abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 19:21:52 #201
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_123041403
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:22:37 #202
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_123041441
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks kingtoppie?
alles
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_123043989
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zolang vrouwen geen initiatief tonen niet toch :N
Dat is voor mij wel de reden dat er niet zoveel gebeurt is op dat gebied. :')
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Nou, heb je al geneukt?
Niet echt, en op het moment ook geen motivatie er iets aan te doen.
Dus ik wil het best wel, als het maar geen moeite kost... Heel aantrekkelijk natuurlijk, maar even serieus ik heb gewoon echt een motivatie probleem om moeite te stoppen in meisjes die ik niet ken de laatste tijd... Ik verbind denk ik mijn moeite toch met weinig resultaat.. Ja meisjes kunnen leuk reageren... Mij aantrekkelijk vinden... Zelfs met mij zoenen... En dan stopt het.. Mijn schuld denk ik wel hoor tot zekere hoogte.. Daarmee bedoel ik dat ik er vast en zeker meer heb uit kunnen halen... Maar dat is nooit gebeurt en emotioneel gezien heb ik dus geen vertrouwen in een ander resultaat waardoor ik mezelf dus niet kan motiveren.

[ Bericht 10% gewijzigd door kingtoppie op 18-02-2013 20:31:21 ]
Rustig aan.
pi_123044435
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen eigenlijk, ik vind wederzijdse aantrekkingskracht wel belangrijk en als dat er is is seks toch nauwelijks te vermijden :@
pi_123045625
quote:
Hoe lig jij eigenlijk in de markt?
pi_123045639
Kun je niet echt neuken? :D
pi_123045846
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks? Ik moet je zeggen dat ik er buiten een relatie om nooit echt wat aan vond. Het was meer iets wat er van kwam.
Heb je wel eens een goed orgasme gehad dan?
pi_123047796
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Yeah..

Schijnt dat wij Nederlanders gesloten volk zijn... De mannen mietjes de vrouwen arrogant :P Tis wat.
Ik geloof er niets van :')
De meeste mensen die ik tegenkom doen gewoon aardig.
  maandag 18 februari 2013 @ 21:25:15 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123048264
quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van :')
De meeste mensen die ik tegenkom doen gewoon aardig.
Dank je.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_123049123
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dank je.
Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo lief als jij hoor :@
  maandag 18 februari 2013 @ 21:50:38 #211
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123049836
quote:
3s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo lief als jij hoor :@
:@
pi_123055338
quote:
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?

Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.

En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:32:27 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123057949
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je niet echt neuken? :D
Hij hing er lafjes in.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_123058008
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:

[..]

Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?

Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.

En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
Niets meer aan toe te voegen. :)
pi_123060470
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:

[..]

slechte sex.. ken er alles van.nu niet meer gelukkig en kan gelijk geen genoeg krijgen
pi_123062736
Sommige mensen hebben die behoefte gewoon serieus minder.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:18:00 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123076950
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Vraag m gewoon om af te spreken. En mocht dat ervan komen dan kijken of ik wat duidelijkheid kan krijgen, en anders gewoon lekker laten zitten :)
Gevraagd, gistermiddag dus.
Vandaag even geappt, reactie:

" had nog willen reageren, maar iets met vergeten en druk enzo"

Duidelijk verhaal lijkt me zo :')
pi_123077038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gevraagd, gistermiddag dus.
Vandaag even geappt, reactie:

" had nog willen reageren, maar iets met vergeten en druk enzo"

Duidelijk verhaal lijkt me zo :')
:r!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123077083
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
Sommige mensen hebben die behoefte gewoon serieus minder.
Mjah, maar geef mijn portie dan maar aan fikkie. :)
Ik heb er wel van geleerd, als het echt niets is, gaat het ook niet meer beter worden, en dat gaat knagen. Ego slopend. Voor mij hoeft het dan niet meer. :)
pi_123077255
Eens. Ik vind het ook heel belangrijk als het aan mij ligt dan iedere dag.
pi_123077906
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Eens. Ik vind het ook heel belangrijk als het aan mij ligt dan iedere dag.
Oh, bij mij wisselt dat per week.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:12:23 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_123079400
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Achja..
Ergens is dat wel een lastige wat nou als een meisje zelf totaal geen initiatief neemt? Moet je haar dan maar laten varen?
Laatst nog gedaan. Anders voelt het langzaam alsof je iemand consequent aan het lastig vallen bent.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_123079746
Soms begrijp ik vrouwen echt niet 8)7

Huisgenoot, 3 maandjes terug: Neemt midden in de nacht een meisje mee van zijn studentenvereniging mee naar huis stomdronken. Na de seks lijkt het hem een mooi idee om haar midden in de nacht weer op straat te zetten. Dat is alpha enzo. Zo gezegd, zo gedaan ; Meisje helemaal overstuur, huilen en de volgende dag een hele mail van haar dat ze het echt niet vond kunnen, nog nooit zo is behandeld, etc..

Nu 3 maanden later, hoor ik dat ZIJ HEM gisteravond heeft gevraagd om vandaag wat te gaan drinken, zomaar vanuit het niets. Hij zit alweer tegen ons : Haha, ik ga haar vanavond weer neuken en weer uit huis gooien..

Wat bezielt zo'n meisje? Kan begrijpen dat vrouwen op mannen met karakter vallen, maar neem aan dat dit soort gedrag daar over het algemeen toch niet onder valt of wel?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:23:22 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123079850
Dat vraag ik me ook zo vaak af.

Maar goed, zolang die mutsen terug blijven komen bij dat soort kerels, verdienen ze niet beter.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:27:13 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123080032
Misschien wil ze hem hetzelfde flikken?

Of de seks was gewoon goed en ze wil nog een keer. Dit keer weet ze wat ze kan verwachten en vindt ze dat niet erg (meer)
pi_123080196
Het is mij ook wel eens opgevallen dat een bepaald type meisje wel heel makkelijk over zich heen laat lopen...

Vaak zijn het meisjes die graag een vriend willen, en dan ook niet de eerste de beste kneus.. Dan committeren ze zich aan een jongen waar ze in zekere zin tegenop kijken, en laten ze zich graag gebruiken zolang ze maar een vriendje hebben die een sociaal interessante status heeft..
pi_123080214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef IAmdissapoint het volgende:

Huisgenoot, 3 maandjes terug: Neemt midden in de nacht een meisje mee van zijn studentenvereniging mee naar huis stomdronken. Na de seks lijkt het hem een mooi idee om haar midden in de nacht weer op straat te zetten. Dat is alpha enzo. Zo gezegd, zo gedaan ; Meisje helemaal overstuur, huilen en de volgende dag een hele mail van haar dat ze het echt niet vond kunnen, nog nooit zo is behandeld, etc..

Nu 3 maanden later, hoor ik dat ZIJ HEM gisteravond heeft gevraagd om vandaag wat te gaan drinken, zomaar vanuit het niets. Hij zit alweer tegen ons : Haha, ik ga haar vanavond weer neuken en weer uit huis gooien..

Wat bezielt zo'n meisje? Kan begrijpen dat vrouwen op mannen met karakter vallen, maar neem aan dat dit soort gedrag daar over het algemeen toch niet onder valt of wel?
zit in de aard van vrouwen, bij de een wat minder dan bij de ander. proberen de man te 'temmen'. tel daar de badboy-houding bij op en tadaa. neuken alsof je leven er vanaf hangt. ~:)
pi_123080595
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef dawg het volgende:

[..]

zit in de aard van vrouwen, bij de een wat minder dan bij de ander. proberen de man te 'temmen'. tel daar de badboy-houding bij op en tadaa. neuken alsof je leven er vanaf hangt. ~:)
Nou, nou. :') Ik denk dat alleen labiele vrouwen dit soort gedrag pikken.
pi_123080765
Dat gaat voor mij ook weer net wat te ver. 'S ochtends is prima. Afhankelijk van wat je er verder mee wil kan je dr nog een ontbijt verzorgen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123082637
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, nou. :') Ik denk dat alleen labiele vrouwen dit soort gedrag pikken.
ik was niet serieus. dat meisje is gewoon heel onzeker en heeft weinig zelfrespect, je laat je zo toch niet behandelen?
pi_123087008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Misschien wil ze hem hetzelfde flikken?

Of de seks was gewoon goed en ze wil nog een keer. Dit keer weet ze wat ze kan verwachten en vindt ze dat niet erg (meer)
:')
Beetje gebruikt worden, heerlijk.
Of is het iets anders?

Sorry hoor, maar je wilt toch geen seks met iemand die je gebruikt als stuk vuil?
Dan kick je er gewoon op om zo behandeld te worden ofzo? Is dat werkelijk waar opwindend voor sommige vrouwen?
Rustig aan.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 20:07:00 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123087170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:')
Beetje gebruikt worden, heerlijk.
Of is het iets anders?
Beiden zouden dan elkaar gebruiken. Niets ergs aan.
pi_123087191
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beiden zouden dan elkaar gebruiken. Niets ergs aan.
Nee zij wordt gewoon als vuil behandeld en vindt dat goed. ''want goede seks''
Rustig aan.
pi_123087348
Er zijn vrouwen die dit tot opwindend kunnen beschouwen. Maar persoonlijk zouden ze die gast ondersteboven aan een vleeshaak moeten hangen. Gadverdamme, vrouwen zo behandelen.
pi_123087427
Zit em daar niet gewoon de kick in dan? Gebruikt worden? In zekere zin vind ik het niet eens heel raar dat sommige vrouwen daar opgewonden van worden, gek genoeg. :')
Rustig aan.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 20:15:18 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123087584
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:

Nee zij wordt gewoon als vuil behandeld en vindt dat goed. ''want goede seks''
Nee ze is als vuil behandeld, dat vond ze niet goed.
Maar niets is zo wispelturig als de vrouw, dus nu kan ze anders erover denken. En zoiets hebben van 'ik gebruik m zelf voor de seks en ga zelfstandig weg erna' of zet m zelf t huis uit na de seks.

Niet dat die kerel dat wat uitmaakt want die heeft precies wat ie wil :+
pi_123087691
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee ze is als vuil behandeld, dat vond ze niet goed.
Maar niets is zo wispelturig als de vrouw, dus nu kan ze anders erover denken. En zoiets hebben van 'ik gebruik m zelf voor de seks en ga zelfstandig weg erna' of zet m zelf t huis uit na de seks.

Niet dat die kerel dat wat uitmaakt want die heeft precies wat ie wil :+
Als iemand je als vuil behandeld wil je toch niks meer met zo een persoon te maken hebben?
En zeker niet hem je lichaam laten gebruiken.
/ Hij gebruikt hem.. Jaja om zichzelf als vuil te laten behandelen want ze kickt daarop, zo lijkt het.

Kan dat niet gewoon dan? Dat ze erop kickt om minderwaardig behandeld te worden? In seksuele context dan in ieder geval.

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 19-02-2013 20:22:31 ]
Rustig aan.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 20:31:20 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123088480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:

Als iemand je als vuil behandeld wil je toch niks meer met zo een persoon te maken hebben?
En zeker niet hem je lichaam laten gebruiken.
/ Hij gebruikt hem.. Jaja om zichzelf als vuil te laten behandelen want ze kickt daarop, zo lijkt het.

Kan dat niet gewoon dan? Dat ze erop kickt om minderwaardig behandeld te worden? In seksuele context dan in ieder geval.
dat denkt ieder weldenkend mens.. maar we hebben te maken met een vrouw ;)

tja wanneer behandel je iemand als minderwaardige in bed.
pi_123088573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef IAmdissapoint het volgende:

Et voelt voor mij alsof ik niet gezien word door vrouwen ik denk dat ik om die reden mezelf een beetje naar ga voelen van dit verhaal...
Dat hele vrouwen vallen op hufters verhaal, het wordt volgens mij aangegrepen door mannen die zich ongezien voelen door vrouwen en dan dus lezen dat een ''hufter'' wel succes heeft.
Een vriendinnetje krijgen of zelf eens intiem raken met een vrouw wordt als ''onmogelijk'' gezien... Daar worden dan redenen bij gezocht waarom het dan ''onmogelijk'' zou zijn voor dat specifieke persoon.... Dan komt er een hufter verhaal en dan is het cirkeltje rond... Hij of zij is geen hufter en zou zich nooit als hufter kunnen gedragen.

Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik niet een stuk minder zou kunnen geven om andere mensen..
/ en dat laatste niet omdat ik een hufter wil zijn, maar omdat ik gewoon uberhaupt dingen niet doe omdat ik niemand voor de kop wil stoten.
Rustig aan.
pi_123089172
Nja, je moet denk ik eerst vanuit gaan. Wat is slecht? Kijk dat iemand na de seks in de kou buiten zetten niet normaal is... dat is duidelijk.

Maar is seks met een meid die je amper kent normaal? Dat is voor iedereen zelf te beantwoorden ;)..
pi_123090857
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je wilt toch geen seks met iemand die je gebruikt als stuk vuil?
Dan kick je er gewoon op om zo behandeld te worden ofzo? Is dat werkelijk waar opwindend voor sommige vrouwen?
Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beter ;( :') :')
pi_123090885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik niet een stuk minder zou kunnen geven om andere mensen..
/ en dat laatste niet omdat ik een hufter wil zijn, maar omdat ik gewoon uberhaupt dingen niet doe omdat ik niemand voor de kop wil stoten.
Misschien dan even iets om je aan het denken te zetten:

Je denkt om een ander te geven: je toont geremd gedrag, denkt de "gentleman" te zijn, houdt rekening met. In werkelijkheid kom je over als een wolf in schaapskleren. Meisjes prikken dwars door zo'n dubbele agenda heen. Je vult voor een ander in.

Zo'n hufter niet. Die is glashelder in zijn bedoelingen, toont duidelijk gedrag (lichaamstaal), en heeft het initiatief in eigen hand. Geen gezeik over "lief zijn", geen gezeik over "zou ik haar kunnen kwetsen", en ander geneuzel waardoor je als vent jezelf alleen maar wegcijfert.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 21:17:46 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123091187
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beter ;( :') :')
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.
pi_123091292
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.
Mwaah, om nou 25 beurten te wachten omdat ze daar zo vaak intrappen.
pi_123091444
Moah ik denk dat het een bepaald slag meisje is die op dat soort jongens valt. Meer de onzekere types die erg bezig zijn met status ed.

Maar volgens mij komen de ''lieve'' jongens bij een ander soort meisje weer in het plaatje voor.. De rustige geschiedenis studentjes bijvoorbeeld :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 21:22:49 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123091493
Waarom zijn er enkel lieve jongens en hufters in de wereld van de onzekere man?
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen :)
pi_123091640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen :)
Het zijn allebei stereotypes en allebei onjuist.

Die "hufter" is meestal gewoon een zelfverzekerde vent die gewoon op zijn doel afgaat. Maar omdat die onzekere jongetjes voor een ander invullen, maar zich niet kunnen voorstellen hoe woest aantrekkelijk dat is, wordt de "hufter"-stereotiep van straat gehaald.

En daarnaast zijn die "lieve jongens" vaak helemaal niet lief, maar wolfjes in schaapskleren.
pi_123091649
quote:
Klopt eigenlijk wel. Toch doet een hufter het ook wel goed bij de vrouwen volgens mij, het straalt toch een beetje status af als je dat kan maken. Ofzoiets :P
pi_123091686
quote:
Dat bedoel ik niet, maar dat zijn wel de meest excentrieke voorbeelden. Ik denk dat voor elk type man/vrouw een bepaalde groep open staat..

Mensen zeggen altijd dat je niet op het uiterlijk moet letten, maar ik weet al na 3 seconden bij welk meisje ik wel- en niet in de smaak val, en verrassend vaak klopt het ook nog :P
pi_123091732
quote:
Een man die goed voor een vrouw is
Dat ben ik, maar toch staan ze niet voor mij in de rij.

Ik kan alleen maar hopen dat er ooit een meisje komt die de goede dingen in me ziet en kan waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')