Trots? 6 is toch juist weinigquote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn, sorry man
Ja dat had ik dus niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn ze zekerWel van die water/vuilafstotende spray kopen, zijn ze minder gevoelig
Koffie is dan ook het ergste wat je kan hebben, op rode wijn na misschienquote:
Wooop wooopquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder kwam mijn kamer in lopen en ze zei niet eens iets over de rommel. Wat een wonder
Ik had opgeruimd en ze zit nog steeds te zeikenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder kwam mijn kamer in lopen en ze zei niet eens iets over de rommel. Wat een wonder
Ik ga er wijn op gooien. Dan worden ze rood. Misschien is dat nog best vetquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koffie is dan ook het ergste wat je kan hebben, op rode wijn na misschien
Gewoon verfen dan maarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga er wijn op gooien. Dan worden ze rood. Misschien is dat nog best vet
Ik stop soms alles in een vuilnis zak en stop die ergens in mn kast. Maar die heb ik van de week gevondenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had opgeruimd en ze zit nog steeds te zeiken
Het is bovengemiddeld dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat vinden zelfs vrouwen veel
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik stop soms alles in een vuilnis zak en stop die ergens in mn kast. Maar die heb ik van de week gevondenniet leuk
Maar wijn trekt er wel mooi in toch. Verf brokkelt er dan misschien af.quote:
Welneequote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat vinden zelfs vrouwen veel
Nee ook andere troep.quote:
Die witte, ondanks het risicoquote:
ja hequote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die witte, ondanks het risico
hoezo niet.quote:
Ziet er zo slap uit. Ik ben meer een All Stars fanquote:
Maar ik zie geen topic van jou in Vraag en Aanbod?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wow ik heb 8 stickers kan al 80eu waardzijn en 6 bordjes
Doenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heoke dan koop ik woensdag de witte
yhijs in de maakquote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar ik zie geen topic van jou in Vraag en Aanbod?
Ze zijn dan ook maar 15 euro bij de H&Mquote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziet er zo slap uit. Ik ben meer een All Stars fan
Das niet duurquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook maar 15 euro bij de H&M
Geen ideequote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Quality never goes out of style''
Raad het kledingmerk
Nee, maar ik koop meestal goedkope schoenenquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik koop meestal goedkope schoenenkun je lekker veel kopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raad het kledingmerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Levisquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raad het kledingmerk
Ik weet niet hoe duur hier. Maar niet zo goedkoopquote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Maar All Stars zijn ook niet duur. Die zijn bij ons iets van £38
Ooohquote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur hier. Maar niet zo goedkoop
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]Niet googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur hier. Maar niet zo goedkoop
Normale prijs 65 EU dacht ikquote:
Echt waar? Dat is wel duur dan bij julliequote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Normale prijs 65 EU dacht ik
Uhm WTF did I watch?quote:
echt raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |