Hmmm viel wel mee vind ik. Ik vond Karl wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef Szura het volgende:
[..]
over Armstrond en het stuk ervoor had hij goede teksten
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt het niet zo op Hendriks he?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wimderon heeft ook niet op de NOSquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Hendriks he?
"Wat heeft Pozzato nu weer bereikt?!"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Szura het volgende:
Ohoh, Pozzato, eens kijken hoe ze hem gaan benaderen vandaag.
Even kijken of hij op Boonen's wiel kan springen. Als ik Pippo was zou ik het express doen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Szura het volgende:
Ohoh, Pozzato, eens kijken hoe ze hem gaan benaderen vandaag.
Heb je digitale tv? Zo ja, dan moet je op je subtitleknopje op je afstandsbediening drukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb er constant ondertitieling lopen hoort dit of heb ik op een verkeerd knopje gedrukt?
Het is niet de ondertiteling van 888, als ik die aanzet heb ik dubbele ondertiteling
Je druk maken wat de Belg over je zegtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even kijken of hij op Boonen's wiel kan springen. Als ik Pippo was zou ik het express doen tegenwoordig.
Inderdaad, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even kijken of hij op Boonen's wiel kan springen. Als ik Pippo was zou ik het express doen tegenwoordig.
Jij wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij was laatst op de wielerprikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat Boonen dat wel leuk zou vinden, suggereerde zelf toch al dat hij de koers misschien kon beïnvloeden door te lossen en wat favorieten bij zich te houden.quote:
MSR 2010 was briljant!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je druk maken wat de Belg over je zegt
Ach..hij zou wat minder moeten reageren op sommige tweets..de reacties zijn niet altijd even snugger.quote:
Wat is dat voor argument?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
In Nederland kan praktisch iedereen toch Eén ontvangen, Dat lijkt me ergens wel een argument voor de NOS om de Omloop niet uit te zenden.
Ja, nieuwe shirtjes zijn veel meer eenheidsworst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef FredWielergek het volgende:
Even wennen, ik keek vaak gelijk naar iets oranjes als er beelden zijn van de koers.
Dan hoeven ze niks meer uit te zenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
In Nederland kan praktisch iedereen toch Eén ontvangen, Dat lijkt me ergens wel een argument voor de NOS om de Omloop niet uit te zenden.
Maar zeg dan niet dat je het doet vanwege de doping.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
Niet altijd even snugger.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach..hij zou wat minder moeten reageren op sommige tweets..de reacties zijn niet altijd even snugger.
Matig argument natuurlijk, hoeven ze geen enkele wielerwedstrijd meer uit te zenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef Reya het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |