Kaart dat dan eerst even aan bij hem waarom je niks van je laat horen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Om maar even ontopic te gaan.
Schiet met m'n date niet echt op. Nu 3x ofzo afgesproken, is altijd erg gezellig, zoenen op het einde. Ook hij is erg enthousiast.
Maar verder hoor ik niets van hem. Initiatief moet toch vanuit mij komen.
Aan ene kant heb ik zoiets van, dat heb ik er dan wel voor over. Aan andere kant zou ik wel iemand willen hebben die het (ondanks drukte) ook uit zichzelf doet.
Dus laat het nu even rusten en zie het wel. Vind het wel jammer
Neh lijkt me stug. Wel outgoing persoon.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef ook_gek het volgende:
1 troost, er is een groep mannen die zelf geen initiatief nemen of durven te nemen
Miss is die wat verlegen / onzeker wat dat betreft?
Tokkie manier?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh, wat een tokkie manier van reageren. Meisje toch
Dat ben ik niet gewend van vrouwen in ieder geval...quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef Vyric het volgende:
Want als ik een meisje leuk vind en ik heb het echt druk. Dan probeer echt wel tijd te maken om contact te zoeken
Dan gewoon op direct vragenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh lijkt me stug. Wel outgoing persoon.
Achja, misschien zit ie gewoon niet te wachten op iets serieus en vind ie het gezellig om af en toe een avondje wat te drinken/kletsen, maar thats it.
Dat snap ik ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
Opzich een goed idee, even laten rusten. Als iemand de hele tijd contact met je opneemt hoef je dat zelf niet te doen.Stopt diegene daarmee en je wil contact houden, dan doe je dat zelf.
Hij vindt je wel leuk denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh lijkt me stug. Wel outgoing persoon.
Achja, misschien zit ie gewoon niet te wachten op iets serieus en vind ie het gezellig om af en toe een avondje wat te drinken/kletsen, maar thats it.
Ontopic blijven liefje.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tokkie manier?
Heb je je eigen reacties gezien? Iemand zegt dat zn moeder dood is en jij gaat rustig verder zitten dissen. Flikker toch op joh. Jij spoort werkelijk waar niet
Nouja vooruit nu ga ik twijfelenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.
Maar ik heb ik denk ik geregeld 2 dagen niets van me laten horen.
Dus denk dat het wel duidleijk is
Insgelijks schatquote:Op maandag 18 februari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ontopic blijven liefje.
En verder vind ik jou toch een zeiksnol, dus laten we dit afkappen.
Ik denk dat hij het topic "Wanneer noemt een vrouw je aantrekkelijk?" heeft gelezenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.
Maar ik heb ik denk ik geregeld 2 dagen niets van me laten horen.
Dus denk dat het wel duidleijk is
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat hij het topic "Wanneer noemt een vrouw je aantrekkelijk?" heeft gelezen
Daar wordt door een aantal vrouwen betoogd dat mannen enigszins ongeïnteresseerd moeten overkomen om aantrekkelijk gevonden te worden.quote:
Achja..quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar wordt door een aantal vrouwen betoogd dat mannen enigszins ongeïnteresseerd moeten overkomen om aantrekkelijk gevonden te worden.
Toch hebben ze daarmee wel een punt.. Ik ben jaren hopeloos verliefd geweest op een jongen die me amper aandacht gaf. Toen hij opeens contact zocht en hij een keer stinkend naar zweet langs kwam was ik er al gauw klaar meequote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar wordt door een aantal vrouwen betoogd dat mannen enigszins ongeïnteresseerd moeten overkomen om aantrekkelijk gevonden te worden.
Dat zou voor mij een afknapper zijn, met name omdat ik val op spontane dames.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja..
Ergens is dat wel een lastige wat nou als een meisje zelf totaal geen initiatief neemt? Moet je haar dan maar laten varen?
kernwoord = enigszins .quote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
Te ver weg is niet goed, te dicht bij ook niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Toch hebben ze daarmee wel een punt.. Ik ben jaren hopeloos verliefd geweest op een jongen die me amper aandacht gaf. Toen hij opeens contact zocht en hij een keer stinkend naar zweet langs kwam was ik er al gauw klaar mee
Nou. Hij wilde ook diezelfde dag nog sex op zijn achterbank.. Dat ging me ook een beetje te verquote:Op maandag 18 februari 2013 12:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Te ver weg is niet goed, te dicht bij ook niet?
Je moet je zelf niet te veel wijs maken. En niet zo naïef denken.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij vindt je wel leuk denk ik.
Mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
Oplossing? Niet wachten maar duidelijkheid vragen.
Denk ik dan.
Dan bewaar je het voor een later moment.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mee eens.
Al vind ik dergelijke gesprekken wat vaag.
In die zin hebben we te weinig gedate om iets te mogen verwachten van een ander (vind ik) en daarnaast ook te vroeg om echt te vragen of hij er een toekomst in ziet.
Hij moet initiatief voor je nemen... Eigenlijk ook gewoon zonder dat jij het vraagt toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mee eens.
In die zin hebben we te weinig gedate om iets te mogen verwachten van een ander (vind ik) en daarnaast ook te vroeg om echt te vragen of hij er een toekomst in ziet.
Je kan toch vragen waarom hij nooit initiatief neemt?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |