Ze proberen via een systeem te regelen dat de uitzending een vertraging heeft van 2 milliseconden, zodat ze nog de kans hebben om Derksen zijn voorspellingen te blokkeren voor andere gebruikers. Maar dat zijn slechts geruchten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook iemand die elke keer de voorspellingen van Johan daadwerkelijk invult, die heeft nog niet zo veel winst gemaakt maar dat gaat nog komen waarschijnlijk.
Da's maai kut mimangquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tv ontvangt op de een of andere reden niet BBC2 (wel BBC1)
Misschien kan Wilfred Genee openbaren hoevaak hij de toto gewonnen heeft?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen doordat het voetbal tegenwoordig totaal onvoorspelbaar is.
Als je je televisie koopt bij BCC dan heb je ze allebeiquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tv ontvangt op de een of andere reden niet BBC2 (wel BBC1)
Hij is slechts presentator, het is niet eerlijk dat je daar nu mee komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Wilfred Genee openbaren hoevaak hij de toto gewonnen heeft?
Vroeger moest hij gewoon nog alle wedstrijden voorspellen, nu maken ze 't veel te makkelijk met 6 wedstrijden, en dan ook nog wedstrijden waarbij hij dan de topclub kiest, en dan later zegt "tja, ik word voor gek verklaard als ik die niet kies".quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is slechts presentator, het is niet eerlijk dat je daar nu mee komt.
quote:
de clean shit noemen ze dat daarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende uitwedstrijd is in Enschede. Daar moet de nul ook kunnen
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger moest hij gewoon nog alle wedstrijden voorspellen, nu maken ze 't veel te makkelijk met 6 wedstrijden, en dan ook nog wedstrijden waarbij hij dan de topclub kiest, en dan later zegt "tja, ik word voor gek verklaard als ik die niet kies".
of niet dan? Tyron is meerdere keren gekomen.quote:
Winst Feyenoord, die gaan ons indirect kampioen maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb trouwens nu geen idee of ik moet hopen of Feyenoord of PSV wint volgende week. Dus dan maar hopen dat ze gelijkspelen
Feyenoord moet winnen, sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb trouwens nu geen idee of ik moet hopen of Feyenoord of PSV wint volgende week. Dus dan maar hopen dat ze gelijkspelen
Feyenoord man.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoordquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
dan geef je ze te veel kredietquote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Winst Feyenoord, die gaan ons indirect kampioen maken.
Altijd kijken wat het beste is voor je eigen team. Ajax moet dus gewoon gelijk met Psv komen danquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Dit dus, gewoon lekker uitgespeeld zonder al teveel inspanning, na een Europese wedstrijdquote:Op zondag 17 februari 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
Simpel gewonnen weer. Het gaat zo makkelijk dat je het zomaar saai zou kunnen noemen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord moet winnen, sowieso.
quote:
Maar ik hoop dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders gaan we weer die discussies krijgenquote:
Dat zit er niet in voor je denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik hoop dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders gaan we weer die discussies krijgen
Nee, Twente.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik hoop dat Feyenoord onder FC Twente eindigt, anders gaan we weer die discussies krijgen
Eerst Ajax maar eerste worden, wat de rest doet zal me een worst wezenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt man. PSV weer geen CL zou top zijn.
Hoezo? Dat gaat de belastingbetaler alleen maar meer geld kosten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt man. PSV weer geen CL zou top zijn.
Hij is voor Twente en denkt dat, dat concurrenten zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen feyenoord & ajax dan
Twente is in a storm.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is voor Twente en denkt dat, dat concurrenten zijn.
Twente heeft als concurrenten Vitesse & Utrecht binnenkort.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is voor Twente en denkt dat, dat concurrenten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |