nee maar ik ben 1x boos op die gasten geweest ik zei: volgende keer als je aangifte doet denk beter na want politie twijfel aan hun verhaal en dan gaat schoo weer bellen: OF doet dit, hij doet dat, hun zijn bombatastic en hij doet alles fout,quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje jammer als je eigen ouders je niet geloven.
En jij bent een heel lieve brave jongen?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee maar ik ben 1x boos op die gasten geweest ik zei: volgende keer als je aangifte doet denk beter na want politie twijfel aan hun verhaal en dan gaat schoo weer bellen: OF doet dit, hij doet dat, hun zijn bombatastic en hij doet alles fout,
School zit me gewoon zwart te maken, echt erg
Nee, maar ik bedreig geen mensen en hun overdrijven heel erg. een vriend gooide een sneeuwbal en volgens hun sloegen we ze emt stokken en hielden ze onder schot met stokken(wat onmogelijk isquote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij bent een heel lieve brave jongen?
Hahahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedreig geen mensen en hun overdrijven heel erg. een vriend gooide een sneeuwbal en volgens hun sloegen we ze emt stokken en hielden ze onder schot met stokken(wat onmogelijk is)
en ik zeg altijd als school er over wil praten: sorry ik ga me zelf niet verantwoorden voor dingen die ik niet heb gedaanquote:
Dat kanquote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en ik zeg altijd als school er over wil praten: sorry ik ga me zelf niet verantwoorden voor dingen die ik niet heb gedaan
750GB ding, draaiende harde schijf er in. Dus die kan best kapot gaanquote:
Ik snap het. Dat is wel klote dan inderdaad :quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
750GB ding, draaiende harde schijf er in. Dus die kan best kapot gaan
Hij doet het nog wel, anders kon mijn moeder dokkenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap het. Dat is wel klote dan inderdaad :
Duurt ook lang trouwens!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maarja ze wachten nu die politie onderzoek af
Dus ze houden je nu in de gaten met verrekijkers?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maarja ze wachten nu die politie onderzoek af
Maar dan nog heb je de data niet meer als het stuk isquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel, anders kon mijn moeder dokken
Ken echt niemand in die lijstquote:
Same!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken echt niemand in die lijst
neeh ze luisteren me telefoon afquote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dus ze houden je nu in de gaten met verrekijkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |