Mijn vlees zal dan wel ontzettend sterk zijn. Ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende: [..] Het vleesch is zwak, mijn lieve Minthy
![]()
je kat kijkt alsof hij/zij je elk moment kan aanvallen.quote:
Vergeet de IKEA nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
geen files op zondag?
owh jawel. In elke supermarkt die op zondag open is staan mensen in de file.
pwnedquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Ik probeer al meer dan een half uur een foto te uploaden, maar het gaat niet... *kras*
Ja maar m'n katten lagen té schattig vannacht en dat wou ik delenquote:
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag begint altijd om 18:00 mijn bier/pizza avond met OCC, Mythbusters en daarna lekker de hele avond Comedy Central...
Nou heb ik gister al pizza gegeten, what to do...
Knal nog een pizza naar binnen, je kan het hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag begint altijd om 18:00 mijn bier/pizza avond met OCC, Mythbusters en daarna lekker de hele avond Comedy Central...
imgur.comquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Ik probeer al meer dan een half uur een foto te uploaden, maar het gaat niet... *kras*
uhm... gewoon koken? En als je daar geen zin hebt, had je een chick moeten regelen die dat voor je had gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef SilentChaos het volgende:
Heb geen zin om te koken, doe ik NOOIT op zondagquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm... gewoon koken? En als je daar geen zin hebt, had je een chick moeten regelen die dat voor je had gedaan.
Het zal liggen aan het overschrijden van de datalimietquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, hier nooit problemen.
Datalimiet hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal liggen aan het overschrijden van de datalimiet
Is ook onzin, je moet autonoom zijn als mens, niet per sé een "liefde" nodig te hebben om te kunnen functioneren...quote:
ik doelde meer wrm dit liedje draaien?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is ook onzin, je moet autonoom zijn als mens, niet per sé een "liefde" nodig te hebben om te kunnen functioneren...
Gezeik altijd! Iedereen kan zich prima redden in z'n eentje
Omdat het kan. Is toch een leuk nummer?quote:
Omdat het een verschrikkelijke kutplaat is! Zo af en toe moeten mensen geïrriteerd worden door 3FMquote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik doelde meer wrm dit liedje draaien?
Ja dat is het.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat het een verschrikkelijke kutplaat is! Zo af en toe moeten mensen geïrriteerd worden door 3FM
Zodat je meer kan genieten van goede muziekquote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik doelde meer wrm dit liedje draaien?
Snelheid wordt afgeknepen, mooi kut...quote:
Elke 5e dinsdag van de maandquote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wanneer doet Mark Rutte eigenlijk weer zijn radioshow op 3FM?
Oeeehquote:
Ja man!! Ik kan 30 mandjes op een rij neerzetten, maar ze liggen het liefst samen in het mandje dat voor de grijze alleen al veel te krap isquote:
Herkenning, zowel bij katten als bij hondenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja man!! Ik kan 30 mandjes op een rij neerzetten, maar ze liggen het liefst samen in het mandje dat voor de grijze alleen al veel te krap is
Ruimte genoeg op mijn bank; 3,5-hoek-2-eiland.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik haat wanneer die rotbeesten je plek bezet houden op de bank!!![]()
Ligt eraan of dat een verse was of een ontdooide diepvriesmeuktaart.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:25 schreef Evertjan het volgende:
ik heb gisteren bij de PLUS een gratis appeltaart gekregen maar kan je de dingen gewoon invriezen en later nog lekker opeten???
geen ideequote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt eraan of dat een verse was of een ontdooide diepvriesmeuktaart.
ik ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik val niet op vrouwen
Ik moest gelijk aan je denken toen ik dit las; http://t.co/66NTE0D3quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan je denken toen ik dit las; http://t.co/66NTE0D3
quote:
Opzoeken gaarne en even hier postenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem ook al langs zien komen met een Angry Bird
Zal straks eens kijken, geen idee meer waar ik het gezien heb...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Opzoeken gaarne en even hier posten
Oeh, dat is een herkenbaar onderwerp...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef Pino112 het volgende:
PS Radio thema:
"Soms kan je terugkijken op een relatie en daar enorme spijt van hebben. Paul en Sofie hebben het daar vanavond over in PS Radio.
Heb jij ooit spijt gehad van een relatie? SMS naar 3333 en vertel je verhaal http://3fm.nu/relatiespijt"
Nou voor mij eigenlijk niet. Ik heb maar 1 relatie hiervoor gehad (Ik ben nu eenmaal heel ver verwijderd van een womanizer) en ik heb daar absoluut geen spijt van gehad. Er is altijd wel iets goeds uit te halen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dat is een herkenbaar onderwerp...
1 hele lange relatie gehad waarmee ik jarenlang heb samengewoond, daarna alleen maar losse eindjes helaas.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou voor mij eigenlijk niet. Ik heb maar 1 relatie hiervoor gehad (Ik ben nu eenmaal heel ver verwijderd van een womanizer) en ik heb daar absoluut geen spijt van gehad. Er is altijd wel iets goeds uit te halen.
Oh, wauw. Ja dat is wel erg zwaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
1 hele lange relatie gehad waarmee ik jarenlang heb samengewoond, daarna alleen maar losse eindjes helaas.
Een daarvan bleek na een paar dates een halve psycho te zijn die meer dan eens met zelfmoord dreigde en mij emotioneel chanteerde. Heeft lang geduurd voordat ik mannen weer durfde te vertrouwen en soms kost dat nog veel moeite![]()
Dus nee, daar viel niets goeds uit te halen
Zonder de dramaqueen uit te willen hangen; ja. Echt walgelijk wat die vent geflikt heeftquote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, wauw. Ja dat is wel erg zwaar.
Das nog helemaal niet zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed, vrolijkheid! Het voorjaar komt eraan!!!![]()
Lammetjes, blaadjes aan de bomen, maak me gek
Er zijn weinig zekerheden in het leven Wobje, en dat de lente er aan komt is er zeker weten 1!!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das nog helemaal niet zeker.
Of je bedoel met 'komt eraan' april ofzo.
Hoe dan ook; heel lang kan het niet meer gaan duren... Opgebokt met die kleresnilquote:Op zondag 17 februari 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Das nog helemaal niet zeker.
Of je bedoel met 'komt eraan' april ofzo.
in Nederland hebben we geen lente meer, het is het hele jaar door herfst afgewisseld met 3 weken kou en sneeuw in december januari en februari en 3 weken mooi weer in juni juli augustusquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zijn weinig zekerheden in het leven Wobje, en dat de lente er aan komt is er zeker weten 1!!
Hoi rasoptimistjequote:Op zondag 17 februari 2013 19:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in Nederland hebben we geen lente meer, het is het hele jaar door herfst afgewisseld met 3 weken kou en sneeuw in december januari en februari en 3 weken mooi weer in juni juli augustus
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe dan ook; heel lang kan het niet meer gaan duren... Opgebokt met die kleresnil
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Weet je wat ik zeg tegen de winter?
[ afbeelding ]
Mopperkontje toch! Het is mij al gauw goed, zolang het maar niet onweert en zolang het maar niet glad is (ivm m'n knie en eventuele glijpartijtjes)quote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..].
In de winter wordt gekotst op de sneeuw, in de lente op de regen, in de zomer om de warmte en in de herfst ook op de regen.
Het is nooit goed
Ik ga zelf voor het laatste. Kensington komt langs bij Coen Domien en Tjibbe las ik op twitter.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
http://www.swijnenstal.nl/ of PS radio ik ga voor Coen Domien en Tjibbe!
Ook een relatie gehad met zo'n psycho, verder nergens spijt van.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
1 hele lange relatie gehad waarmee ik jarenlang heb samengewoond, daarna alleen maar losse eindjes helaas.
Een daarvan bleek na een paar dates een halve psycho te zijn die meer dan eens met zelfmoord dreigde en mij emotioneel chanteerde. Heeft lang geduurd voordat ik mannen weer durfde te vertrouwen en soms kost dat nog veel moeite![]()
Dus nee, daar viel niets goeds uit te halen
Het gaat mij vooral om de mensen dat ze in de zomer liever winter hebben en in de winter liever zomerquote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Mopperkontje toch! Het is mij al gauw goed, zolang het maar niet onweert en zolang het maar niet glad is (ivm m'n knie en eventuele glijpartijtjes)
Hi Cindyquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook een relatie gehad met zo'n psycho, verder nergens spijt van.
Eerste keer dat ik Harlem Shake hoor. Wie veegt me onder die steen vandaan?
Dat hoor je mij nooit zeggen hoor. Laat mij de tent maar uit zweten. I don't fucking carequote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de mensen dat ze in de zomer liever winter hebben en in de winter liever zomer
te warm is niet goed te koud ook niet. Geef mij maar 20-22 graden en een licht briesjequote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat hoor je mij nooit zeggen hoor. Laat mij de tent maar uit zweten. I don't fucking care
Ik HAAT kou.
Zaten we onder dezelfde steen? Nog niets van meegekregenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook een relatie gehad met zo'n psycho, verder nergens spijt van.
Eerste keer dat ik Harlem Shake hoor. Wie veegt me onder die steen vandaan?
Ik kan een briesje wel verzorgenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
te warm is niet goed te koud ook niet. Geef mij maar 20-22 graden en een licht briesje
Die zijn stom en moeten maar emigrerenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de mensen dat ze in de zomer liever winter hebben en in de winter liever zomer
Vorige week natuurlijk Zeroes en dit weekend laptoploos bij m'n ouders geweest, dus geen 3FM aan gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zaten we onder dezelfde steen? Nog niets van meegekregen
Ik denk dat iedereen naar Swijnenstal luistert.quote:
Inderdaad... Jij nog een onnozel verhaal te vertellen??quote:
Nou ik heb net weer even flink in mijn neus gegraven.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad... Jij nog een onnozel verhaal te vertellen??
Je ondertitel klopt niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik heb net weer even flink in mijn neus gegraven.
Dat heb ik zo'n beetje de hele middag gedaan. Korstjesquote:Op zondag 17 februari 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik heb net weer even flink in mijn neus gegraven.
ondertitel, niet sigquote:Op zondag 17 februari 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het origineel is toch altijd van Glee.
Jazekerquote:
Ik heb ook geen idee wat het isquote:Op zondag 17 februari 2013 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb andere bezigheden en interesses
Volgens mij een dansje, maar ik heb te weinig interesse om het op te zoekenquote:
Ja dat weet ik ook. Weleens een filmpje gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij een dansje, maar ik heb te weinig interesse om het op te zoeken
Lekker strak toch?quote:
Geen kloonquote:
Ja, daar schrok ik ook echt van...quote:Op zondag 17 februari 2013 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen kloon
Mijn hemel. Wat heb je toch een simpele zielen in deze wereld.
PEC is niet raarquote:Op zondag 17 februari 2013 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft dat rare PEC nog van Feyenoord gewonnen ook
Haha
omgquote:
Ga eens terug naar DomienFM overloper!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:
Mooie datumquote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef themauster het volgende:
Legendarische EkStra Weekend uitzending![]()
Dat was ook mijn eerste reactie...quote:
Toen was je jarig?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga eens terug naar DomienFM overloper!!!!!!!!!!!!!!11111111
Het staat er bol van dat soort topics, goed leesvoer voor de zondagquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef themauster het volgende:
Ik vond dit topic erger
R&P / Verliefd op een jongen van 14 (ik 22)
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie...![]()
Ik geloof er eigenlijk nog steeds geen kloot van
Zeker als je je verveeld op een saaie zondagavondquote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Het staat er bol van dat soort topics, goed leesvoer voor de zondag
Ohja die kwam toen ook es langs jaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef themauster het volgende:
Ik vond dit topic erger
R&P / Verliefd op een jongen van 14 (ik 22)
Die zijn er zeker, veel zelfs! Maar hier druipt voor mijn gevoel de nepheid vanaf... Vanmiddag heb ik die link hier ook al eens gepost, daarbij heb ik gezegd dat ik het opvallend vind dat er wel erg veel aan de hand is en dat ik het vreemd vind dat TS er vandoor is en speciaal hiervoor een account heeft aangemaakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]waarom niet, alsof er weleens geen serieuze topics zijn in R&P
quote:
wat is badoo?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
Badoo, ook nog eens een poosje op gestaan
Een social networksite, waarvan het me geweldig leek om te gaan gebruiken. Ik verveelde me en had zin in een kletsje...quote:
Dank je wel, jong!!quote:
alle sociale netwerken zijn toch verkapte datingsites?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Een social networksite, waarvan het me geweldig leek om te gaan gebruiken. Ik verveelde me en had zin in een kletsje...
How little did I know, het is dus gewoon een verkapte datingsite, kreeg de meest ranzige verzoeken
[..]
Dank je wel, jong!!
Geen idee, valt bij mij eigenlijk nog best mee/tegenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle sociale netwerken zijn toch verkapte datingsites?
MBquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, heb jij ook op Badoo gezeten?
misschien is Pino meer iemand voor Hyvesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, heb jij ook op Badoo gezeten?
Dat is meer voor de mensen die er geen geld voor vragen?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is Pino meer iemand voor Hyves
Hyvers zijn ook mensen!!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is Pino meer iemand voor Hyves
Niet gemeend, uiteraardquote:Op zondag 17 februari 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Vuilak, daar ging mijn zelfvertrouwen weer
Vast wel, maar ik heb het een aantal jaren geleden verwijderdquote:
volgens mij heb ik nog hyves waar ik niets mee doequote:Op zondag 17 februari 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb het een aantal jaren geleden verwijderd
Iedereen ging over naar Facebook en ik ben nogal van het volgende typequote:Op zondag 17 februari 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog hyves waar ik niets mee doe
Ja, dan moet je haast wel. Groepsdrukquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kreeg op de uni ineens te maken met mensen die niet Nederlands waren en dus geen hyves hadden, maar Facebook. Dus tja toen maar overgestapt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen ging over naar Facebook en ik ben nogal van het volgende type
geen enkelequote:
ja om andere mensen te volgen, niet om zelf te tweetenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan moet je haast wel. Groepsdruk![]()
Heb jij ook Twitter toevallig?
Ik zag het... Die smilies zitten gewoon te dicht op elkaarquote:
Vind ik jammer!!quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja om andere mensen te volgen, niet om zelf te tweeten
maar ik denk dat het accountnaam wel te raden valtquote:
Snel gevonden, je hebt er een volger bijquote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar ik denk dat het accountnaam wel te raden valt
Geen idee! Als je maar niet gaat tweeten hoe vaak je naar de wc gaat, daar heb ik wolfrolf en SC al voorquote:Op zondag 17 februari 2013 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar wat moet ik tweeten dan?
Ach, die zal het niet merken met 1096d geen tweetsquote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
Rolfje![]()
Je hebt de verkeerde muis getweet
lolquote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
Rolfje![]()
Je hebt de verkeerde muis getweet
Ja, of ze stond net met een steen om haar nek op een brug omdat ze nooit getweet wordtquote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, die zal het niet merken met 1096d geen tweets
Verdommequote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ze stond net met een steen om haar nek op een brug omdat ze nooit getweet wordt
owh is dat alles?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wolfrolf heeft je een tweet getweet!
goh dat had ik nog niet doorquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en minthy ook!! Zij, Evertjan en ik followen je nu
En SC. Vergeet in GODSNAAM SC nietquote:Op zondag 17 februari 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en minthy ook!! Zij, Evertjan en ik followen je nu
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
zo veel volgers![]()
ik voel me vereerd
NLRolfquote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef themauster het volgende:
Ook maar weer twitter aangemaakt DM je twitter maar even als ik je mag toevoegen
Tofjes!! DM komt eraan!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef themauster het volgende:
Ook maar weer twitter aangemaakt DM je twitter maar even als ik je mag toevoegen
Ah tof , wat is de reden?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:05 schreef themauster het volgende:
Even checken of het weer leuk is, ik heb hem ooit weggedaan omdat het mij verveelde.quote:
ja triest he!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
twitter wat een onzinnig medium!
En toch heb je het al sinds april 2010.
Met ons is het altijd leukquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Even checken of het weer leuk is, ik heb hem ooit weggedaan omdat het mij verveelde.
Dat ja. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat mensen ermee stoppen, zo gezellig!!quote:
I know ik heb altijd wel gespiekt hoor bij grote nieuwsevenementenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef themauster het volgende:
[..]
I know ik heb altijd wel gespiekt hoor bij grote nieuwsevenementen.
Begraven ja.quote:
Vind ik jammer...quote:
Oh ik moet die Jantje even weer opzoeken ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]! En als het snilt is het ook handig, weet je meteen waar het wel snilt of niet.
inactief. Ik heet Hurrayor. Dénk ik. Anderhalf jaar niet gebruikt. Gebruikte 'm vooral om m'n ex te stalkenquote:
@Jantje_quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Oh ik moet die Jantje even weer opzoeken ja.
dat is nou een leuke reden voor een twitter accountquote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inactief. Ik heet Hurrayor. Dénk ik. Anderhalf jaar niet gebruikt. Gebruikte 'm vooral om m'n ex te stalken
Had ik al gevonden, Ik krijg One Direction als suggestiequote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inactief. Ik heet Hurrayor. Dénk ik. Anderhalf jaar niet gebruikt. Gebruikte 'm vooral om m'n ex te stalken
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
twitter:Hurrayor twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 15:39:46voor het eerst in 3 maanden ofzo op twitter reageer retweet
Gefeliciteerd!twitter:
Sorry schatquote:
Haha, verdomme, dat is antiek manquote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:Hurrayor twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 15:39:46voor het eerst in 3 maanden ofzo op twitter reageer retweet
Gefeliciteerd!twitter:
Hee ik vind het een prima reden.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry schatZe loog constant tegen me dus ik werd achterdochtig en wilde precies weten wat ze deed..
Ik had je al gevondenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
mensen die mij willen volgen op twitter....er staat een knopje rechtsboven al mijn posts. ik tweet heel veel zinnigs
ja, das ook niet heel moeilijk eigenlijk...quote:
Ik zie hem niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
mensen die mij willen volgen op twitter....er staat een knopje rechtsboven al mijn posts. ik tweet heel veel zinnigs
dan moet je maar op een normaal apparaat gaan Fok!kenquote:
Custom CSS.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je maar op een normaal apparaat gaan Fok!ken
oke!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
zo en nu allemaal een half uur stil zijn, want dan kan ik naar bed
dat is ook stomquote:
ok.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh, de Android-Twitter-app?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
Allemaal Fokkers die elkaar toevoegen te zien via "activity"
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
M&S?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutmuziek nu op de radio
voor wie?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
goed nieuws: http://www.nu.nl/achterkl(...)-weer-vrijgezel.html
voor alle jongens en meisjes die denken een kans bij hem te makenquote:
nah te jong. Ookal valt het mee als ik de recente topics in R&P mag gelovenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor alle jongens en meisjes die denken een kans bij hem te maken
direct daarvoorquote:
Mij te kinky... Een paar jaar verschil maakt me niet uit, maar het kan ook te gekquote:Op zondag 17 februari 2013 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nah te jong. Ookal valt het mee als ik de recente topics in R&P mag geloven
Raymann.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, ik tweet dat ik de show van Raymon kut vond en vast nog steeds kut vind. krijg ik een reply van hem
omdat exact hetzelfde wilde tweeten vlak voor ik jouw tweet las )quote:Op zondag 17 februari 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raymann.
Oh en hoezo was die tweet een RT waard?
Je moest ook echt zeggen dat er een knop op je TV zitquote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat exact hetzelfde wilde tweeten vlak voor ik jouw tweet las )
Wat een kansloze bandnaam trouwensquote:
Dat wel, maar het is best een leuk liedjequote:Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een kansloze bandnaam trouwens
Wat vind je van de nieuwe MH die vrijdag ingaat?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat Haim veel voorbij gaat komen deze weekKan geen genoeg van die plaat krijgen
.
mn vingers jeuken, maar ik ga de grappen gewoon niet makenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
Het is maar goed dat ik geen zaad heb, anders was het nu mooi dood geweest...
Hoe vaak moet ik tegen je zeggen dat je je juist niet in moet houden?!quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn vingers jeuken, maar ik ga de grappen gewoon niet maken
Daten doen jullie maar via andere manieren dan FOK he.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn vingers jeuken, maar ik ga de grappen gewoon niet maken
Ja maar het is hier juist zo gezelligquote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daten doen jullie maar via andere manieren dan FOK he.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar het is hier juist zo gezellig
Ik kan eraan relateren, omdat het in dialect wordt gezongenquote:
welke?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe MH die vrijdag ingaat?
Haha, ja daar had ik het nog niet eens aan gekoppeldquote:Op maandag 18 februari 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan eraan relateren, omdat het in dialect wordt gezongen![]()
"Eejoh"
Ja, het heeft power door dat koortjequote:Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, ja daar had ik het nog niet eens aan gekoppeld
Ik vind hem gewoon, hoe noem je dat, bombastisch?
Oh nee lijkt me niks.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schijnt de nieuwe Caro Emerald te worden had Stenders het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |