allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks kingtoppie?
Dat is voor mij wel de reden dat er niet zoveel gebeurt is op dat gebied.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zolang vrouwen geen initiatief tonen niet toch
Niet echt, en op het moment ook geen motivatie er iets aan te doen.quote:
Daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen eigenlijk, ik vind wederzijdse aantrekkingskracht wel belangrijk en als dat er is is seks toch nauwelijks te vermijdenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Hoe lig jij eigenlijk in de markt?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Heb je wel eens een goed orgasme gehad dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks? Ik moet je zeggen dat ik er buiten een relatie om nooit echt wat aan vond. Het was meer iets wat er van kwam.
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah..
Schijnt dat wij Nederlanders gesloten volk zijn... De mannen mietjes de vrouwen arrogantTis wat.
Dank je.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
De meeste mensen die ik tegenkom doen gewoon aardig.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo lief als jij hoor
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Hij hing er lafjes in.quote:
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:
[..]
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?
Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.
En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
slechte sex.. ken er alles van.nu niet meer gelukkig en kan gelijk geen genoeg krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:
[..]
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?
Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.
En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
Gevraagd, gistermiddag dus.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Vraag m gewoon om af te spreken. En mocht dat ervan komen dan kijken of ik wat duidelijkheid kan krijgen, en anders gewoon lekker laten zitten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gevraagd, gistermiddag dus.
Vandaag even geappt, reactie:
" had nog willen reageren, maar iets met vergeten en druk enzo"
Duidelijk verhaal lijkt me zo
Mjah, maar geef mijn portie dan maar aan fikkie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
Sommige mensen hebben die behoefte gewoon serieus minder.
Oh, bij mij wisselt dat per week.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
Eens. Ik vind het ook heel belangrijk als het aan mij ligt dan iedere dag.
Laatst nog gedaan. Anders voelt het langzaam alsof je iemand consequent aan het lastig vallen bent.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja..
Ergens is dat wel een lastige wat nou als een meisje zelf totaal geen initiatief neemt? Moet je haar dan maar laten varen?
zit in de aard van vrouwen, bij de een wat minder dan bij de ander. proberen de man te 'temmen'. tel daar de badboy-houding bij op en tadaa. neuken alsof je leven er vanaf hangt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef IAmdissapoint het volgende:
Soms begrijp ik vrouwen echt niet![]()
Huisgenoot, 3 maandjes terug: Neemt midden in de nacht een meisje mee van zijn studentenvereniging mee naar huis stomdronken. Na de seks lijkt het hem een mooi idee om haar midden in de nacht weer op straat te zetten. Dat is alpha enzo. Zo gezegd, zo gedaan ; Meisje helemaal overstuur, huilen en de volgende dag een hele mail van haar dat ze het echt niet vond kunnen, nog nooit zo is behandeld, etc..
Nu 3 maanden later, hoor ik dat ZIJ HEM gisteravond heeft gevraagd om vandaag wat te gaan drinken, zomaar vanuit het niets. Hij zit alweer tegen ons : Haha, ik ga haar vanavond weer neuken en weer uit huis gooien..
Wat bezielt zo'n meisje? Kan begrijpen dat vrouwen op mannen met karakter vallen, maar neem aan dat dit soort gedrag daar over het algemeen toch niet onder valt of wel?
Nou, nou.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
zit in de aard van vrouwen, bij de een wat minder dan bij de ander. proberen de man te 'temmen'. tel daar de badboy-houding bij op en tadaa. neuken alsof je leven er vanaf hangt.
ik was niet serieus. dat meisje is gewoon heel onzeker en heeft weinig zelfrespect, je laat je zo toch niet behandelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, nou.Ik denk dat alleen labiele vrouwen dit soort gedrag pikken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Misschien wil ze hem hetzelfde flikken?
Of de seks was gewoon goed en ze wil nog een keer. Dit keer weet ze wat ze kan verwachten en vindt ze dat niet erg (meer)
Beiden zouden dan elkaar gebruiken. Niets ergs aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje gebruikt worden, heerlijk.
Of is het iets anders?
Nee zij wordt gewoon als vuil behandeld en vindt dat goed. ''want goede seks''quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden zouden dan elkaar gebruiken. Niets ergs aan.
Nee ze is als vuil behandeld, dat vond ze niet goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
Nee zij wordt gewoon als vuil behandeld en vindt dat goed. ''want goede seks''
Als iemand je als vuil behandeld wil je toch niks meer met zo een persoon te maken hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ze is als vuil behandeld, dat vond ze niet goed.
Maar niets is zo wispelturig als de vrouw, dus nu kan ze anders erover denken. En zoiets hebben van 'ik gebruik m zelf voor de seks en ga zelfstandig weg erna' of zet m zelf t huis uit na de seks.
Niet dat die kerel dat wat uitmaakt want die heeft precies wat ie wil
dat denkt ieder weldenkend mens.. maar we hebben te maken met een vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
Als iemand je als vuil behandeld wil je toch niks meer met zo een persoon te maken hebben?
En zeker niet hem je lichaam laten gebruiken.
/ Hij gebruikt hem.. Jaja om zichzelf als vuil te laten behandelen want ze kickt daarop, zo lijkt het.
Kan dat niet gewoon dan? Dat ze erop kickt om minderwaardig behandeld te worden? In seksuele context dan in ieder geval.
Et voelt voor mij alsof ik niet gezien word door vrouwen ik denk dat ik om die reden mezelf een beetje naar ga voelen van dit verhaal...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef IAmdissapoint het volgende:
Soms begrijp ik vrouwen echt niet![]()
Huisgenoot, 3 maandjes terug: Neemt midden in de nacht een meisje mee van zijn studentenvereniging mee naar huis stomdronken. Na de seks lijkt het hem een mooi idee om haar midden in de nacht weer op straat te zetten. Dat is alpha enzo. Zo gezegd, zo gedaan ; Meisje helemaal overstuur, huilen en de volgende dag een hele mail van haar dat ze het echt niet vond kunnen, nog nooit zo is behandeld, etc..
Nu 3 maanden later, hoor ik dat ZIJ HEM gisteravond heeft gevraagd om vandaag wat te gaan drinken, zomaar vanuit het niets. Hij zit alweer tegen ons : Haha, ik ga haar vanavond weer neuken en weer uit huis gooien..
Wat bezielt zo'n meisje? Kan begrijpen dat vrouwen op mannen met karakter vallen, maar neem aan dat dit soort gedrag daar over het algemeen toch niet onder valt of wel?
Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je wilt toch geen seks met iemand die je gebruikt als stuk vuil?
Dan kick je er gewoon op om zo behandeld te worden ofzo? Is dat werkelijk waar opwindend voor sommige vrouwen?
Misschien dan even iets om je aan het denken te zetten:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik niet een stuk minder zou kunnen geven om andere mensen..
/ en dat laatste niet omdat ik een hufter wil zijn, maar omdat ik gewoon uberhaupt dingen niet doe omdat ik niemand voor de kop wil stoten.
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Lieve mannen zijn niet goed, dat soort jongens is echt veel beter![]()
![]()
Mwaah, om nou 25 beurten te wachten omdat ze daar zo vaak intrappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet dat die lieve jongens er ook voor die vrouwen zijn nadat ze 25 van dit soort kerels hebben gehad.
Het zijn allebei stereotypes en allebei onjuist.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zijn er enkel lieve jongens en hufters in de wereld van de onzekere man?
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen
Klopt eigenlijk wel. Toch doet een hufter het ook wel goed bij de vrouwen volgens mij, het straalt toch een beetje status af als je dat kan maken. Ofzoietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn er nog veel meer die er mooi tussenin zitten. Een zelfverzekerde man die goed voor een vrouw is, maar niet over zich heen laat lopen. Dat willen vrouwen
Dat bedoel ik niet, maar dat zijn wel de meest excentrieke voorbeelden. Ik denk dat voor elk type man/vrouw een bepaalde groep open staat..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |