SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is gunstig voor de contractbesprekingenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blind wisselen
Epic fail van Frank![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Rood voor poulsen, gestrekt been van achteren![]()
Zat ook met verbazing te kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 2 koppen groter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
wordt gespaard natuurlijk. Komen nog meer wedstrijdjes aan die best belangrijk zijn. Bovendien heeft ie donderdag ook al gespeeld.quote:![]()
mijn stream loopt achter danquote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Rood voor poulsen, gestrekt been van achteren![]()
Cruijffquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke mongool keek ooit naar Dijks en zei:"Ga jij maar linksback spelen".!
![]()
Mooi, efficiente overwinning dan na europa leaque. (als er niks misgaat)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
VVV uit vorig jaarquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef MouzurX het volgende:
Mooi, efficiente overwinning dan na europa leaque. (als er niks misgaat)![]()
![]()
eens.quote:het verbaast me niks dat jij nog bij je ouders woontquote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Tsja roda daar kon ajax niks aan doen, als de tegenstander met 11 man in het keepersgebied gaat staan verdedigen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nogquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
eens.
[..]
het verbaast me niks dat jij nog bij je ouders woontik ben geen 30 ofzo
![]()
Jawelquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan jullie nooit naar uit wedstrijden ofzo?![]()
![]()
Weekendje thuis om m'n moeder de was te laten doenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
hij is ook 15 oid, niet zo gekquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
eens.
[..]
het verbaast me niks dat jij nog bij je ouders woont![]()
nee, teletekst is goedkoperquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Jordiiii gaat altijd naar Ajax, hoe kom je erbij?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Zo iets vermoedde ik al, maar ik wist het niet zeker.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij is 19 dacht ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo iets vermoedde ik al, maar ik wist het niet zeker.![]()
ik vind het ook niet zo erg, maar ik kan mijn aandacht niet bij de wedstrijd houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelt het gewoon rustig uit dus niet meer dan logisch![]()
Niet verrassend dat Sneijer is weggedaan als je dit allemaal ziet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ga lekker in een verrot koud stadion in Waalwijk zitten om vervolgens een draak van een wedstrijd te zienquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan jullie nooit naar uit wedstrijden ofzo?dacht het niet
hardcoholic![]()
Vroeg ik me af.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jordiiii gaat altijd naar Ajax, hoe kom je erbij?![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Wat speelt Ajax en RKC saai voetbal![]()
Ik vind er ook weinig meer aan, erg voorspelbaar ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
vermeer die die balt niet vastpakt
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Wat speelt spelen Ajax en RKC saai voetbal![]()
Barca stond bovenaanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt net als Barca 2 jaar geleden, te goed dat het saai wordt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt net als Barca 2 jaar geleden, te goed dat het saai wordt.
ze spelen geweldig jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt net als Barca 2 jaar geleden, te goed dat het saai wordt.![]()
![]()
Dijks heeft wel fakking veel kracht
echt he, wat kutjoodquote:Op zondag 17 februari 2013 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM niet, terwijl hij altijd zulke kut grappen maakt![]()
Dijks is wel lekker sterk, vind die jongen toch wel potentie hebben"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Geen wonder dat florian het niet gered heeft bij ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
Eriksen.![]()
![]()
Dat doe ik ook maar, nu al een uitblinker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kan het gewoon niet geloven hoe slecht lukoki is. Trouwens alle vleugelspelers van ajax. Dit is gewoon te treurig voor woorden![]()
Ik dacht dat jij wel voor Vermeer zou gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
obvious motm wat mij betreftOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
das ook een prima ventjequote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel voor Vermeer zou gaan.![]()
Ajax kan wel pronken met hun jeugdopleiding, tot nu toe zijn al die goeie vleugelspelers vanuit Denemarken geïmporteerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:10 schreef dieselnoi het volgende:
Kan het gewoon niet geloven hoe slecht lukoki is. Trouwens alle vleugelspelers van ajax. Dit is gewoon te treurig voor woorden![]()
Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool
Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool (2x)
Mit d'r kop of mit d'r vós, wint ze mar jemaat wëet durch die van ós![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax kan wel pronken met hun jeugdopleiding, tot nu toe zijn al die goeie vleugelspelers vanuit Denemarken geïmporteerd.![]()
![]()
idd zukkeltjesquote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax kan wel pronken met hun jeugdopleiding, tot nu toe zijn al die goeie vleugelspelers vanuit Denemarken geïmporteerd.![]()
en VVV - Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
niet te vroeg juichen
u weet ajax - nac![]()
Leuke wedstrijd was datquote:Op zondag 17 februari 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
niet te vroeg juichen
u weet ajax - nac![]()
![]()
toto staat op 3/6 nu toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat had Johan Derksen toch maar knap voorspeld dat Ajax deze wedstrijd zou winnen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In de wandelgangen gaat rond dat Derksen niet meer met de Lotto mag meedoen, aangezien ze dan snel failliet zullen worden verklaard.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat had Johan Derksen toch maar knap voorspeld dat Ajax deze wedstrijd zou winnen.![]()
Er is ook iemand die elke keer de voorspellingen van Johan daadwerkelijk invult, die heeft nog niet zo veel winst gemaakt maar dat gaat nog komen waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de wandelgangen gaat rond dat Derksen niet meer met de Lotto mag meedoen, aangezien ze dan snel failliet zullen worden verklaard.![]()
Vanavond Koeman bij Derksen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe Top Gearquote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de spannende schaatsshow niet![]()
![]()
gaat een topshowtje worden hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de spannende schaatsshow niet
Dat komt alleen doordat het voetbal tegenwoordig totaal onvoorspelbaar is.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook iemand die elke keer de voorspellingen van Johan daadwerkelijk invult, die heeft nog niet zo veel winst gemaakt maar dat gaat nog komen waarschijnlijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze proberen via een systeem te regelen dat de uitzending een vertraging heeft van 2 milliseconden, zodat ze nog de kans hebben om Derksen zijn voorspellingen te blokkeren voor andere gebruikers. Maar dat zijn slechts geruchten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook iemand die elke keer de voorspellingen van Johan daadwerkelijk invult, die heeft nog niet zo veel winst gemaakt maar dat gaat nog komen waarschijnlijk.![]()
Da's maai kut mimangquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tv ontvangt op de een of andere reden niet BBC2 (wel BBC1)![]()
Misschien kan Wilfred Genee openbaren hoevaak hij de toto gewonnen heeft?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen doordat het voetbal tegenwoordig totaal onvoorspelbaar is.![]()
Als je je televisie koopt bij BCC dan heb je ze allebeiquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tv ontvangt op de een of andere reden niet BBC2 (wel BBC1)Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hij is slechts presentator, het is niet eerlijk dat je daar nu mee komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Wilfred Genee openbaren hoevaak hij de toto gewonnen heeft?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vroeger moest hij gewoon nog alle wedstrijden voorspellen, nu maken ze 't veel te makkelijk met 6 wedstrijden, en dan ook nog wedstrijden waarbij hij dan de topclub kiest, en dan later zegt "tja, ik word voor gek verklaard als ik die niet kies".quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is slechts presentator, het is niet eerlijk dat je daar nu mee komt.![]()
quote:![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
schitterende wedstrijd weer! TROTS!I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
de clean shit noemen ze dat daarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende uitwedstrijd is in Enschede. Daar moet de nul ook kunnen![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger moest hij gewoon nog alle wedstrijden voorspellen, nu maken ze 't veel te makkelijk met 6 wedstrijden, en dan ook nog wedstrijden waarbij hij dan de topclub kiest, en dan later zegt "tja, ik word voor gek verklaard als ik die niet kies".Hij heeft van tevoren al zijn excuses klaar.
Maar eens wat eten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
of niet dan? Tyron is meerdere keren gekomen.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik heb trouwens nu geen idee of ik moet hopen of Feyenoord of PSV wint volgende week. Dus dan maar hopen dat ze gelijkspelen
Serero speelde wel briljant zeg, volgende keer gewoon in de basis.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Winst Feyenoord, die gaan ons indirect kampioen maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb trouwens nu geen idee of ik moet hopen of Feyenoord of PSV wint volgende week. Dus dan maar hopen dat ze gelijkspelen![]()
![]()
Feyenoord moet winnen, sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb trouwens nu geen idee of ik moet hopen of Feyenoord of PSV wint volgende week. Dus dan maar hopen dat ze gelijkspelen![]()
Feyenoord man.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
![]()
Feyenoordquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
dan geef je ze te veel kredietquote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Winst Feyenoord, die gaan ons indirect kampioen maken.![]()
Altijd kijken wat het beste is voor je eigen team. Ajax moet dus gewoon gelijk met Psv komen danquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Dit dus, gewoon lekker uitgespeeld zonder al teveel inspanning, na een Europese wedstrijdquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
Simpel gewonnen weer. Het gaat zo makkelijk dat je het zomaar saai zou kunnen noemen.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord moet winnen, sowieso.quote:Maar ik hoop dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders gaan we weer die discussies krijgenquote:
Dat zit er niet in voor je denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik hoop dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders gaan we weer die discussies krijgen![]()
Nee, Twente.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik hoop dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders gaan we weer die discussies krijgen![]()
![]()
Eerst Ajax maar eerste worden, wat de rest doet zal me een worst wezenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt man. PSV weer geen CL zou top zijn.![]()
Ajax en Feyenoord
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hoezo? Dat gaat de belastingbetaler alleen maar meer geld kosten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt man. PSV weer geen CL zou top zijn.
Of PSV tweede of derde wordt maakt voor hen financieel niets uit, ze krijgen die 15 miljoen euro volgend seizoen toch wel, als het niet van de CL is dan wel van de Gemeente EindhovenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij is voor Twente en denkt dat, dat concurrenten zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen feyenoord & ajax dan![]()
Twente is in a storm.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is voor Twente en denkt dat, dat concurrenten zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twente heeft als concurrenten Vitesse & Utrecht binnenkort.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is voor Twente en denkt dat, dat concurrenten zijn.![]()
Pelle de held van het weekend met zijn hattrick! Wat een geweldenaar!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pelle de held van het weekend met zijn hattrick! Wat een geweldenaar!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Bezorgt in zijn eentje gewoon PEC de overwinning, held!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je doelt op de hattrick aan gemiste kopbalen voor een vrijwel leeg doel?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bezorgt in zijn eentje gewoon PEC de overwinning, held!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
watquote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Leidenaar041 niet zo tof doen aub![]()
Wat zie je komen?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het al komen bij Marco...![]()
Misschien kan hij stief vervangen bij Twentiequote:Op zondag 17 februari 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deed ook al boos tegen Barbara, hij gaat nog opstappen morgen![]()
Vrijdag 22 februari
20.00 uur: Willem II-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zaterdag 23 februari
18.45 uur: Heracles Almelo-Vitesse, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen
19.45 uur: FC Groningen-PEC Zwolle, Eredivisie Live 2, commentaar Michiel Teeling
19.45 uur: VVV Venlo-RKC Waalwijk, Eredivisie Live 3, commentaar Mark van Rijswijk
20.45 uur: sc Heerenveen-FC Twente, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk
Zondag 24 februari
12.30 uur: Feyenoord-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Evert ten Napel
14.30 uur: Ajax-ADO Den Haag, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
14.30 uur: FC Utrecht-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 2, commentaar Ron de Rijk
16.30 uur: AZ-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling![]()
Ik zat net!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Fijn schemaatje dit, bedankt Stijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag 22 februari
20.00 uur: Willem II-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zaterdag 23 februari
18.45 uur: Heracles Almelo-Vitesse, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen
19.45 uur: FC Groningen-PEC Zwolle, Eredivisie Live 2, commentaar Michiel Teeling
19.45 uur: VVV Venlo-RKC Waalwijk, Eredivisie Live 3, commentaar Mark van Rijswijk
20.45 uur: sc Heerenveen-FC Twente, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk
Zondag 24 februari
12.30 uur: Feyenoord-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Evert ten Napel
14.30 uur: Ajax-ADO Den Haag, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
14.30 uur: FC Utrecht-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 2, commentaar Ron de Rijk
16.30 uur: AZ-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling![]()
![]()
De wedstrijd roept echt alle Jupiler Leaguesentimenten op. Akelig leeg stadion, gerommel op het veld (je kunt de tekst op de tribune gewoon lezen), doodgeslagen sfeer, onprettig tijdstip. En toch kijken, he
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Willem II stadion zit altijd leeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef detulp050 het volgende:
De wedstrijd roept echt alle Jupiler Leaguesentimenten op. Akelig leeg stadion, gerommel op het veld (je kunt de tekst op de tribune gewoon lezen), doodgeslagen sfeer, onprettig tijdstip. En toch kijken, he![]()
En ZO kop je hem in ! lol 1-1 (ed)Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een Jupiler league sfeer hangt er trouwens in dat half lege stadion.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef detulp050 het volgende:
De wedstrijd roept echt alle Jupiler Leaguesentimenten op. Akelig leeg stadion, gerommel op het veld (je kunt de tekst op de tribune gewoon lezen), doodgeslagen sfeer, onprettig tijdstip. En toch kijken, he
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Heb het afgezet, is het nog 3-3 geworden?'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Oh jammer, gunde Willem II dit keer wel de punten. Of punt in dit geval.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef blup het volgende:
Nope 2-3.
5 minuten extra tijd, keeper is iets van 4x mee naar voren gegaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
3-2quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een gedurfde uitspraak, met hoeveel?![]()
Alsof hij dan kaarten gaat/kan trekkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Die Hitler is morgen ook 4e man bij Feyenoord - PSV![]()
Wel door dat microfoontje schreeuwen en trainers wegsturenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij dan kaarten gaat/kan trekken![]()
Advocaat en Koeman naar de tribune, mark my words.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel door dat microfoontje schreeuwen en trainers wegsturen![]()
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Die uitshirts van Vitesse blijven trouwens spuuglelijk![]()
Ja ik vind verticale strepen ook altijd lelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Die uitshirts van Vitesse blijven trouwens spuuglelijkVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:quote:
quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
an?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat iedereen woorden an mij overneemtMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja, jij bent een ware inspiratiebron voor mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat iedereen woorden an mij overneemt![]()
Jammer dat je dan toch PSV aanhangt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, jij bent een ware inspiratiebron voor mij.![]()
Ik heb niet zoveel met Feyenoord nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan toch PSV aanhangt.![]()
Moest hij Feyenoord aanhangen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan toch PSV aanhangt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
doet ik ook maar 1x in zijn carrierequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Wilfried, het kan beter hé.
[ afbeelding ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja spannend is anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zat er wel goed in. Dat kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
doet ik ook maar 1x in zijn carriere![]()
Straks nog de degradatiekrakerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zo'n zaterdagavond zonder PSV is ook niks aanHeerenveen - Twente.
![]()
Zeker, maar jij kan toch ook niet ontkennen dat dit 1x was en nooit meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat er wel goed in. Dat kan je niet ontkennen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat ontken ik zeker niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zeker, maar jij kan toch ook niet ontkennen dat dit 1x was en nooit meer.![]()
![]()
Friesland - Deutschlandquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks nog de degradatiekrakerHeerenveen - Twente.
![]()
Twente kijk ik niet meer, dat is helemaal niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks nog de degradatiekrakerHeerenveen - Twente.
![]()
Bony gaat dit seizoen gewoon afmaken in Arnhem denk ik, zo happig op Rusland lijkt hij me ook niet."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik kijk voor de spanning.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente kijk ik niet meer, dat is helemaal niet om aan te gluren.En omdat Marco succes nodig heeft.
Volgende week trouwens Twente - Ajax.![]()
Zal piet nog zijn showduik maken vanavond?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat staat als een paling boven water.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zeker, maar jij kan toch ook niet ontkennen dat dit 1x was en nooit meer."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef TLC het volgende:
Bony gaat dit seizoen gewoon afmaken in Arnhem denk ik, zo happig op Rusland lijkt hij me ook niet.![]()
![]()
. Heb je überhaupt interviews van hem gezien dit seizoen?
![]()
Als Ajax dat niet wint weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk voor de spanning.En omdat Marco succes nodig heeft.
Volgende week trouwens Twente - Ajax.![]()
ja mamaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
. Heb je überhaupt interviews van hem gezien dit seizoen?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ligt er aan wat voor situatie het is, gebeurt er weinig.. dan is de kans groot dat hij even de show steelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
Zal piet nog zijn showduik maken vanavond?![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat Mirab de clubkleuren niet zal veranderen? Ook al is dit een uitshirt.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou leuk zijn als Tadic vanavond nog geel pakt en geschorst is voor TWE-AJA.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wint weet ik het ook niet meer![]()
Ik dacht dat Mirab de clubkleuren niet zal veranderen? Ook al is dit een uitshirt....
![]()
Dan wordt PSV kampioen denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wint weet ik het ook niet meerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik dacht dat Mirab de clubkleuren niet zal veranderen? Ook al is dit een uitshirt.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wie is Mirab? De vriend van Merab?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat Mirab de clubkleuren niet zal veranderen? Ook al is dit een uitshirt.![]()
Na Feyenoord heeft PSV op papier 5 niet al te lastige tegenstanders idd, al kan Roda-uit nog weleens lastig zijn voor PSV.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan wordt PSV kampioen denk ik.![]()
We moeten niet naar schema's kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na Feyenoord heeft PSV op papier 5 niet al te lastige tegenstanders idd, al kan Roda-uit nog weleens lastig zijn voor PSV.
Wedstrijd voor wedstrijd.
Ik verhuis van computer.![]()
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na Feyenoord heeft PSV op papier 5 niet al te lastige tegenstanders idd, al kan Roda-uit nog weleens lastig zijn voor PSV.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Was geen grap, rare kleurtjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom![]()
Zelden zo'n slechte grap gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |