eBayquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik loop nu wel zowat 200 mis
Annemarie Jorritsmaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
Hoe kunnen jullie aan die foto zien dat AJ kleine vingers heeft
ik moet me bank er aan zetten maar ik weet zeker dat me ma weer gaat zeiken en zeggen dan word je gehackt en stelen ze je geldquote:
Alleen grote E-tetten, sorryquote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
E-penis is 30cm, of heb je hele grote e-handen
Ik zou er ook niet de voorkeur aan gevenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet me bank er aan zetten maar ik weet zeker dat me ma weer gaat zeiken en zeggen dan word je gehackt en stelen ze je geld
Tss, ik wil jouw E-penis toch niet aanraken, dus maakt niks uit hoe klein mijn handen zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jammer dit je stelt me teleur
Het maakt mij helemaal niet uit wat jij wiltquote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tss, ik wil jouw E-penis toch niet aanraken, dus maakt niks uit hoe klein mijn handen zijn
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niet uit wat jij wilt
Hij is 14 geloof ikquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je geen VISA-card?
Of Paypal op naam van je pa?
ze geloven me niet meerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet de voorkeur aan geven
Kus.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, en je hebt me mentaal gebroken net
me oudersquote:
Beetje jammer als je eigen ouders je niet geloven.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
me ouders
maar ze denken dat ik mensen mishandel en bedrei()
maar is niet zo en politie is er mee bezig en ze kijken niet eens naar feiten ze geloven de kinderen die valse aangifte enzo tegen mij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |