Jij hebt tenminste zomervakantie. Mijn restaurant gaat gewoon door.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben hele zomervakantie weg
quote:
Ik heb geen geld, en moet mijn ouders mentaal voorbereiden.quote:
Nee, heb geen bikiniquote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Kunnen we dan niet beter strand meet doen?
Ik stem voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet je hoe koud het isquote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee,want dan zie jij mijn mooie sixpack.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat zou ik echt leuk vinden als je dat zou proberenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We gaan deze zaterdag meeten want ik wil Stuart neerslaan
Kijken of je het daarna nog zo leuk vindtquote:Op zondag 17 februari 2013 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik echt leuk vinden als je dat zou proberen![]()
Dus je wil mijn hand vasthouden? homoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
Je handje moet nog worden vastgehouden als je de weg probeert over te steken man
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
Je handje moet nog worden vastgehouden als je de weg probeert over te steken man
nee begin juli of volgende weekquote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar wel eind juni, want ik wil er bij zijn.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je wil mijn hand vasthouden? homo
Ik neem niets meequote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
Strand is wel goed. Zelf eten en drank meenemen. En fris en zo.
Neem ether meequote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
Je kunt met mijn agent praten over mijn feesquote:
Dan moet het 1 of 2 juli zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee begin juli of volgende week
Maar je probeert me nu wel te zoenen WTFquote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik ga Stuarts hand namelijk niet vasthouden, sorry Stu
Op zich kunnen we het ook gewoon kopen, wel ietsjes duurder, maar beter dan alles meesjouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
hoiquote:
Hoi Pizzaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey hypo
Hypo kan jij de straat alleen oversteken?
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
Wat een keuze mogelijkhedenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Poll: Wanneer meeten?
• aankomende zaterdag
• 2 juli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Meet?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Gaat dat wel goed komen A-J en ik op een meet?![]()
Nee. Met jou?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles goed?
Ja, Stuart niet daarentegen
Doe maar 2 juli, ben ik ook al 16 enzo, dan hoef ik niet een fake-id te regelen, scheelt me wel tijd enzo.quote:
Rellen op strand jwz.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Geef je nog een partijtjequote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe maar 2 juli, ben ik ook al 16 enzo, dan hoef ik niet een fake-id te regelen, scheelt me wel tijd enzo.
Dat zou je wel willenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet
Stua is homo hebben we net ontdekt
wattan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet
Stua is homo hebben we net ontdekt
nee jij. die poll slaat nergens opquote:
Als je vervelend doet pleur ik je gewoon in de zee.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rellen op strand jwz.
Oh nee, dan ben jij meisjes aan het hosselen en ik jongens
Dus komt goed
Ik neem aan dat jullie volwassen genoeg zijn om normaal met elkaar om te kunnen gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja ik las het half of zo. Stoer. Ik kom niet.
Surequote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik gooi een harde party jwz
Kan je weer je regenpak niet aanquote:
Ik heb er hard op gewerkt jaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij. die poll slaat nergens op
Dan kom ik ookquote:
Komt wel goed. Gewoon jointje roken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie volwassen genoeg zijn om normaal met elkaar om te kunnen gaan.
Plus er zijn genoeg mensen dus je hoeft niet hele tijd naast elkaar te zitten./
Houd op over je regenpakquote:
Zemmel, ik neem dan mijn kickbokshandschoenen mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je vervelend doet pleur ik je gewoon in de zee.
oh sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb er hard op gewerkt ja
Oh oké.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon, lastig uit te leggen
Ja echt een creep, hij wil aan me zitten
nee jouw fetish is geen geheim meer hier.quote:
Het was mijn idee, ik wil je erbij hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het was AJs idee neem ik aan. En ik denk niet dat die er heel blij mee is als ik kom.
Dus omdat we het niet met elkaar mee eens waren mag je er niet bij zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het was AJs idee neem ik aan. En ik denk niet dat die er heel blij mee is als ik kom.
Wat wil je voor je verjaardag dan stoere man?quote:
Vanwege die ruzie/discussie laatst?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan moet er dus wel een groot overdekt luchtkussen zijn of van die tunnels waar je doorheen moetquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat wil je voor je verjaardag dan stoere man?
Niet mogen en niet willen zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat we het niet met elkaar mee eens waren mag je er niet bij zijn?
Grow up
Zal ik ook een clown uitnodigen?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet er dus wel een groot overdekt luchtkussen zijn of van die tunnels waar je doorheen moet
Mijn fetish?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jouw fetish is geen geheim meer hier.
Tuurlijk wel, ik plak mezelf vast aan roaldquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie volwassen genoeg zijn om normaal met elkaar om te kunnen gaan.
Plus er zijn genoeg mensen dus je hoeft niet hele tijd naast elkaar te zitten./
Nee, die haat ikquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik ook een clown uitnodigen?
Ik mag jou welquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet mogen en niet willen zijn twee verschillende dingen.
Ik ga liever niet naar een meet als ik weet dat een deel van de mensen daar mij niet mag. Dat is nogal ongemakkelijk.
jaquote:
Zal erover na denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was mijn idee, ik wil je erbij hebben
Ja zij blijft mij negerenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanwege die ruzie/discussie laatst?
Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ik je niet mag?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar een meet als ik weet dat een deel van de mensen daar mij niet mag. Dat is nogal ongemakkelijk.
Ik heb niks tegen je hoor, als je maar betaalt voor je krabburgers vind ik alles goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ken die hele term nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
Bedoel, ik ga jou zelfs dan meetenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanwege die ruzie/discussie laatst?
je negeert me alleen constant.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ik je niet mag?
Maar het spijt me, ik voel niets voor kindjesquote:
Jij negeert mij net zo, dus ga nu maar niet weer over beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zal erover na denken
[..]
Ja zij blijft mij negerenniet mijn probleem.
EN NU OPEENS DOEN ALSOF IK NIETS VOOR JE BEN HEquote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het spijt me, ik voel niets voor kindjes
Onder de 20 vind ik sowieso een beetje vreemd voor mezelf
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij negeert mij net zo, dus ga nu maar niet weer over beginnen.
Moet je maar vertellen wiens kloon je bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze negeert mij ook, niet te veel van aantrekken.
Nu kunnen we ook wel redelijk normaal tegen elkaar doen dus moet dat op die meet ook wel lukken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoel, ik ga jou zelfs dan meeten
Je bent heel bijzonder hoor. Als een klein buurjongetje zeg maar die je gedag zwaaitquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EN NU OPEENS DOEN ALSOF IK NIETS VOOR JE BEN HE
Oh?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.Sterker nog, ik ben nooit boos geweest. Jij flipt telkens compleet.
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikiniquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.Sterker nog, ik ben nooit boos geweest. Jij flipt telkens compleet.
Waarom ben je dan pastoor geworden?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent heel bijzonder hoor. Als een klein buurjongetje zeg maar die je gedag zwaait
Irl ga ik sowieso normaal doen tegen iedereen, FOK! blijft andersquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu kunnen we ook wel redelijk normaal tegen elkaar doen dus moet dat op die meet ook wel lukken.
Dat lijkt leuk, totdat het bloederig wordt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikini
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je dan pastoor geworden?
Nee zonder bloederig enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat lijkt leuk, totdat het bloederig wordt.
omdat het kanquote:
Oh, ik ga dan speciaal vrij vragen, voelt als een reuniequote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Irl ga ik sowieso normaal doen tegen iedereen, FOK! blijft anders
Iedereen krijgt een knuffel, of jullie het nou willen of niet
Zelfs ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oh.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikini
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik ga dan speciaal vrij vragen, voelt als een reunie
Oke ik kom niet, ik word doodgeknuffeld daarquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wut, beef is toch ruzie? Waarom heeft AJ ruziequote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee met wie heeft AJ nu allemaal beef dan?
Roald, Hypo
Enkel lobi.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee met wie heeft AJ nu allemaal beef dan?
Roald, Hypo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door nodig op 17-02-2013 16:36:54 (Onder een spoiler omdat pizza het niet aan kan zie) ]
hatersquote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Modjes vinden niet leuk hoe ik rol
oh.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat niet om het gevecht
Die foto lijkt wel het lichaam van een kerelquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Net wou je nog een luchtkussenknuffel van AJ
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die foto lijkt wel het lichaam van een kerel
Dus als je kickbokser bent kan je bijna iedereen aan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze is kickbokser boem bam.
Wel een gevoelige trouwens.
Ik wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ren gewoon weg, hij kan me toch niet bijhouden
Meer als niet kickbokser lijkt mequote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus als je kickbokser bent kan je bijna iedereen aan?
Is heppie dik?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ren achter je aan, tackle je en dan plet heppie je met zijn vet.
maar als het strandmeet is, dan is bikini toch sowieso wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk alleen om jullie in bikini
oohjaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar als het strandmeet is, dan is bikini toch sowieso wel?
Ik hossel 2 ecto's en die houden je bezig, en heppie kan mij dan niet bijhoudenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ren achter je aan, tackle je en dan plet heppie je met zijn vet.
Helemaal voor mezelf gekquote:Op zondag 17 februari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
bezaaid met kleine kinderen?
ik trap ze in hun ballen en dan ren ik achter jou aanquote:Op zondag 17 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hossel 2 ecto's en die houden je bezig, en heppie kan mij dan niet bijhouden
Nee, stiekem ga je dan kwijlen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik trap ze in hun ballen en dan ren ik achter jou aan
Het lijkt wel een obsessie voor je manquote:
Uh neequote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dirty mind is joy forever toch
Ik heb heppie al joh.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, stiekem ga je dan kwijlen enzo.
Dat ligt eraan.quote:
quote:
Zo, hoe bevalt het in Nederland?quote:
Zo lang jullie maar niet klef doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb heppie al joh.
Samen jongens hosselen op die meet dan?
Wat heb je allemaal al gedaan?quote:
is het ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt wel een obsessie voor je man
Nee.quote:
Strandmeet in eind juni begin juliquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
[..]
[..]
Zo, hoe bevalt het in Nederland?
Doen we nooit in het openbaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang jullie maar niet klef doen.
Nee, je hebt heppie al.
Ik ga wel met supersof en msacras hosselen
Gisteren even iets wezen drinken met wat vrienden. Verder nog nietsquote:
Als het gewaardeerd word als ik kom, vind ik het wel leuk ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Strandmeet in eind juni begin juli
Zeg maar ja
2 juli gvdquote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Strandmeet in eind juni begin juli
Zeg maar ja
je komt dusquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het gewaardeerd word als ik kom, vind ik het wel leuk ja.
Wat klinkt dat onzekerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doen we nooit in het openbaar.
Maar dan hossel ik ze en geef ik ze stiekem jouw nummer toch.
Leukquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren even iets wezen drinken met wat vrienden. Verder nog niets
Vanavond ben ik ook weer weg
ik waardeer.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat valt niet opquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar dan hossel ik ze en geef ik ze stiekem jouw nummer toch.
Ik hossel altijd leuke jongens.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Maar wel leuke jongens hosselen hoor.
WAAROM VRAAG IK HET ANDERSquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die zie ik 's morgens en bij het avondeten (soms)quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LeukGa je niets met je ouders doen ofzo? Je vond toch dat je hun te weinig zag?
natuurlijk niet. AJ is mijn tweelingzus, maar we zijn in het ziekenhuis per ongeluk gescheiden van elkaarquote:
Zo'n opblaasbaar dingquote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ok ik heb een bed verkocht voor 45 euro..
wanneer?quote:
Knap gedaan danquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee een oud IKEA-bed, kostte toen maar 39,99
helemaal niet AJ komt uit Chinaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk niet. AJ is mijn tweelingzus, maar we zijn in het ziekenhuis per ongeluk gescheiden van elkaar
Voorbinddildoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gisteren niets van gemerkt anders.
Lekker geneukt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gisteren niets van gemerkt anders.
waddup Gquote:
Nee ze is geadopteerd door chinezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
helemaal niet AJ komt uit China
Welk strand dan? Hoek van Holland?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eind juni, begin juli, strandmeet, jongens hosselen enzulks.
2 JULI GVDquote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Die zie ik hier eigenlijk nooit meerquote:
klinkt leuk, maybequote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is alleen nu even. Die komt weer keihard terugquote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Promi post hier ook minder.
Ik vond haar juist zo behulpzaam
Nieuw hier?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kloon.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
prom heeft een leven.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nee nooit gezienquote:
Waar kom je vandaanquote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ik moet dan met iemand mee reizen, anders raak ik sowieso de weg kwijt
De meeste FOK!kers kennen me al van TV.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nooit gezienZou dat moeten dan?
Ik ben nog nooit in Zeeland geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
het moet wel bereikbaar zijn voor iedereen
Ik ga express niet via Weesp reizen hihaho.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga lekker met VA danquote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Je mist niks.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest
Ja maar ik kijk geen spongebobquote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers kennen me al van TV.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga express niet via Weesp reizen hihaho.
quote:
ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en met mij ik moet ook via Arnhem
Maar je bent een kloon dusquote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh dat kan. Ik vind het ook vrij kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |