Surequote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik gooi een harde party jwz
Kan je weer je regenpak niet aanquote:
Ik heb er hard op gewerkt jaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jij. die poll slaat nergens op
Dan kom ik ookquote:
Komt wel goed. Gewoon jointje roken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie volwassen genoeg zijn om normaal met elkaar om te kunnen gaan.
Plus er zijn genoeg mensen dus je hoeft niet hele tijd naast elkaar te zitten./
Houd op over je regenpakquote:
Zemmel, ik neem dan mijn kickbokshandschoenen mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je vervelend doet pleur ik je gewoon in de zee.
oh sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb er hard op gewerkt ja
Oh oké.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon, lastig uit te leggen
Ja echt een creep, hij wil aan me zitten
nee jouw fetish is geen geheim meer hier.quote:
Het was mijn idee, ik wil je erbij hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het was AJs idee neem ik aan. En ik denk niet dat die er heel blij mee is als ik kom.
Dus omdat we het niet met elkaar mee eens waren mag je er niet bij zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het was AJs idee neem ik aan. En ik denk niet dat die er heel blij mee is als ik kom.
Wat wil je voor je verjaardag dan stoere man?quote:
Vanwege die ruzie/discussie laatst?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan moet er dus wel een groot overdekt luchtkussen zijn of van die tunnels waar je doorheen moetquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat wil je voor je verjaardag dan stoere man?
Niet mogen en niet willen zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat we het niet met elkaar mee eens waren mag je er niet bij zijn?
Grow up
Zal ik ook een clown uitnodigen?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet er dus wel een groot overdekt luchtkussen zijn of van die tunnels waar je doorheen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |