José ben jij het?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef FredWielergek het volgende:
Ik heb er veel zin in hoor, morgen.
Bij de Belgen zijn ze nog al vol van Jurgen Roelandt. Hij wordt dé man van 2013.
Nou ik moet het eerst maar even zien.
Morgen.quote:
Daar wordt je inderdaad elk jaar mee doodgegooid. "Dit wordt het jaar van Roelandts en Van Avermaet". Zal wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:22 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij voorspellen Wuyts et al. letterlijk al een jaar of 4 dat Roelandts en Van Avermaet een grote klassieker gaan winnen in het voorjaar. Het publiek zal het wel graag willen horen.
Nu moet ik wel toegeven, Roelandts oogt erg goed de afgelopen weken. Die etappezege in de Middellandse Zee was indrukwekkend, maar of dat wat zegt over zijn vorm op kasseien, dat is de vraag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar wordt je inderdaad elk jaar mee doodgegooid. "Dit wordt het jaar van Roelandts en Van Avermaet". Zal wel weer meevallen.
De Cauwer zegt ook altijd Roelandt terwijl het Roelandts is.quote:
Dat moet dus gedoceerd worden naar 34,5quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/video/477257-vanmarcke-blikt-voo%C3%AD/
hij is 24 maar heeft een kop van iemand 45
Zou wat zijn, twee ex-veldrijdtoppers die met elkaar de strijd gaan aanbinden: Boom en Stybar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat Stybar kan laten zien.
Ik erger me wel aan de hypocrisie. Alhoewel, milan - barça werd ook niet uitgezonden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
Maakt mij niets uit dat de NOS niet verslaat, ik keek er toch al niet naar.
Ik erger mij aan hun gebrek aan professionaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik erger me wel aan de hypocrisie. Alhoewel, milan - barça werd ook niet uitgezonden.
het is bergafwaarts gegaan sinds dat deMart niet meer in vaste dienst is bij de NOSquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik erger mij aan hun gebrek aan professionaliteit.
Mart was journalistiek gezien ongeëvenaard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is bergafwaarts gegaan sinds dat deMart niet meer in vaste dienst is bij de NOS
Sport1 is dan altijd een oplossing als NOS faalt met voetbal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik erger me wel aan de hypocrisie. Alhoewel, milan - barça werd ook niet uitgezonden.
quote:'Ik ben altíjd goed in de Omloop. Zelfs als ik slecht ben', lacht Juan Antonio Flecha.
Zou zomaar kunnen inderdaad, heb Unibet even gevraagd hem toe te voegen (ook daar was-ie onbekend) en een paar tientjes gezet op een podiumplek for fun.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef TheArt het volgende:
En toch vind ik dat vrij kortzichtig van alle teams. Hij had toch minstens bij een ProContinentale ploeg moeten zitten. Zou me niets verbazen mocht hij in KBK voor alle verslaggevers uit het niets komen en opeens naar het podium sprinten.
Is een koers in Frankrijk waar de eerste editie van zou zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:18 schreef Patroon het volgende:
Gianni Meersman zegt op Twitter dat de koers geannuleerd is ivm sneeuw. Weet nier welke koers hij bedoelt.
quote:William Clarke (Argos-Shimano)
Florian Vachon (Bretagne-Séché)
Julien Fouchard (Cofidis)
Nico Sijmens (Cofidis)
Cyril Lemoine (Sojasun)
Jérôme Cousin (Europcar)
Zakkari Dempster (NetApp-Endura)
Gatis Smukulis (Katusha)
Preben Van Hecke (Topsport Vlaanderen)
Maar dat doe je als het goed is dan al minstens 10 jaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik erger mij aan hun gebrek aan professionaliteit.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef wimderon het volgende:
Worden we al enthousiast, mag dat nog? Ja, dat mag.
Karl
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Wallegem hoopt op een zege voor Boom vanwege het niet uizenden van de koers door de NOS.
Daar past geen plofkap opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Szura het volgende:
Karl douwt die microfoon bijna in z'n mond
Waarom hebben ze er geen op hun trui/boordje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |