Ze proberen via een systeem te regelen dat de uitzending een vertraging heeft van 2 milliseconden, zodat ze nog de kans hebben om Derksen zijn voorspellingen te blokkeren voor andere gebruikers. Maar dat zijn slechts geruchten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook iemand die elke keer de voorspellingen van Johan daadwerkelijk invult, die heeft nog niet zo veel winst gemaakt maar dat gaat nog komen waarschijnlijk.
Da's maai kut mimangquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tv ontvangt op de een of andere reden niet BBC2 (wel BBC1)
Misschien kan Wilfred Genee openbaren hoevaak hij de toto gewonnen heeft?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen doordat het voetbal tegenwoordig totaal onvoorspelbaar is.
Als je je televisie koopt bij BCC dan heb je ze allebeiquote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tv ontvangt op de een of andere reden niet BBC2 (wel BBC1)
Hij is slechts presentator, het is niet eerlijk dat je daar nu mee komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Wilfred Genee openbaren hoevaak hij de toto gewonnen heeft?
Vroeger moest hij gewoon nog alle wedstrijden voorspellen, nu maken ze 't veel te makkelijk met 6 wedstrijden, en dan ook nog wedstrijden waarbij hij dan de topclub kiest, en dan later zegt "tja, ik word voor gek verklaard als ik die niet kies".quote:Op zondag 17 februari 2013 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is slechts presentator, het is niet eerlijk dat je daar nu mee komt.
quote:
de clean shit noemen ze dat daarquote:Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende uitwedstrijd is in Enschede. Daar moet de nul ook kunnen
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger moest hij gewoon nog alle wedstrijden voorspellen, nu maken ze 't veel te makkelijk met 6 wedstrijden, en dan ook nog wedstrijden waarbij hij dan de topclub kiest, en dan later zegt "tja, ik word voor gek verklaard als ik die niet kies".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |