Het is niet negatief, maar realisatie.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
Kzou het gewoon stom vinden om gelijk negatief te gaan zitten denken...
Maarja succes ermee Cue_
Vrouwen doen dit ookquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend van vrouwen in ieder geval...
Lastig voor een man.
iquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend van vrouwen in ieder geval...
Lastig voor een man.
X Dquote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Vyric het volgende:
[..]
i
True True..
Nee, maar als ik contact heb met een leuke meid en ik ben niet zkr wat ze van mij vind. Doe ik op een willekeurig moment minder zeggen. En zie daaruit wat de reactie is~
En dat was dan meestal toch: Ja, waarom zei je niks. Ik misste het contact : (
Ja, ik voel me nu een slecht persoon : (.
Waar was je dan verliefd op? Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand waarmee ik vrijwel geen contact heb. Waar is die verliefdheid dan op gebaseerd? Op een droombeeld van hem en z'n uiterlijk?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch hebben ze daarmee wel een punt.. Ik ben jaren hopeloos verliefd geweest op een jongen die me amper aandacht gaf. Toen hij opeens contact zocht en hij een keer stinkend naar zweet langs kwam was ik er al gauw klaar mee
Je hebt ook mannen die geen gesprek aanknopen, het merendeel zelfsquote:Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ja i know.. Contact zoeken...
Maar als ze het niet doen... Die heb je ook.. Ik geloof niet dat die allemaal interesseloos zijn, maar een gesprek aanknopen zullen ze niet zo snel doen.
Yeah..quote:Op maandag 18 februari 2013 15:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen die geen gesprek aanknopen, het merendeel zelfs
Hehe.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zolang vrouwen geen initiatief tonen niet toch
Hij is de neef van mn (toenmalige) beste vriendin.. We gingen vaak met een groep zwemmen/uitgaan/bowlen .. Noem maar op.. Dus ik zag hem wel redelijk vaak maar hij was altijd meer met zn vrienden bezig.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar was je dan verliefd op? Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand waarmee ik vrijwel geen contact heb. Waar is die verliefdheid dan op gebaseerd? Op een droombeeld van hem en z'n uiterlijk?
Nou, heb je al geneukt?quote:
Het hele leven draait daarom.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks? Ik moet je zeggen dat ik er buiten een relatie om nooit echt wat aan vond. Het was meer iets wat er van kwam.
allesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks kingtoppie?
Dat is voor mij wel de reden dat er niet zoveel gebeurt is op dat gebied.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zolang vrouwen geen initiatief tonen niet toch
Niet echt, en op het moment ook geen motivatie er iets aan te doen.quote:
Daar kan ik me niet zoveel bij voorstellen eigenlijk, ik vind wederzijdse aantrekkingskracht wel belangrijk en als dat er is is seks toch nauwelijks te vermijdenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Hoe lig jij eigenlijk in de markt?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Ik vind seks vrij onbelangrijk, maar ik heb dan ook niets in te halen. Kan gerust een paar weken zonder (als ik ziek ben, of druk) binnen een relatie en als ik single ben heb ik er ook weinig behoefte aan.
Heb je wel eens een goed orgasme gehad dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef BellaGoth het volgende:
Wat vinden jullie zo speciaal aan seks? Ik moet je zeggen dat ik er buiten een relatie om nooit echt wat aan vond. Het was meer iets wat er van kwam.
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah..
Schijnt dat wij Nederlanders gesloten volk zijn... De mannen mietjes de vrouwen arrogantTis wat.
Dank je.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
De meeste mensen die ik tegenkom doen gewoon aardig.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet allemaal zo lief als jij hoor
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef BellaGoth het volgende:
Hij hing er lafjes in.quote:
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:
[..]
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?
Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.
En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
slechte sex.. ken er alles van.nu niet meer gelukkig en kan gelijk geen genoeg krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Vyric het volgende:
[..]
Gewoon een interesse vraagje. Hoezo voel je je niet geroepen tot seks in een relatie?
Kijk daarbuiten kan ik het begrijpen. Want zelf ben ik ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Maar tijdens een relatie vind ik, seks, toch wel één van de belangrijkere dingen. Het is een intiem moment waar je echt samen één kan worden. Het is toch iets speciaals dan pure lust, in mijn ogen dan. Want het gevoel dat ik kreeg toen ik samen met iemand seks had waar echt van hield is heel anders dan met gewoon een persoon die je aantrekkelijk en leuk vind.
En het is toch iets wat je dichter naar elkaar toe brengt binnen een relatie. Naja, naar mijn mening dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |