Zo lang jullie maar niet klef doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb heppie al joh.
Samen jongens hosselen op die meet dan?
Wat heb je allemaal al gedaan?quote:
is het ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt wel een obsessie voor je man
Nee.quote:
Strandmeet in eind juni begin juliquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
[..]
[..]
Zo, hoe bevalt het in Nederland?
Doen we nooit in het openbaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo lang jullie maar niet klef doen.
Nee, je hebt heppie al.
Ik ga wel met supersof en msacras hosselen
Gisteren even iets wezen drinken met wat vrienden. Verder nog nietsquote:
Als het gewaardeerd word als ik kom, vind ik het wel leuk ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Strandmeet in eind juni begin juli
Zeg maar ja
2 juli gvdquote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Strandmeet in eind juni begin juli
Zeg maar ja
je komt dusquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het gewaardeerd word als ik kom, vind ik het wel leuk ja.
Wat klinkt dat onzekerquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doen we nooit in het openbaar.
Maar dan hossel ik ze en geef ik ze stiekem jouw nummer toch.
Leukquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren even iets wezen drinken met wat vrienden. Verder nog niets
Vanavond ben ik ook weer weg
ik waardeer.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat valt niet opquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar dan hossel ik ze en geef ik ze stiekem jouw nummer toch.
Ik hossel altijd leuke jongens.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Maar wel leuke jongens hosselen hoor.
WAAROM VRAAG IK HET ANDERSquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die zie ik 's morgens en bij het avondeten (soms)quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LeukGa je niets met je ouders doen ofzo? Je vond toch dat je hun te weinig zag?
natuurlijk niet. AJ is mijn tweelingzus, maar we zijn in het ziekenhuis per ongeluk gescheiden van elkaarquote:
Zo'n opblaasbaar dingquote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ok ik heb een bed verkocht voor 45 euro..
wanneer?quote:
Knap gedaan danquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee een oud IKEA-bed, kostte toen maar 39,99
helemaal niet AJ komt uit Chinaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk niet. AJ is mijn tweelingzus, maar we zijn in het ziekenhuis per ongeluk gescheiden van elkaar
Voorbinddildoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gisteren niets van gemerkt anders.
Lekker geneukt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gisteren niets van gemerkt anders.
waddup Gquote:
Nee ze is geadopteerd door chinezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
helemaal niet AJ komt uit China
Welk strand dan? Hoek van Holland?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eind juni, begin juli, strandmeet, jongens hosselen enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |