SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Start: 11:45
Finish: 16:23-16:51
===================================================
Kuurne Brussel Kuurne
2003 · Roy Sentjens
2004 · Steven de Jongh
2005 · George Hincapie
2006 · Nick Nuyens
2007 · Tom Boonen
2008 · Steven de Jongh
2009 · Tom Boonen
2010 · Bobbie Traksel
2011 · Chris Sutton
2012 · Mark Cavendish
Start: 12:23
Finish: 16:50-17:02
NL PloegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.====================================================
Het wielrennen gaat nu weer ECHT beginnen. HET traditionele openingsweekend. Leuk dat Australië en fietsen in de woestijn maar dat telt toch eigenlijk niet echt. De Nederlandse Omroep Stichting vindt het openingsweekend helaas niet echt belangrijk meer en zal er niet live bij zijn. Gelukkig is de Belg er nog. Laat het fietsen weer beginnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
jippieeequote:
Is toch niet echt vroeger dan anders? Is nl. altijd het laatste weekend van februari, dus altijd rond de 20e-27e.quote:
Maakt niet echt veel uit nee, maar 23 februari is wel de vroegste sinds de eeuwwisseling met twee dagen verschil op vorig jaar en op 2006.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is toch niet echt vroeger dan anders? Is nl. altijd het laatste weekend van februari, dus altijd rond de 20e-27e.
Nederland 1 is schaatsen, Nederland 2 ABN AMRO tennis toernooi, ik denk dat er teveel zure mensen zouden gaan klagen als op Nederland 3 Omloop het Volk nog zou worden uitgezondenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is nu de reden? Ik mag hopen geld, anders zou ik het wel flauw vinden.
Volgende week is er toch geen schaatsen op TV, of mis ik iets?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nederland 1 is schaatsen, Nederland 2 ABN AMRO tennis toernooi, ik denk dat er teveel zure mensen zouden gaan klagen als op Nederland 3 Omloop het Volk nog zou worden uitgezonden
Ik dacht dat het vandaag wasquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgende week is er toch geen schaatsen op TV, of mis ik iets?
3M Is top-ploegje , volgens mij zelf de beste uit het continentale circuit!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Szura het volgende:
Team 3M heeft overigens een wildcard voor KBK.
Met Wouter Wippert een behoorlijke sprinter.
In mijn herinnering was het altijd begin maart, maar dat klopt ook niet echt de laatste jaren.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is toch niet echt vroeger dan anders? Is nl. altijd het laatste weekend van februari, dus altijd rond de 20e-27e.
Denk het niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
3M Is top-ploegje , volgens mij zelf de beste uit het continentale circuit!
Pozzato.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb niet echt een idee van welke gebruikelijke kanshebbers in vorm zijn.
Hushovd en Boom lijkt me en Cav voor KBK (als ie meedoet). Maar verder?
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat er betere continentale ploegen zijn.
geef eens voorbeeld?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat er betere continentale ploegen zijn.
3M is een nieuw team..quote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de CQranking staan er 54 teams hoger.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus? Het telt gewoon de punten samen die hun renners het laatste jaar hebben gehaald, ongeacht voor welk team ze reden (dus niet de punten behaald als 3M)
Jaja , jij je wil.. Maar het is wel het enige continentale team in KBK op An-Post na..quote:Op zondag 17 februari 2013 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus? Het telt gewoon de punten samen die hun renners het laatste jaar hebben gehaald, ongeacht voor welk team ze reden (dus niet de punten behaald als 3M)
Doltcini-Flanders is ook niet mis met o.a. Gorik Gardyn en Steve Schets..quote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn dan ook de 2 belangrijkste Belgische continentale teams (naast wat ploegen die zich op veldrijden focussen).
Rabobank continental, La Pomme Marseille, Drapac, Kelly Benefit, Christina Watches, De Rijke en dan zal ik er nog wel wat over het hoofd zien.quote:
Daar heb je een punt , rijdt LaPomme ook niet Parijs-Nice?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rabobank continental, La Pomme Marseille, Drapac, Kelly Benefit, Christina Watches, De Rijke en dan zal ik er nog wel wat over het hoofd zien.
Te oudquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef mincemeat het volgende:
Ben benieuwd hoe Flecha het gaat doen nu hij bij Vacansoleil rijdt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Leek in Qatar toch wel op niveau. Zal er heus wel staan in de Omloop en Parijs-Roubaix.
Er is wel een heus verschil tussen Qatar en Parijs-Roubaixquote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Leek in Qatar toch wel op niveau. Zal er heus wel staan in de Omloop en Parijs-Roubaix.
Echt?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:36 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
[..]
Er is wel een heus verschil tussen Qatar en Parijs-Roubaix
Nou.. weet ik niet Omloop is eerste wedstrijd van belang..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Echt?![]()
Qatar vind ik van alle wedstrijden voor de Omloop de beste indicatie geven qua vorm.
Toch wel raar dat die niet in een van de nederlandse teams terecht kon.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Szura het volgende:
Team 3M heeft overigens een wildcard voor KBK.
Met Wouter Wippert een behoorlijke sprinter.
Angstig door z'n zware blessure denk ik. Zat dicht tegen een contract bij Lotto aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toch wel raar dat die niet in een van de nederlandse teams terecht kon.
En toch vind ik dat vrij kortzichtig van alle teams. Hij had toch minstens bij een ProContinentale ploeg moeten zitten. Zou me niets verbazen mocht hij in KBK voor alle verslaggevers uit het niets komen en opeens naar het podium sprinten.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Angstig door z'n zware blessure denk ik. Zat dicht tegen een contract bij Lotto aan.
Misschien is hij met een jaar 3M wel beter af, hij is de grootste naam die ze hebben binnengehaald dus hij mag waarschijnlijk iedere koers rijden die hij wil. Als hij daar constant goed weet te presteren, hij is namelijk een slag beter dan de renners waartegen hij strijdt, komt die PC-ploeg vanzelf.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch vind ik dat vrij kortzichtig van alle teams. Hij had toch minstens bij een ProContinentale ploeg moeten zitten. Zou me niets verbazen mocht hij in KBK voor alle verslaggevers uit het niets komen en opeens naar het podium sprinten.
True, wat betreft dat laatste, maar dat zijn we nou eenmaal gewend van de heren verslaggevers.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien is hij met een jaar 3M wel beter af, hij is de grootste naam die ze hebben binnengehaald dus hij mag waarschijnlijk iedere koers rijden die hij wil. Als hij daar constant goed weet te presteren, hij is namelijk een slag beter dan de renners waartegen hij strijdt, komt die PC-ploeg vanzelf.
En dat over die verslaggevers zegt meer over hen dan over Wippert
José ben jij het?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef FredWielergek het volgende:
Ik heb er veel zin in hoor, morgen.
Bij de Belgen zijn ze nog al vol van Jurgen Roelandt. Hij wordt dé man van 2013.
Nou ik moet het eerst maar even zien.
Morgen.quote:
Daar wordt je inderdaad elk jaar mee doodgegooid. "Dit wordt het jaar van Roelandts en Van Avermaet". Zal wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:22 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij voorspellen Wuyts et al. letterlijk al een jaar of 4 dat Roelandts en Van Avermaet een grote klassieker gaan winnen in het voorjaar. Het publiek zal het wel graag willen horen.
Nu moet ik wel toegeven, Roelandts oogt erg goed de afgelopen weken. Die etappezege in de Middellandse Zee was indrukwekkend, maar of dat wat zegt over zijn vorm op kasseien, dat is de vraag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar wordt je inderdaad elk jaar mee doodgegooid. "Dit wordt het jaar van Roelandts en Van Avermaet". Zal wel weer meevallen.
De Cauwer zegt ook altijd Roelandt terwijl het Roelandts is.quote:
Dat moet dus gedoceerd worden naar 34,5quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/video/477257-vanmarcke-blikt-voo%C3%AD/
hij is 24 maar heeft een kop van iemand 45
Zou wat zijn, twee ex-veldrijdtoppers die met elkaar de strijd gaan aanbinden: Boom en Stybar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat Stybar kan laten zien.
Ik erger me wel aan de hypocrisie. Alhoewel, milan - barça werd ook niet uitgezonden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
Maakt mij niets uit dat de NOS niet verslaat, ik keek er toch al niet naar.
Ik erger mij aan hun gebrek aan professionaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik erger me wel aan de hypocrisie. Alhoewel, milan - barça werd ook niet uitgezonden.
het is bergafwaarts gegaan sinds dat deMart niet meer in vaste dienst is bij de NOSquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik erger mij aan hun gebrek aan professionaliteit.
Mart was journalistiek gezien ongeëvenaard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is bergafwaarts gegaan sinds dat deMart niet meer in vaste dienst is bij de NOS
Sport1 is dan altijd een oplossing als NOS faalt met voetbal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik erger me wel aan de hypocrisie. Alhoewel, milan - barça werd ook niet uitgezonden.
quote:'Ik ben altíjd goed in de Omloop. Zelfs als ik slecht ben', lacht Juan Antonio Flecha.
Zou zomaar kunnen inderdaad, heb Unibet even gevraagd hem toe te voegen (ook daar was-ie onbekend) en een paar tientjes gezet op een podiumplek for fun.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef TheArt het volgende:
En toch vind ik dat vrij kortzichtig van alle teams. Hij had toch minstens bij een ProContinentale ploeg moeten zitten. Zou me niets verbazen mocht hij in KBK voor alle verslaggevers uit het niets komen en opeens naar het podium sprinten.
Is een koers in Frankrijk waar de eerste editie van zou zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:18 schreef Patroon het volgende:
Gianni Meersman zegt op Twitter dat de koers geannuleerd is ivm sneeuw. Weet nier welke koers hij bedoelt.
quote:William Clarke (Argos-Shimano)
Florian Vachon (Bretagne-Séché)
Julien Fouchard (Cofidis)
Nico Sijmens (Cofidis)
Cyril Lemoine (Sojasun)
Jérôme Cousin (Europcar)
Zakkari Dempster (NetApp-Endura)
Gatis Smukulis (Katusha)
Preben Van Hecke (Topsport Vlaanderen)
Maar dat doe je als het goed is dan al minstens 10 jaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik erger mij aan hun gebrek aan professionaliteit.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef wimderon het volgende:
Worden we al enthousiast, mag dat nog? Ja, dat mag.
Karl
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Wallegem hoopt op een zege voor Boom vanwege het niet uizenden van de koers door de NOS.
Daar past geen plofkap opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Szura het volgende:
Karl douwt die microfoon bijna in z'n mond
Waarom hebben ze er geen op hun trui/boordje?
Daar kan niet groot Sporza op staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Szura het volgende:
Karl douwt die microfoon bijna in z'n mond
Waarom hebben ze er geen op hun trui/boordje?
Of een shirtje met iets van Sporza er op, zoals Sport1 ook heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef Szura het volgende:
Nou, een logo bovenin beeld en op de tafel lijkt me ook wel voldoende
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef wimderon het volgende:
Worden we al enthousiast, mag dat nog? Ja, dat mag.
Karl
Het ligt meer aan de algehele houding van de NOS. Niet alleen omdat ze deze koers niet uitzenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens ook wel een beetjevan die Belgen die op hun trotse tenen getrapt zijn dat "hun" koers niet uitgezonden wordt.
De NOS is een hypocriete kutzender. Gaan ze ook geen politiek meer uitzenden omdat daar bedrog plaatsvind? Geen voetbal, omdat er omgekocht wordt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens ook wel een beetjevan die Belgen die op hun trotse tenen getrapt zijn dat "hun" koers niet uitgezonden wordt.
Rik Vanwalleghemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
Goed commentaar van de gesprekspartner van Karl. Wie is het?
Hij mag gratis met de trein.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
De directeur van van ronde van vlaanderenmuseum en nog meer op gebied van wielrennen in Belgie. Ook de bedenker van het nieuwe parcours van RvV geloof ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
Idd hij heeft ook geen moeite met kritiek op de belgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
Gilbert mag toch zijn eigen plan trekken?quote:
Oh dat heb ik niet meegekregen, over Armstrong en het stuk ervoor had hij goede tekstenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gilbert mag toch zijn eigen plan trekken?
Ik heb de indruk dat Van Wellegem in het verleden is blijven hangen.
Hmmm viel wel mee vind ik. Ik vond Karl wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef Szura het volgende:
[..]
over Armstrond en het stuk ervoor had hij goede teksten
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt het niet zo op Hendriks he?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wimderon heeft ook niet op de NOSquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Hendriks he?
"Wat heeft Pozzato nu weer bereikt?!"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Szura het volgende:
Ohoh, Pozzato, eens kijken hoe ze hem gaan benaderen vandaag.
Even kijken of hij op Boonen's wiel kan springen. Als ik Pippo was zou ik het express doen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Szura het volgende:
Ohoh, Pozzato, eens kijken hoe ze hem gaan benaderen vandaag.
Heb je digitale tv? Zo ja, dan moet je op je subtitleknopje op je afstandsbediening drukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb er constant ondertitieling lopen hoort dit of heb ik op een verkeerd knopje gedrukt?
Het is niet de ondertiteling van 888, als ik die aanzet heb ik dubbele ondertiteling
Je druk maken wat de Belg over je zegtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even kijken of hij op Boonen's wiel kan springen. Als ik Pippo was zou ik het express doen tegenwoordig.
Inderdaad, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even kijken of hij op Boonen's wiel kan springen. Als ik Pippo was zou ik het express doen tegenwoordig.
Jij wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij was laatst op de wielerprikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat Boonen dat wel leuk zou vinden, suggereerde zelf toch al dat hij de koers misschien kon beïnvloeden door te lossen en wat favorieten bij zich te houden.quote:
MSR 2010 was briljant!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je druk maken wat de Belg over je zegt
Ach..hij zou wat minder moeten reageren op sommige tweets..de reacties zijn niet altijd even snugger.quote:
Wat is dat voor argument?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
In Nederland kan praktisch iedereen toch Eén ontvangen, Dat lijkt me ergens wel een argument voor de NOS om de Omloop niet uit te zenden.
Ja, nieuwe shirtjes zijn veel meer eenheidsworst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef FredWielergek het volgende:
Even wennen, ik keek vaak gelijk naar iets oranjes als er beelden zijn van de koers.
Dan hoeven ze niks meer uit te zenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
In Nederland kan praktisch iedereen toch Eén ontvangen, Dat lijkt me ergens wel een argument voor de NOS om de Omloop niet uit te zenden.
Maar zeg dan niet dat je het doet vanwege de doping.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
Niet altijd even snugger.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach..hij zou wat minder moeten reageren op sommige tweets..de reacties zijn niet altijd even snugger.
Matig argument natuurlijk, hoeven ze geen enkele wielerwedstrijd meer uit te zenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
Nou ja, het is niet dat de NOS wezenlijk een beter product biedt. Als je dan keuzes moet maken, kan dat argument wel wegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument?
"Omdat de Telegraaf al naar Ajax gaat, besluiten het AD, Trouw en de Volkskrant er maar niet heen te gaan"?
Dan hoeven geen enkele koers meer uit te zenden, met die redenering.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat de NOS wezenlijk een beter product biedt. Als je dan keuzes moet maken, kan dat argument wel wegen.
Dan krijg je wel minder snel een sponsor voor Blanco.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet dat de NOS wezenlijk een beter product biedt. Als je dan keuzes moet maken, kan dat argument wel wegen.
Kijken naar wielrennen met Smeets & Ducrot/Dijkstra, of met Wuyts & de Cauwer. De keuze is snel gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
De verzorgen van die Chinese ploeg gaf Traksel een stel beenstukken, maar hij wist niet wat die gekke dingen waren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er "bazen" die zonder beenstukken rijden?
Maar dat geldt net zo goed voor de kranten, daar zit ook niet veel verschil tussen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat het de kranten maar niet horen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat geldt net zo goed voor de kranten, daar zit ook niet veel verschil tussen.
Dat zou inderdaad wel een betreurenswaardig gevolg kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan krijg je wel minder snel een sponsor voor Blanco.
Juist ja..twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 14:41:56Sporza noemt Lars Boom en Team Blanco als grote favorieten voor Omloop. Willen zeker kijkers rest van wielerseizoen behouden nu NOS afhaakt. reageer retweet
Tussen de categorie Trouw/Volkskrant en AD/Telegraaf zit toch wel een groot kwaliteitsverschil hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat geldt net zo goed voor de kranten, daar zit ook niet veel verschil tussen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Steven184 het volgende:
Juist ja..twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 14:41:56Sporza noemt Lars Boom en Team Blanco als grote favorieten voor Omloop. Willen zeker kijkers rest van wielerseizoen behouden nu NOS afhaakt. reageer retweet
Kerckhoffs will bewijzen dat hij nog slechter kan redeneren dan Hendriks.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Steven184 het volgende:
't is echt fucking koud. Net een paar uurtjes op de MTB in het bos getrapt. Dat ging nog net. Moet er niet aan denken nu op de racefiets te zitten.quote:
De druiven zijn weer zuur in Nederland, zo te lezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Steven184 het volgende:
Dat is hem gelukt, alleen eindigt hij nog wel ver achter THEXFRquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kerckhoffs will bewijzen dat hij nog slechter kan redeneren dan Hendriks.
Op een gewone fiets ging je al kapot van die snijdende windquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is echt fucking koud. Net een paar uurtjes op de MTB in het bos getrapt. Dat ging nog net. Moet er niet aan denken nu op de racefiets te zitten.
Het wordt een flinke afvalkoers vandaag, denk ik zo. De kou en de wind zullen hun tol eisen.
Lindeman?quote:
Volgens mij wel ja, al helpt die schuddende camera me niet echtquote:
Lopend is het al niks. Laat staan fietsend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Op een gewone fiets ging je al kapot van die snijdende wind
Je wordt op je wenken bediend ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uit welke ploeg komen die grijze renners?
OK, Bretagne dus.
Was Lindeman idd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, al helpt die schuddende camera me niet echt
Nog stoerder dan zonder beenstukken.quote:
En ook een aantal voorinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
Aantal Blanco rijders achterin. Zullen hun werk wel gedaan hebben.
Onopvallend, maar wel constant tussen positie 10 en 20.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Voorlopig Boom redelijk onopvallend, prima. Voorgaande jaren had ie er nogal een handje van om veel te vroeg al in beeld te rijden om vervolgens 40 km voor de finish weg te vallen in de grote koersen.
Prima dus. 35 man los, benieuwd wie er niet bij zit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onopvallend, maar wel constant tussen positie 10 en 20.
Het zal toch niet weer zo zijn dat zijn voorjaar naar de knoppen is.quote:
quote:
De NOS had dit op zeker goed gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Valse tussenstand: ban voor Sporza
Banaanvraag, ban!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Valse tussenstand: ban voor Sporza
Die hadden waarschijnlijk Hushovd gezegd, die komt nl. totaal niet overeen met Hausler.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De NOS had dit op zeker goed gehad.
hij zit toch op kop te stoempen, zo te zienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Leuk groepje vooruit. Niet de goede mee voor Blanco dus Wijnands kan rustig zijn anker aan de achterkant van het groepje leggen.
Zit niet in 'm. Die wil altijd werken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Marcoss het volgende:
Wynants moet zo weinig mogelijk meerijden, lijkt me
Nou ja moeten zitten, Wynants zit erbij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
1,40 al. Boom of Vanmarcke had toch wel bij die eerste groep moeten zitten.
Mja, die zien dat Wynants er naar toe rijdt en dat is ook een prima renner. Je kunt niet overal op reageren natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Pedroso het volgende:
1,40 al. Boom of Vanmarcke had toch wel bij die eerste groep moeten zitten.
En als je een (meester)knecht als Wynants eens zijn kans wil geven, dan gaat men dat in deze koers doen, niet in een monument.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, die zien dat Wynants er naar toe rijdt en dat is ook een prima renner. Je kunt niet overal op reageren natuurlijk.
En vervolgens gaat die vrolijk meewerken om het gat groter te maken. Prima renner maar kansloos voor de overwinning dus hij rijdt als een kip zonder kop.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, die zien dat Wynants er naar toe rijdt en dat is ook een prima renner. Je kunt niet overal op reageren natuurlijk.
Dat is dan wel weer zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En als je een (meester)knecht als Wynants eens zijn kans wil geven, dan gaat men dat in deze koers doen, niet in een monument.
Ik ga mee met Roelandts.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Geraint Thomas een gevaarlijke klant wordt.
Zit er wel constant, maar nog niet op de eerste rij geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Boom nog niet echt in beeld trouwens (net als Pozzato)
Blanco mist duidelijk Menchov.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vacansoleil mist Stijn, dat is duidelijk. Zijn charisma voedde de hele ploeg.
Calvé pindakaas natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft die Vandenbergh gegeten joh?
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 15:53:17Broken wrist (scaphoid bone) for Matteo Trentin (OPQS) (via @PatLefevere #OHN reageer retweet
Spaanse hondenbrokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft die Vandenbergh gegeten joh?
Twee denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Steven184 het volgende:
Heeft Paolini al een meter op kop gereden?
Eens hoor, maar vind het gewoon erg dom. Dat doe je toch gewoonweg niet als renner, 10 km op kop beunen met een snellere renner in je wiel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Vandenbergh als een idioot wil blijven doorstomen, zou Paolini wel erg dom zijn als hij daar niet van profiteert.
mee eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Vandenbergh als een idioot wil blijven doorstomen, zou Paolini wel erg dom zijn als hij daar niet van profiteert.
Paolini kan zich ook prima schuilhouden achter het grote lijf van Vandenbergh. Andersom is het een lousy deal, want dan zit Vandenbergh nog half in de wind.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roelandts dan. Alle moeite doen om het gat naar de kopgroep te overbruggen, dan vervolgens constant achterin blijven hangen, nooit meer richting de kop gaan en nu ook in kansloze positiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Szura het volgende:
Van Avermaet koerst ook niet al te snugger
Én Paolini is sowieso sneller én Vandenbergh heeft dan ook nog eens veel meer werk gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:13 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Paolini kan zich ook prima schuilhouden achter het grote lijf van Vandenbergh. Andersom is het een lousy deal, want dan zit Vandenbergh nog half in de wind.
Idd. Ik snap dan ook niet waarom Wuyts en De Cauwer daarnet zaten te verkondigen dat Omega Pharma Quickstep het spel erg goed speelt op het moment.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Én Paolini is sowieso sneller én Vandenbergh heeft dan ook nog eens veel meer werk gedaan.
ach, niet zo serieus nemen als er Belgen in het spel zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Ik snap dan ook niet waarom Wuyts en De Cauwer daarnet zaten te verkondigen dat Omega Pharma Quickstep het spel erg goed speelt op het moment.
Weten we dan ook weer.twitter:RobHarmeling twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:13:45Omloop van het NIeuwsblad, voorheen Omloop van het volk, heel peloton met beenstukken. Geen belangrijke koers meer ! reageer retweet
Hij moet dat dan op de Steenakker proberen, enige kans.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Vandenbergh niet alles op een sprint zet. Hij heeft het gat met de achtervolgers in zijn eentje gemaakt, misschien is 10/15 meter genoeg om Paolini niet meer te zien terugkeren in zware tegenwind.
Spiegel op zijn hoofd :pquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef Wombcat het volgende:
Roelandts met een superlelijke bling-bling helm
wanneer heeft die zilver gewonnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef Wombcat het volgende:
Roelandts met een superlelijke bling-bling helm
Ik kan me niet herinneren dat Roelandts ooit op een heuvel of kasseienstrook goed doortrok. Gewoon een redelijk beperkte renner.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Snap ook niets van Roelants, rijdt lafjes mee en komt amper op kop.
Of hij moet hij moet stikdood zitten dan is het uiteraard wel verklaarbaar.
Hij was wel de enige die Vandenbergh kon volgen toen die doortrok.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die achtervolgers zijn gewoon gefrustreerd dat zij niet in die zetel vooraan zitten, want ik denk niet dat Paolini beter is dan eender wie van die 8.
Zo werkt dat nu eenmaal, winnaars eten nu eenmaal vaak het bordje leeg van de ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Vandenbergh niet alles op een sprint zet. Hij heeft het gat met de achtervolgers in zijn eentje gemaakt, misschien is 10/15 meter genoeg om Paolini niet meer te zien terugkeren in zware tegenwind.
Ook eerder op de heuvels was hij sterk. Denk dat alleen Van Avermaet daar achter echt beter is (en dommer).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij was wel de enige die Vandenbergh kon volgen toen die doortrok.
Rijdt wel enorm goed dit jaar. Won een halve bergrit in de Middellandse Zee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Roelandts ooit op een heuvel of kasseienstrook goed doortrok. Gewoon een redelijk beperkte renner.
Wie was er vandaag niet slimmer dan Van Avermaet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ook eerder op de heuvels was hij sterk. Denk dat alleen Van Avermaet daar achter echt beter is (en dommer).
welk stuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Paolini dit niet wint eet ik een stuk uit de vloer.
Gewaagd hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Bismarck het volgende:
1. Paolini
2. Vandenbergh
3. Roelandts
Dat was een goede prestatie in een heuvelachtige rit, maar zoveel heeft hij verder toch ook niet laten zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rijdt wel enorm goed dit jaar. Won een halve bergrit in de Middellandse Zee.
Offredo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie was er vandaag niet slimmer dan Van Avermaet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |