ja, maar ik heb zowiez winst ik dm je het welquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Centjes
Ik ben benieuwd naar de opbrengst.
Welkom in mijn levenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
Aan het begin van de vakantie zei ik tegen mezelf: 'Oké, ik ga echt veel doen voor school. Ik ga die 2 boekverslagen maken, ik ga Frans leren, ik ga wiskunde bijwerken...'
En op de laatste dag is het: 'FUCKFUCKFUCKFUCK IK KRIJG DIT ALLEMAAL NIET MEER AFFF IK GA FALEN'![]()
Leren is onzin!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
Aan het begin van de vakantie zei ik tegen mezelf: 'Oké, ik ga echt veel doen voor school. Ik ga die 2 boekverslagen maken, ik ga Frans leren, ik ga wiskunde bijwerken...'
En op de laatste dag is het: 'FUCKFUCKFUCKFUCK IK KRIJG DIT ALLEMAAL NIET MEER AFFF IK GA FALEN'![]()
Nou dan vraag ik. Heb je vijf centen? En dan zeggen ze: ja ik heb er twee. En dan geef ik ze tien cent en krijg ik die vijf centenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuivers? 5 eurocent neem ik aan? Waarom ruilen
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welkom in mijn levenMaar het komt altijd goed
Aha, ikke nu begrijpquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik. Heb je vijf centen? En dan zeggen ze: ja ik heb er twee. En dan geef ik ze tien cent en krijg ik die vijf centen
Van ruilen komt huilenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik. Heb je vijf centen? En dan zeggen ze: ja ik heb er twee. En dan geef ik ze tien cent en krijg ik die vijf centen
Zo heb ik het onderwijs vroeger ook overleefd hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef Hypocriet het volgende:
Nee hoor, want het is evenveel waardquote:
hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zo heb ik het onderwijs vroeger ook overleefd hoor.
Het lukt je wel
hahahahahahahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
V&A / [TK]Uitgangborden en lamp
Jij moet je bek houden ouwe. rot op hier ver vandaan.quote:
Hoe durf je zo tegen me te praten kleine kleuterquote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden ouwe. rot op hier ver vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |