Mijn vlees zal dan wel ontzettend sterk zijn. Ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende: [..] Het vleesch is zwak, mijn lieve Minthy
![]()
je kat kijkt alsof hij/zij je elk moment kan aanvallen.quote:
Vergeet de IKEA nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
geen files op zondag?
owh jawel. In elke supermarkt die op zondag open is staan mensen in de file.
pwnedquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Ik probeer al meer dan een half uur een foto te uploaden, maar het gaat niet... *kras*
Ja maar m'n katten lagen té schattig vannacht en dat wou ik delenquote:
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag begint altijd om 18:00 mijn bier/pizza avond met OCC, Mythbusters en daarna lekker de hele avond Comedy Central...
Nou heb ik gister al pizza gegeten, what to do...
Knal nog een pizza naar binnen, je kan het hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef SilentChaos het volgende:
Zondag begint altijd om 18:00 mijn bier/pizza avond met OCC, Mythbusters en daarna lekker de hele avond Comedy Central...
imgur.comquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Ik probeer al meer dan een half uur een foto te uploaden, maar het gaat niet... *kras*
uhm... gewoon koken? En als je daar geen zin hebt, had je een chick moeten regelen die dat voor je had gedaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:06 schreef SilentChaos het volgende:
Heb geen zin om te koken, doe ik NOOIT op zondagquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm... gewoon koken? En als je daar geen zin hebt, had je een chick moeten regelen die dat voor je had gedaan.
Het zal liggen aan het overschrijden van de datalimietquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, hier nooit problemen.
Datalimiet hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal liggen aan het overschrijden van de datalimiet
Is ook onzin, je moet autonoom zijn als mens, niet per sé een "liefde" nodig te hebben om te kunnen functioneren...quote:
ik doelde meer wrm dit liedje draaien?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is ook onzin, je moet autonoom zijn als mens, niet per sé een "liefde" nodig te hebben om te kunnen functioneren...
Gezeik altijd! Iedereen kan zich prima redden in z'n eentje
Omdat het kan. Is toch een leuk nummer?quote:
Omdat het een verschrikkelijke kutplaat is! Zo af en toe moeten mensen geïrriteerd worden door 3FMquote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik doelde meer wrm dit liedje draaien?
Ja dat is het.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat het een verschrikkelijke kutplaat is! Zo af en toe moeten mensen geïrriteerd worden door 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |