Nu kunnen we ook wel redelijk normaal tegen elkaar doen dus moet dat op die meet ook wel lukken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoel, ik ga jou zelfs dan meeten
Je bent heel bijzonder hoor. Als een klein buurjongetje zeg maar die je gedag zwaaitquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EN NU OPEENS DOEN ALSOF IK NIETS VOOR JE BEN HE
Oh?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.Sterker nog, ik ben nooit boos geweest. Jij flipt telkens compleet.
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikiniquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.Sterker nog, ik ben nooit boos geweest. Jij flipt telkens compleet.
Waarom ben je dan pastoor geworden?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent heel bijzonder hoor. Als een klein buurjongetje zeg maar die je gedag zwaait
Irl ga ik sowieso normaal doen tegen iedereen, FOK! blijft andersquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu kunnen we ook wel redelijk normaal tegen elkaar doen dus moet dat op die meet ook wel lukken.
Dat lijkt leuk, totdat het bloederig wordt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikini
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je dan pastoor geworden?
Nee zonder bloederig enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat lijkt leuk, totdat het bloederig wordt.
omdat het kanquote:
Oh, ik ga dan speciaal vrij vragen, voelt als een reuniequote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Irl ga ik sowieso normaal doen tegen iedereen, FOK! blijft anders
Iedereen krijgt een knuffel, of jullie het nou willen of niet
Zelfs ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oh.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikini
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik ga dan speciaal vrij vragen, voelt als een reunie
Oke ik kom niet, ik word doodgeknuffeld daarquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |