langskomen waarvan ik denk WTF, niet goed hoor.
Ik zou willen dat ik dat echt kon. Ik probeer vaak tegen mezelf te doen alsof het niet uitmaakt om een vriendin te hebben, maar zo voelt het niet. Ik voel een enorm gat waarvan ik me afvraag of het ooit gevuld kan worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lucht ontzettend op als je bepaalde dingen gewoon laat varen. Dus doe dat vooral benzin.
Godverdomme vent, doe eens iets met mijn post, reageer er minimaal op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat echt kon. Ik probeer vaak tegen mezelf te doen alsof het niet uitmaakt om een vriendin te hebben, maar zo voelt het niet. Ik voel een enorm gat waarvan ik me afvraag of het ooit gevuld kan worden.
Jullie plaatsen alleen onaardige beschuldigingen. Misschien hebben jullie wel gelijk, maar denk je nou echt dat het werkt om iemand die zelf al op de grond is gaan liggen een extra trap te geven?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godverdomme vent, doe eens iets met mijn post, reageer er minimaal op.
Ontwijken, niks doen, dat rectificeren... Je kut voelen dat er niks gebeurt.. Rectificeren dat je niks doet... Mensen die zeggen dat je er iets aan moet doen... - Die reacties ontwijken......
Fucking hell, leuk cirkeltje...
Als ik jou naar de psychiater zou kunnen schoppen, zou ik dat gelijk doen benzin.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie plaatsen alleen onaardige beschuldigingen. Misschien hebben jullie wel gelijk, maar denk je nou echt dat het werkt om iemand die zelf al op de grond is gaan liggen een extra trap te geven?
Ik zoek een beetje steun bij het gevoel, misschien komt iemand met een gouden tip. Maar wat ik niet zoek zijn reacties die me verder de grond in trappen; dat kan ik zelf al goed genoeg.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:19 schreef Fascination het volgende:
Als er iemand geen vriendin 'verdient', dan is het benzin wel.
Je bent een zielige jankerd. En nu ga ik niet meer op je reageren.quote:
Je voelt een enorm gat omdat je een saai kutleven hebt. Een vriendin krijgen lost dat niet op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat echt kon. Ik probeer vaak tegen mezelf te doen alsof het niet uitmaakt om een vriendin te hebben, maar zo voelt het niet. Ik voel een enorm gat waarvan ik me afvraag of het ooit gevuld kan worden.
Ik heb zoiets niet echt nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik jou naar de psychiater zou kunnen schoppen, zou ik dat gelijk doen benzin.
Je hebt het WEL nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zoiets niet echt nodig.
Ik ben op zoek naar steun, ik ben op zoek naar tips. Ik ben met name op zoek naar tips hoe ik op een leuke, spontane en ontspannen manier met meisjes kan omgaan. Dat zou al veel schelen denk ik en de kans dat ik een keer mazzel heb verhogen.
Ah man houd toch op!! Genoeg mensen die hulp hebben aangeboden. Waar onder ik zelf en ik heb anderen ook gesproken die je probeerde te helpen. Maar het komt altijd op het zelfde neer...... Je onderneemt helemaal niks!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:
Ik zoek een beetje steun bij het gevoel, misschien komt iemand met een gouden tip. Maar wat ik niet zoek zijn reacties die me verder de grond in trappen; dat kan ik zelf al goed genoeg.
Je hebt het wel nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar steun, ik ben op zoek naar tips. Ik ben met name op zoek naar tips hoe ik op een leuke, spontane en ontspannen manier met meisjes kan omgaan. Dat zou al veel schelen denk ik en de kans dat ik een keer mazzel heb verhogen.
Als ik iemand anders was geweest en hier in dit topic had gevraagd, had ik wel tips gekregen over hoe ik leuk, ontspannen en spontaan met meisjes zou kunnen omgaan, flirten etc.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt het wel nodig
Zelfs al krijg je de goude tip, dan zal je er nog niks mee doen.
Ben er klaar mee, weet je benzin. Zo lang je dit gedrag blijft vasthouden verdien jij een kut leven.
Je hebt het geheel in eigen hand. Succes
Ontkenningsfase een hele lange, tot dat je erkent dat je hulp nodig hebt gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent niet rationeel op het moment...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik iemand anders was geweest en hier in dit topic had gevraagd, had ik wel tips gekregen over hoe ik leuk, ontspannen en spontaan met meisjes zou kunnen omgaan, flirten etc.
Omdat ik het ben word ik niet meer serieus genomen.
Bij mij was dat na een jaar wel klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ontkenningsfase een hele lange, tot dat je erkent dat je hulp nodig hebt gebeurt er niks.
Maar goed door deze onwijs dikke plaat die voor je kop hangt proberen te beuken heeft geen zin. Dat heb je meermaals bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |