quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef wimderon het volgende:
Worden we al enthousiast, mag dat nog? Ja, dat mag.
Karl
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Wallegem hoopt op een zege voor Boom vanwege het niet uizenden van de koers door de NOS.
Daar past geen plofkap opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Szura het volgende:
Karl douwt die microfoon bijna in z'n mond
Waarom hebben ze er geen op hun trui/boordje?
Daar kan niet groot Sporza op staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Szura het volgende:
Karl douwt die microfoon bijna in z'n mond
Waarom hebben ze er geen op hun trui/boordje?
Of een shirtje met iets van Sporza er op, zoals Sport1 ook heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:18 schreef Szura het volgende:
Nou, een logo bovenin beeld en op de tafel lijkt me ook wel voldoende
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef wimderon het volgende:
Worden we al enthousiast, mag dat nog? Ja, dat mag.
Karl
Het ligt meer aan de algehele houding van de NOS. Niet alleen omdat ze deze koers niet uitzenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens ook wel een beetjevan die Belgen die op hun trotse tenen getrapt zijn dat "hun" koers niet uitgezonden wordt.
De NOS is een hypocriete kutzender. Gaan ze ook geen politiek meer uitzenden omdat daar bedrog plaatsvind? Geen voetbal, omdat er omgekocht wordt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens ook wel een beetjevan die Belgen die op hun trotse tenen getrapt zijn dat "hun" koers niet uitgezonden wordt.
Rik Vanwalleghemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
Goed commentaar van de gesprekspartner van Karl. Wie is het?
Hij mag gratis met de trein.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
De directeur van van ronde van vlaanderenmuseum en nog meer op gebied van wielrennen in Belgie. Ook de bedenker van het nieuwe parcours van RvV geloof ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
Idd hij heeft ook geen moeite met kritiek op de belgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Reya het volgende:
Gilbert mag toch zijn eigen plan trekken?quote:
Oh dat heb ik niet meegekregen, over Armstrong en het stuk ervoor had hij goede tekstenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gilbert mag toch zijn eigen plan trekken?
Ik heb de indruk dat Van Wellegem in het verleden is blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |