Dat is zo groot op schootquote:Op zondag 17 februari 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik werk hier met een combo 32 en 19 inch
Ik heb hier een 'combo' 32, 15, 22, 19 inch.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik werk hier met een combo 32 en 19 inch
Omg, 4 monitoren op 1 pcquote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb hier een 'combo' 32, 15, 22, 19 inch.
Zeer tofquote:Op zondag 17 februari 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
deze heb ik
http://www.footlocker.eu/(...)p-55.aspx/5551504202
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan zie je mijn rommelige kantoor, liever niet
Die van mij zijn bruin thoughquote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb deze: http://www.russellandbromley.co.uk/fashion/guildford/invt/567534/
Dealosquote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zal onthouden dat je nog een foto tegoed hebt, als ik opgeruimd heb.
Ja ik wilde die zo graag toen ik ze zagquote:
nicequote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Pittig afgedragen deze, maar
[ afbeelding ]
En je hebt zequote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wilde die zo graag toen ik ze zag
Gebruik je ruimte-tijd-continuüm-transformer?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik de cloak van Mordred uit Merlin wil hebben maar dat de productie maatschappij die weigert te geven aan mij?![]()
![]()
![]()
Ja, al zo'n drie keer?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik de cloak van Mordred uit Merlin wil hebben maar dat de productie maatschappij die weigert te geven aan mij?![]()
![]()
![]()
Wat is het? Regel jij het anders voor mequote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Gebruik je ruimte-tijd-continuüm-transformer?
Ja dankzij mijn sponsorquote:
Wat wil je dan qua hulp?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb al 3 mods gedm'd om hulp en ze reageren niet eens
Zodra ze OmgevallenFlat zien doen ze er niks mee neequote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb al 3 mods gedm'd om hulp en ze reageren niet eens
Oooh, nou ik ben er zeer boos om en sad natuurlijk ookquote:
Je kunt toch gewoon een richtprijs neerzetten? Als mensen het te hoog vinden bieden ze wel lager. Het is uiteindelijk niet meer waard dan het hoogste bodquote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor die v&a forum met de prijs
Dat begrijp ikquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook deze. Maar daar had iemand koffie over gemorst. Dus toen maakte ik ze schoon maar ze zijn geel geworden.Dus nu draag ik ze niet meer
Wie is je sponsor?quote:
Witte schoenen kunnen ook een hel zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook deze. Maar daar had iemand koffie over gemorst. Dus toen maakte ik ze schoon maar ze zijn geel geworden.Dus nu draag ik ze niet meer
tja maar ja sommige mensen verzieken een heel topic als ze de prijs te hoog vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een richtprijs neerzetten? Als mensen het te hoog vinden bieden ze wel lager. Het is uiteindelijk niet meer waard dan het hoogste bod
Ik heb er 6. Moet meer kopen maar dat komt wel als het mooier weer isquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
mensen die niet drie paar schoenen hebben
Op elk bericht een report sturen danquote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
tja maar ja sommige mensen verzieken een heel topic als ze de prijs te hoog vinden
Mijn oudersquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is je sponsor?
[..]
Witte schoenen kunnen ook een hel zijn
Waar is dat topic dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor die v&a forum met de prijs
Zijn ze zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders
Ja, maar ze waren nog redelijk wit. Misschien koop ik ze woensdag weer. Want ze waren echt tof
Niet iets om trots op te zijn, sorry manquote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er 6. Moet meer kopen maar dat komt wel als het mooier weer is
Er staat niks bij zijn pohi dus ben benieuwdquote:
Trots? 6 is toch juist weinigquote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn, sorry man
Ja dat had ik dus niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze zekerWel van die water/vuilafstotende spray kopen, zijn ze minder gevoelig
Koffie is dan ook het ergste wat je kan hebben, op rode wijn na misschienquote:
Wooop wooopquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder kwam mijn kamer in lopen en ze zei niet eens iets over de rommel. Wat een wonder
Ik had opgeruimd en ze zit nog steeds te zeikenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder kwam mijn kamer in lopen en ze zei niet eens iets over de rommel. Wat een wonder
Ik ga er wijn op gooien. Dan worden ze rood. Misschien is dat nog best vetquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koffie is dan ook het ergste wat je kan hebben, op rode wijn na misschien
Gewoon verfen dan maarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga er wijn op gooien. Dan worden ze rood. Misschien is dat nog best vet
Ik stop soms alles in een vuilnis zak en stop die ergens in mn kast. Maar die heb ik van de week gevondenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had opgeruimd en ze zit nog steeds te zeiken
Het is bovengemiddeld dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat vinden zelfs vrouwen veel
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stop soms alles in een vuilnis zak en stop die ergens in mn kast. Maar die heb ik van de week gevondenniet leuk
Maar wijn trekt er wel mooi in toch. Verf brokkelt er dan misschien af.quote:
Welneequote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat vinden zelfs vrouwen veel
Nee ook andere troep.quote:
Die witte, ondanks het risicoquote:
ja hequote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die witte, ondanks het risico
hoezo niet.quote:
Ziet er zo slap uit. Ik ben meer een All Stars fanquote:
Maar ik zie geen topic van jou in Vraag en Aanbod?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wow ik heb 8 stickers kan al 80eu waardzijn en 6 bordjes
Doenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heoke dan koop ik woensdag de witte
yhijs in de maakquote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar ik zie geen topic van jou in Vraag en Aanbod?
Ze zijn dan ook maar 15 euro bij de H&Mquote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziet er zo slap uit. Ik ben meer een All Stars fan
Das niet duurquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook maar 15 euro bij de H&M
Geen ideequote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Quality never goes out of style''
Raad het kledingmerk
Nee, maar ik koop meestal goedkope schoenenquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik koop meestal goedkope schoenenkun je lekker veel kopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raad het kledingmerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Levisquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raad het kledingmerk
Ik weet niet hoe duur hier. Maar niet zo goedkoopquote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Maar All Stars zijn ook niet duur. Die zijn bij ons iets van £38
Ooohquote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur hier. Maar niet zo goedkoop
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]Niet googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur hier. Maar niet zo goedkoop
Normale prijs 65 EU dacht ikquote:
Echt waar? Dat is wel duur dan bij julliequote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Normale prijs 65 EU dacht ik
Uhm WTF did I watch?quote:
echt raarquote:
Ik verzamel geldquote:Op zondag 17 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb een theezakjes verzameling
ik 5-centenquote:
Regenpakken zijn cooler dan theezakjesquote:
hoeveel heb je er?quote:
quote:
Niet zoveel nog want pas dit jaar begonnenquote:
ik heb er meer dan 215quote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zoveel nog want pas dit jaar begonnen
Maar het zit in een spaarpot van SpongeBob die niet open kan zonder blik opener. Ik denk iets van 25 munten
Nee. Suikerzakjesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hey medetheezakverzamelaar![]()
Wooop wooopquote:
jaquote:
Stuivers? 5 eurocent neem ik aan? Waarom ruilenquote:
Centjesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
veel werk maarja straks lekker geld
ja, maar ik heb zowiez winst ik dm je het welquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Centjes
Ik ben benieuwd naar de opbrengst.
Welkom in mijn levenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
Aan het begin van de vakantie zei ik tegen mezelf: 'Oké, ik ga echt veel doen voor school. Ik ga die 2 boekverslagen maken, ik ga Frans leren, ik ga wiskunde bijwerken...'
En op de laatste dag is het: 'FUCKFUCKFUCKFUCK IK KRIJG DIT ALLEMAAL NIET MEER AFFF IK GA FALEN'![]()
Leren is onzin!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
Aan het begin van de vakantie zei ik tegen mezelf: 'Oké, ik ga echt veel doen voor school. Ik ga die 2 boekverslagen maken, ik ga Frans leren, ik ga wiskunde bijwerken...'
En op de laatste dag is het: 'FUCKFUCKFUCKFUCK IK KRIJG DIT ALLEMAAL NIET MEER AFFF IK GA FALEN'![]()
Nou dan vraag ik. Heb je vijf centen? En dan zeggen ze: ja ik heb er twee. En dan geef ik ze tien cent en krijg ik die vijf centenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuivers? 5 eurocent neem ik aan? Waarom ruilen
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welkom in mijn levenMaar het komt altijd goed
Aha, ikke nu begrijpquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik. Heb je vijf centen? En dan zeggen ze: ja ik heb er twee. En dan geef ik ze tien cent en krijg ik die vijf centen
Van ruilen komt huilenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik. Heb je vijf centen? En dan zeggen ze: ja ik heb er twee. En dan geef ik ze tien cent en krijg ik die vijf centen
Zo heb ik het onderwijs vroeger ook overleefd hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
Nee hoor, want het is evenveel waardquote:
hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zo heb ik het onderwijs vroeger ook overleefd hoor.
Het lukt je wel
hahahahahahahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
V&A / [TK]Uitgangborden en lamp
Jij moet je bek houden ouwe. rot op hier ver vandaan.quote:
Hoe durf je zo tegen me te praten kleine kleuterquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden ouwe. rot op hier ver vandaan.
Het is gesloten?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
V&A / [TK]Uitgangborden en lamp
Gewoon, ik typ.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe durf je zo tegen me te praten kleine kleuter
Beetje flauw. Alsof iemand niet iets kan verzamelenquote:
Ja, ik heb zelf het eenrichtingsverkeer-bord aan de muur hangenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje flauw. Alsof iemand niet iets kan verzamelen
ik doe niet gemeenquote:
Wel, je stuurt me weg omdat ik te oud benquote:
Doe lievv, kan je bestquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden ouwe. rot op hier ver vandaan.
jaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel, je stuurt me weg omdat ik te oud ben
Ik kijk nooit naar PI'squote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
kijk dan naar de PI.
Die ik speciaal voor stu had gebruikt
Ik ook niet, maar had speciaal voor stu gebruikt.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar PI's
Veel plezierquote:
I love youquote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar had speciaal voor stu gebruikt.
weet ikquote:
Ja, ik sla je met mijn skateboardquote:
Vond het ook een beetje vreemd slotjequote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als die topic niet meer open mag slaat het nergens op
Dan probeer je het op marktplaats.nl?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als die topic niet meer open mag slaat het nergens op
Nee hoor, ik sla geen mensen en al helemaal geen kindjesquote:
die komen nooit op dagenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan probeer je het op marktplaats.nl?
Ik wil een waterbedquote:
Ja, how cool is that?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
Stuart, je fotoboek is gesloten sinds 2005?
Waarom? Een luchtkussen is veeeeel tofferquote:
Je bent zelf een kindquote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sla geen mensen en al helemaal geen kindjes
hoiquote:
Ik ben oud en groot en ik sla geen kindjesquote:
Waarom is dat ergquote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma stootte net mijn usb-schijfje van mijn bureau, hartaanval
Vroeger had de moeder van een vriend van me, was in de kleuterklas, een waterbed. En dat vond ik altijd super vet.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Een luchtkussen is veeeeel toffer
Hypoquote:
Pizzaquote:
Geoxschoenenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben oud en groot en ik sla geen kindjes
Jij bent nog een kindje met Geox schoentjes
Ik heb geen idee hoe dat voelt eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Vroeger had de moeder van een vriend van me, was in de kleuterklas, een waterbed. En dat vond ik altijd super vet.
ja dacht ik alquote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat genieten worden idd![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoi, is dat Kirby die daar loopt?
Ik ook niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat voelt eigenlijk
tfoequote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben oud en groot en ik sla geen kindjes
Jij bent nog een kindje met Geox schoentjes
Is dat erg dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma stootte net mijn usb-schijfje van mijn bureau, hartaanval
Ik vind luchtkussen echt super coolquote:
Tof. Maar ik versla je denk ik wel met Pikachu.quote:
Van die kastelen jaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind luchtkussen echt super cool![]()
![]()
![]()
Nee ik was godverdomme vierdequote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hypo
[..]
Pizzaheb je gewonnen?
godverdommequote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geoxschoenen'de schoen die ademt' en dat deden ze helemaal niet gvd
Het moet sowieso overdekt zijn. Kun je ook springen als het regentquote:
vetquote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet sowieso overdekt zijn. Kun je ook springen als het regent
Heul niet. Ik ben goed in SSBquote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tof. Maar ik versla je denk ik wel met Pikachu.
* EugeneKrabs speelde vroeger te veel Super Smash Bros.
awhquote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik was godverdomme vierde
Serieus. Ik was zwaar teleurgesteld toen. Want in de reclame kwam er echt lucht uit en zo. En in het echt niet.quote:
Ik had vroeger wel geox, want klittenbandquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Serieus. Ik was zwaar teleurgesteld toen. Want in de reclame kwam er echt lucht uit en zo. En in het echt niet.
Whahahahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik was godverdomme vierde
Nee mannetjequote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whahahahaha![]()
Heb je ooit op 1 gestaan ventje
Vreemd. Je kan toch verzamelen? Dat is toch ook geen handel?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ze vinden het handel omdat ik er meer als 1 heb
Ik ookquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel geox, want klittenband
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heul niet. Ik ben goed in SSB
Wehehehehequote:
ja maar ik heb dat gezegd maar ze willen em niet meer openmakenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd. Je kan toch verzamelen? Dat is toch ook geen handel?
Beetje flauwquote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat gezegd maar ze willen em niet meer openmaken
Ik welquote:
ik heb gewoon gezegd dat het een schande is dat mensen die iets beheren het zelf niet eens snappenquote:
Als je maar niet te boos bent gewordenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb gewoon gezegd dat het een schande is dat mensen die iets beheren het zelf niet eens snappen
Ik sta ook heel vaak tweede echt erg datquote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wehehehehe
Soms mega hoge aantallen en nooit op 1 staan![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een macquote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Misschien dat we het een keer via internet kunnen doen.
Volgens mij kan dat op de PC met Project64.
Is wel een beetje onhandigquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mini handen, kan ik er ook niks aan doen
Ja, dat is me opgevallenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sta ook heel vaak tweede echt erg dat
ik niet, ik droeg bretelsquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik was stoer toen ik een kleuter was ja
Hoezo?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is wel een beetje onhandig
flikker op met je verkleinwoordjesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is me opgevallen
Je bent wat dat betreft wel een pechvogeltje
Sorry pizzaatjequote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
flikker op met je verkleinwoordjes
ik loop nu wel zowat 200 misquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je maar niet te boos bent geworden
eBayquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik loop nu wel zowat 200 mis
Annemarie Jorritsmaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
Hoe kunnen jullie aan die foto zien dat AJ kleine vingers heeft
ik moet me bank er aan zetten maar ik weet zeker dat me ma weer gaat zeiken en zeggen dan word je gehackt en stelen ze je geldquote:
Alleen grote E-tetten, sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
E-penis is 30cm, of heb je hele grote e-handen
Ik zou er ook niet de voorkeur aan gevenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet me bank er aan zetten maar ik weet zeker dat me ma weer gaat zeiken en zeggen dan word je gehackt en stelen ze je geld
Tss, ik wil jouw E-penis toch niet aanraken, dus maakt niks uit hoe klein mijn handen zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jammer dit je stelt me teleur
Het maakt mij helemaal niet uit wat jij wiltquote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tss, ik wil jouw E-penis toch niet aanraken, dus maakt niks uit hoe klein mijn handen zijn
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niet uit wat jij wilt
Hij is 14 geloof ikquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je geen VISA-card?
Of Paypal op naam van je pa?
ze geloven me niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet de voorkeur aan geven
Kus.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, en je hebt me mentaal gebroken net
me oudersquote:
Beetje jammer als je eigen ouders je niet geloven.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
me ouders
maar ze denken dat ik mensen mishandel en bedrei()
maar is niet zo en politie is er mee bezig en ze kijken niet eens naar feiten ze geloven de kinderen die valse aangifte enzo tegen mij doen
nee maar ik ben 1x boos op die gasten geweest ik zei: volgende keer als je aangifte doet denk beter na want politie twijfel aan hun verhaal en dan gaat schoo weer bellen: OF doet dit, hij doet dat, hun zijn bombatastic en hij doet alles fout,quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer als je eigen ouders je niet geloven.
En jij bent een heel lieve brave jongen?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee maar ik ben 1x boos op die gasten geweest ik zei: volgende keer als je aangifte doet denk beter na want politie twijfel aan hun verhaal en dan gaat schoo weer bellen: OF doet dit, hij doet dat, hun zijn bombatastic en hij doet alles fout,
School zit me gewoon zwart te maken, echt erg
Nee, maar ik bedreig geen mensen en hun overdrijven heel erg. een vriend gooide een sneeuwbal en volgens hun sloegen we ze emt stokken en hielden ze onder schot met stokken(wat onmogelijk isquote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij bent een heel lieve brave jongen?
Hahahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedreig geen mensen en hun overdrijven heel erg. een vriend gooide een sneeuwbal en volgens hun sloegen we ze emt stokken en hielden ze onder schot met stokken(wat onmogelijk is)
en ik zeg altijd als school er over wil praten: sorry ik ga me zelf niet verantwoorden voor dingen die ik niet heb gedaanquote:
Dat kanquote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en ik zeg altijd als school er over wil praten: sorry ik ga me zelf niet verantwoorden voor dingen die ik niet heb gedaan
750GB ding, draaiende harde schijf er in. Dus die kan best kapot gaanquote:
Ik snap het. Dat is wel klote dan inderdaad :quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
750GB ding, draaiende harde schijf er in. Dus die kan best kapot gaan
Hij doet het nog wel, anders kon mijn moeder dokkenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap het. Dat is wel klote dan inderdaad :
Duurt ook lang trouwens!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maarja ze wachten nu die politie onderzoek af
Dus ze houden je nu in de gaten met verrekijkers?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maarja ze wachten nu die politie onderzoek af
Maar dan nog heb je de data niet meer als het stuk isquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel, anders kon mijn moeder dokken
Ken echt niemand in die lijstquote:
Same!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken echt niemand in die lijst
neeh ze luisteren me telefoon afquote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dus ze houden je nu in de gaten met verrekijkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |