Calvé pindakaas natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft die Vandenbergh gegeten joh?
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 15:53:17Broken wrist (scaphoid bone) for Matteo Trentin (OPQS) (via @PatLefevere #OHN reageer retweet
Spaanse hondenbrokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat heeft die Vandenbergh gegeten joh?
Twee denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Steven184 het volgende:
Heeft Paolini al een meter op kop gereden?
Eens hoor, maar vind het gewoon erg dom. Dat doe je toch gewoonweg niet als renner, 10 km op kop beunen met een snellere renner in je wiel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Vandenbergh als een idioot wil blijven doorstomen, zou Paolini wel erg dom zijn als hij daar niet van profiteert.
mee eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Vandenbergh als een idioot wil blijven doorstomen, zou Paolini wel erg dom zijn als hij daar niet van profiteert.
Paolini kan zich ook prima schuilhouden achter het grote lijf van Vandenbergh. Andersom is het een lousy deal, want dan zit Vandenbergh nog half in de wind.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Roelandts dan. Alle moeite doen om het gat naar de kopgroep te overbruggen, dan vervolgens constant achterin blijven hangen, nooit meer richting de kop gaan en nu ook in kansloze positiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Szura het volgende:
Van Avermaet koerst ook niet al te snugger
Én Paolini is sowieso sneller én Vandenbergh heeft dan ook nog eens veel meer werk gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:13 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Paolini kan zich ook prima schuilhouden achter het grote lijf van Vandenbergh. Andersom is het een lousy deal, want dan zit Vandenbergh nog half in de wind.
Idd. Ik snap dan ook niet waarom Wuyts en De Cauwer daarnet zaten te verkondigen dat Omega Pharma Quickstep het spel erg goed speelt op het moment.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Én Paolini is sowieso sneller én Vandenbergh heeft dan ook nog eens veel meer werk gedaan.
ach, niet zo serieus nemen als er Belgen in het spel zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Ik snap dan ook niet waarom Wuyts en De Cauwer daarnet zaten te verkondigen dat Omega Pharma Quickstep het spel erg goed speelt op het moment.
Weten we dan ook weer.twitter:RobHarmeling twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 16:13:45Omloop van het NIeuwsblad, voorheen Omloop van het volk, heel peloton met beenstukken. Geen belangrijke koers meer ! reageer retweet
Hij moet dat dan op de Steenakker proberen, enige kans.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Vandenbergh niet alles op een sprint zet. Hij heeft het gat met de achtervolgers in zijn eentje gemaakt, misschien is 10/15 meter genoeg om Paolini niet meer te zien terugkeren in zware tegenwind.
Spiegel op zijn hoofd :pquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef Wombcat het volgende:
Roelandts met een superlelijke bling-bling helm
wanneer heeft die zilver gewonnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef Wombcat het volgende:
Roelandts met een superlelijke bling-bling helm
Ik kan me niet herinneren dat Roelandts ooit op een heuvel of kasseienstrook goed doortrok. Gewoon een redelijk beperkte renner.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Snap ook niets van Roelants, rijdt lafjes mee en komt amper op kop.
Of hij moet hij moet stikdood zitten dan is het uiteraard wel verklaarbaar.
Hij was wel de enige die Vandenbergh kon volgen toen die doortrok.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die achtervolgers zijn gewoon gefrustreerd dat zij niet in die zetel vooraan zitten, want ik denk niet dat Paolini beter is dan eender wie van die 8.
Zo werkt dat nu eenmaal, winnaars eten nu eenmaal vaak het bordje leeg van de ander.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Vandenbergh niet alles op een sprint zet. Hij heeft het gat met de achtervolgers in zijn eentje gemaakt, misschien is 10/15 meter genoeg om Paolini niet meer te zien terugkeren in zware tegenwind.
Ook eerder op de heuvels was hij sterk. Denk dat alleen Van Avermaet daar achter echt beter is (en dommer).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij was wel de enige die Vandenbergh kon volgen toen die doortrok.
Rijdt wel enorm goed dit jaar. Won een halve bergrit in de Middellandse Zee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Roelandts ooit op een heuvel of kasseienstrook goed doortrok. Gewoon een redelijk beperkte renner.
Wie was er vandaag niet slimmer dan Van Avermaet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ook eerder op de heuvels was hij sterk. Denk dat alleen Van Avermaet daar achter echt beter is (en dommer).
welk stuk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Paolini dit niet wint eet ik een stuk uit de vloer.
Gewaagd hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Bismarck het volgende:
1. Paolini
2. Vandenbergh
3. Roelandts
Dat was een goede prestatie in een heuvelachtige rit, maar zoveel heeft hij verder toch ook niet laten zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rijdt wel enorm goed dit jaar. Won een halve bergrit in de Middellandse Zee.
Offredo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie was er vandaag niet slimmer dan Van Avermaet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |