SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is gunstig voor de contractbesprekingenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blind wisselen
Epic fail van Frank![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Rood voor poulsen, gestrekt been van achteren![]()
Zat ook met verbazing te kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 2 koppen groter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
wordt gespaard natuurlijk. Komen nog meer wedstrijdjes aan die best belangrijk zijn. Bovendien heeft ie donderdag ook al gespeeld.quote:![]()
mijn stream loopt achter danquote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Rood voor poulsen, gestrekt been van achteren![]()
Cruijffquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke mongool keek ooit naar Dijks en zei:"Ga jij maar linksback spelen".!
![]()
Mooi, efficiente overwinning dan na europa leaque. (als er niks misgaat)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
VVV uit vorig jaarquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef MouzurX het volgende:
Mooi, efficiente overwinning dan na europa leaque. (als er niks misgaat)![]()
![]()
eens.quote:het verbaast me niks dat jij nog bij je ouders woontquote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Tsja roda daar kon ajax niks aan doen, als de tegenstander met 11 man in het keepersgebied gaat staan verdedigen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nogquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
eens.
[..]
het verbaast me niks dat jij nog bij je ouders woontik ben geen 30 ofzo
![]()
Jawelquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan jullie nooit naar uit wedstrijden ofzo?![]()
![]()
Weekendje thuis om m'n moeder de was te laten doenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
hij is ook 15 oid, niet zo gekquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
eens.
[..]
het verbaast me niks dat jij nog bij je ouders woont![]()
nee, teletekst is goedkoperquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Jordiiii gaat altijd naar Ajax, hoe kom je erbij?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Zo iets vermoedde ik al, maar ik wist het niet zeker.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij is 19 dacht ikquote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo iets vermoedde ik al, maar ik wist het niet zeker.![]()
ik vind het ook niet zo erg, maar ik kan mijn aandacht niet bij de wedstrijd houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelt het gewoon rustig uit dus niet meer dan logisch![]()
Niet verrassend dat Sneijer is weggedaan als je dit allemaal ziet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ga lekker in een verrot koud stadion in Waalwijk zitten om vervolgens een draak van een wedstrijd te zienquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan jullie nooit naar uit wedstrijden ofzo?dacht het niet
hardcoholic![]()
Vroeg ik me af.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jordiiii gaat altijd naar Ajax, hoe kom je erbij?![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Wat speelt Ajax en RKC saai voetbal![]()
Ik vind er ook weinig meer aan, erg voorspelbaar ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
vermeer die die balt niet vastpakt
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Doublepain het volgende:
Wat speelt spelen Ajax en RKC saai voetbal![]()
Barca stond bovenaanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt net als Barca 2 jaar geleden, te goed dat het saai wordt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt net als Barca 2 jaar geleden, te goed dat het saai wordt.
ze spelen geweldig jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt net als Barca 2 jaar geleden, te goed dat het saai wordt.![]()
![]()
Dijks heeft wel fakking veel kracht
echt he, wat kutjoodquote:Op zondag 17 februari 2013 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM niet, terwijl hij altijd zulke kut grappen maakt![]()
Dijks is wel lekker sterk, vind die jongen toch wel potentie hebben"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Geen wonder dat florian het niet gered heeft bij ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
Eriksen.![]()
![]()
Dat doe ik ook maar, nu al een uitblinker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |