Mijn fetish?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jouw fetish is geen geheim meer hier.
Tuurlijk wel, ik plak mezelf vast aan roaldquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie volwassen genoeg zijn om normaal met elkaar om te kunnen gaan.
Plus er zijn genoeg mensen dus je hoeft niet hele tijd naast elkaar te zitten./
Nee, die haat ikquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zal ik ook een clown uitnodigen?
Ik mag jou welquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet mogen en niet willen zijn twee verschillende dingen.
Ik ga liever niet naar een meet als ik weet dat een deel van de mensen daar mij niet mag. Dat is nogal ongemakkelijk.
jaquote:
Zal erover na denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was mijn idee, ik wil je erbij hebben
Ja zij blijft mij negerenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanwege die ruzie/discussie laatst?
Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ik je niet mag?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar een meet als ik weet dat een deel van de mensen daar mij niet mag. Dat is nogal ongemakkelijk.
Ik heb niks tegen je hoor, als je maar betaalt voor je krabburgers vind ik alles goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ken die hele term nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
Bedoel, ik ga jou zelfs dan meetenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanwege die ruzie/discussie laatst?
je negeert me alleen constant.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ik je niet mag?
Maar het spijt me, ik voel niets voor kindjesquote:
Jij negeert mij net zo, dus ga nu maar niet weer over beginnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zal erover na denken
[..]
Ja zij blijft mij negerenniet mijn probleem.
EN NU OPEENS DOEN ALSOF IK NIETS VOOR JE BEN HEquote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het spijt me, ik voel niets voor kindjes
Onder de 20 vind ik sowieso een beetje vreemd voor mezelf
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij negeert mij net zo, dus ga nu maar niet weer over beginnen.
Moet je maar vertellen wiens kloon je bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze negeert mij ook, niet te veel van aantrekken.
Nu kunnen we ook wel redelijk normaal tegen elkaar doen dus moet dat op die meet ook wel lukken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoel, ik ga jou zelfs dan meeten
Je bent heel bijzonder hoor. Als een klein buurjongetje zeg maar die je gedag zwaaitquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
EN NU OPEENS DOEN ALSOF IK NIETS VOOR JE BEN HE
Oh?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.Sterker nog, ik ben nooit boos geweest. Jij flipt telkens compleet.
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikiniquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nergens genegeerd, ik zeg hoi als jij binnenkomt en ik heb nergens boos gedaan of zo.Sterker nog, ik ben nooit boos geweest. Jij flipt telkens compleet.
Waarom ben je dan pastoor geworden?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent heel bijzonder hoor. Als een klein buurjongetje zeg maar die je gedag zwaait
Irl ga ik sowieso normaal doen tegen iedereen, FOK! blijft andersquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu kunnen we ook wel redelijk normaal tegen elkaar doen dus moet dat op die meet ook wel lukken.
Dat lijkt leuk, totdat het bloederig wordt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikini
Hahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ben je dan pastoor geworden?
Nee zonder bloederig enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat lijkt leuk, totdat het bloederig wordt.
omdat het kanquote:
Oh, ik ga dan speciaal vrij vragen, voelt als een reuniequote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Irl ga ik sowieso normaal doen tegen iedereen, FOK! blijft anders
Iedereen krijgt een knuffel, of jullie het nou willen of niet
Zelfs ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oh.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stel voor dat jullie het uit gaan vechten op het strand in jullie bikini
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik ga dan speciaal vrij vragen, voelt als een reunie
Oke ik kom niet, ik word doodgeknuffeld daarquote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |