is dat niet leuk/quote:Op zondag 17 februari 2013 10:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja bij mijn opa en oma in limburg
Landshcap is mooi maar wat een tyfuslelijke huizen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alle haat op limburg is terecht trouwens
Fixedquote:Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mag topicpointer met feliciteer hamerhaaitje met zijn vakantie oid??????/
cause I want it badquote:
hij is leuk hequote:
vind jij hem ook leuk prom?quote:
oh wist ik nietquote:
quote:
ah okequote:Op zondag 17 februari 2013 10:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha heb het ook niet gezegd
dat was al duidelijk jaquote:Op zondag 17 februari 2013 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ah okelichte obsessie hier bij mij
Welke dingetje? Er zijn zoveel dingetjesquote:Op zondag 17 februari 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkahh roddelen over jou met dingetje jeweet
mijn vorige dingetjequote:Op zondag 17 februari 2013 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke dingetje? Er zijn zoveel dingetjes
hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
zelfde nog hboquote:Op zondag 17 februari 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, wat doe jij momenteel?
Verloedering van de samenleving, dat sommige mensen op het HBO toegelaten wordenquote:
klopt bij mij in de klas zitten ook buitenlandersquote:Op zondag 17 februari 2013 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verloedering van de samenleving, dat sommige mensen op het HBO toegelaten worden
Ik heb het meer over jou.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
klopt bij mij in de klas zitten ook buitenlanders
pizzaquote:Op zondag 17 februari 2013 11:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey pizza hallo
Ja hai
Alles goed?
Ja met jou?
ja ook!
Leuk om te horen, verder nog iets leuks te vertellen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan niet meer roddelenBOEHOEEE
Ja ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Hey, met mij gaat alles goed
Met jullie?
Ja superquote:Op zondag 17 februari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Hey, met mij gaat alles goed
Met jullie?
Ja ik had een zwemwedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja supernog wat gedaan dit weekend?
kut voor je dat je in limburg bent, sterkte!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep zit nu in zuid limburg bij mn opa en oma
Dankjequote:Op zondag 17 februari 2013 11:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kut voor je dat je in limburg bent, sterkte!
awh hoe is het gegaan of hoeveelste was je?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik had een zwemwedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommen
En jij, jij nog iets gedaan?
Ja geen idee, ik wilde niets eens kijken wat ik was gewordenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh hoe is het gegaan of hoeveelste was je?
aawh volgende keer beter tochquote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik wilde niets eens kijken wat ik was geworden
laten we het hopenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh volgende keer beter toch
Dat is wel te hopen want niet iedereen hoeft te weten over mijn muziek luister praktijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zijn we daar ook niet veilig?
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zijn we daar ook niet veilig?
ehm muziek geluisterd, op de laptop gekloot, geslapen, de hond vervelen, de kat vermaakt, tax verveelt en straks met de hond naar het bosquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
laten we het hopen
Maar heb jij nog iets leuks gedaan, of plannen voor vandaag?
Klinkt als een leuk weekendquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm muziek geluisterd, op de laptop gekloot, geslapen, de hond vervelen, de kat vermaakt, tax verveelt en straks met de hond naar het bos
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielwant ik ben ook een enge stalker
hahaha ja hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk weekend
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielwant ik ben ook een enge stalker
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Gotquote:Op zondag 17 februari 2013 10:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog andere aanraders?
[..]
Alle mensen weten het toch.
net als met turn aroundquote:
Thrift shop is een goed nummerquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Got
zeker welquote:
Er zijn nou eenmaal nummers waarin hij over wel zinvolle dingen rapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
zeker wel
snap niet dat mensen het niet leuk vinden
Niet elk nummer hoeft een betekenis te hebben toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal nummers waarin hij over wel zinvolle dingen rapt.
niet zo zeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
Toch lastig hier met de NL tijd. Nu kom ik online en is er niemand meer 's nachts
Hele week tentamens leren en voor mondeling duitsquote:
Zulke vermoedens heb ik daar ook altijd al over gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Wat voor publiek trekt de huishoudbeurs? Want twee vriendinnen van mij zijn daarheen. Maar volgens mij komen daar alleen maar huismoeders ofzo
mijn vriendinnen zijn er ook heen geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Wat voor publiek trekt de huishoudbeurs? Want twee vriendinnen van mij zijn daarheen. Maar volgens mij komen daar alleen maar huismoeders ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oudere vrouwen denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Zo, dat is best lang zegquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Hele week tentamens leren en voor mondeling duitsmoet de maandag na de vakantie 15 minuten lang duits gaan lullen
Zou er niet heen willen hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zulke vermoedens heb ik daar ook altijd al over gehadvolgens mij wel inderdaad, aan de beelden te zien, die vaak op het nieuws nog wel eens uitgezonden worden.
Thanks, zou zo wel even luisterenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Got
quote:
Hoe vonden ze het?!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn vriendinnen zijn er ook heen geweest
Ik zou daar gek wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou er niet heen willen hoortussen al die langzame vrouwen die overal bij gaan stil staan en dat je niet door kunt lopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, zou zo wel even luisteren
[..]___!
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. stuquote:Op zondag 17 februari 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
Ik wil naar de huishoudbeurs
Ik kan vast wel gratis kaartjes krijgen via mijn contacten bij Electron Expotech
Niet voor Stuquote:Op zondag 17 februari 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
1. stu___
2. waarom
3. kaartjes zijn vast al uitverkocht
quote:
ah okequote:
niet weten dat Stu connecties heeft in de huishoudbeurzen wereldquote:Op zondag 17 februari 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
1. stu___
2. waarom
3. kaartjes zijn vast al uitverkocht
houd je mond pizzaquote:Op zondag 17 februari 2013 11:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet weten dat Stu connecties heeft in de huishoudbeurzen wereld
Alle beurzen in de RAIquote:Op zondag 17 februari 2013 11:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet weten dat Stu connecties heeft in de huishoudbeurzen wereld
Tuurlijk win ik welquote:Op zondag 17 februari 2013 11:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet huilen, je kan niet altijd winnen
nah niet zo bijzonder tbhquote:Op zondag 17 februari 2013 11:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
super hoe vind je deze eigenlijk?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo wanneer coke snuiven dang???![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, won, verleden tijd.
Ik win en blijf vanaf nu winnen
 quote:
als je dat per se wiltquote:Op zondag 17 februari 2013 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, won, verleden tijd.
Ik win en blijf vanaf nu winnen
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom die smiley's zo dom staan
xkus jegurl zusjehaai
Dankjequote:Op zondag 17 februari 2013 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij mag ook emogiffen van mij voor
nee ik vind er geen reet aanquote:
Ik maak je overal op elk vlak in, maar ik zal je wel laten winnen danquote:Op zondag 17 februari 2013 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het heeft niks met willen te maken, het gebeurt gewoon G
Slaapkopquote:
Precies. Het is gvd geen Madame Tussaudsquote:Op zondag 17 februari 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik vind er geen reet aanword al nerveus als mensen in de supermarkt niet doorlopen en een uur voor dat vak blijven staan waar je bij wil
hehe daar moest ik dus ook aan denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik vind er geen reet aanword al nerveus als mensen in de supermarkt niet doorlopen en een uur voor dat vak blijven staan waar je bij wil
Oké, ik twijfel over wat het is: een penis, paraplu, of letter J van mijn naam of omgekeerde vishaakquote:
HOE DURF JIJ GOD BELACHELIJK TE MAKEN JIJ BELHAMELquote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Het is gvd geen Madame Tussauds
dunne penis danquote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ik twijfel over wat het is: een penis, paraplu, of letter J van mijn naam of omgekeerde vishaak
Pretty darn goodquote:
Dat ik niet op FOK! zit betekent niet dat ik slaap hoorquote:
Wat een heer ben je ookquote:Op zondag 17 februari 2013 11:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik maak je overal op elk vlak in, maar ik zal je wel laten winnen dan
Er staat gewoon AJ?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ik twijfel over wat het is: een penis, paraplu, of letter J van mijn naam of omgekeerde vishaak
jajaquote:Op zondag 17 februari 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretty darn good
[..]
Dat ik niet op FOK! zit betekent niet dat ik slaap hoor
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HOE DURF JIJ GOD BELACHELIJK TE MAKEN JIJ BELHAMEL
Het was moeilijk om te maken okequote:Op zondag 17 februari 2013 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb nergens over te klagen. NIKS. Voel me gewoon goedquote:
Uhm hoe laat was jij vrijdag je nest uit?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
Iedereen komt nu pas uit z'n bed hierEn ik was er tien uur al uit om de hond uit te laten
luie donders hier.
Ik was er om 10.30 uit en ging pas om 3.15 naar bedquote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
Iedereen komt nu pas uit z'n bed hierEn ik was er tien uur al uit om de hond uit te laten
luie donders hier.
Hey ik moest om 10:30 met mijn ouders ontbijten, ik was ook op tijd wakkerquote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
luie donders hier.
Goed om te horenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nergens over te klagen. NIKS. Voel me gewoon goed
vrijdag? 6.00quote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhm hoe laat was jij vrijdag je nest uit?
Ik bedoel hier in huisquote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey ik moest om 10:30 met mijn ouders ontbijten, ik was ook op tijd wakker
Wanneer afspreken?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ik zou zelfs de deur voor je open doen enzo
Supersof is vaak extreem laat uit bed. En wie is daar de dupe van? Precies! Pluto dusquote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhm hoe laat was jij vrijdag je nest uit?
Of donderdag dan.
Zeker, hoe gaat ie met jou dan?quote:
schrijf het dan gelijk goed johquote:
Nou dan, niet zeuren. Het is zondagquote:Op zondag 17 februari 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
schrijf het dan gelijk goed joh
en je weet het antwoord toch al
Not too bad thank you for askingquote:Op zondag 17 februari 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker, hoe gaat ie met jou dan?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Supersof is vaak extreem laat uit bed. En wie is daar de dupe van? Precies! Pluto dus
Die zit maar te wachten en te wachten en hij past niet door het kattenluikquote:
Ik heb wel mn wekker vandaag gezetquote:
Succesquote:Op zondag 17 februari 2013 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
Kamer opruimen, brb, mis me niet te veel
En toen? Ben je meteen met Pluto gaan wandelen voor een uur?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb wel mn wekker vandaag gezetwas om half negen al wakker.
ja, hij was vanochtend zo lief. Dan slaapt ie nog half in je armen als je hem oppaktquote:
Achquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hij was vanochtend zo lief. Dan slaapt ie nog half in je armen als je hem oppakt
Ik mis je toch altijd als je hier niet bentquote:Op zondag 17 februari 2013 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
Kamer opruimen, brb, mis me niet te veel
Die fotoquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hij was vanochtend zo lief. Dan slaapt ie nog half in je armen als je hem oppakt
10.20 liet ik hem uitquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toen? Ben je meteen met Pluto gaan wandelen voor een uur?
Waarom nietquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
10.20 liet ik hem uiten we gingen langs de dijk. Maar pluto kan niet zo lang lopen he
Ja die was ook liefquote:
Maar het is een jachthondquote:Op zondag 17 februari 2013 12:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klein beestje kleine pootjes sneller moe
gok ik
Hij heeft een ziekte waardoor zijn ruggenmerg langzaam afsterft. Is te vergelijken met MS voor mensen. Dus hij valt heel vaak en hij kan niet meer rennen of trap lopen (alleen naar boven). Als hij het had gekregen als hij een pup was, dan was hij niet eens twee jaar geworden. Maar hij kreeg het later en is nu bijna zes, maar hij haalt de acht waarschijnlijk net. Terwijl zijn soort 16 kan wordenquote:
Jeetje, wat zielig zegquote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een ziekte waardoor zijn ruggenmerg langzaam afsterft. Is te vergelijken met MS voor mensen. Dus hij valt heel vaak en hij kan niet meer rennen of trap lopen (alleen naar boven). Als hij het had gekregen als hij een pup was, dan was hij niet eens twee jaar geworden. Maar hij kreeg het later en is nu bijna zes, maar hij haalt de acht waarschijnlijk net. Terwijl zijn soort 16 kan worden
Maar ik denk persoonlijk wel dat hij de acht haalt
Ja echt heel zielig. Hij valt heel vak, of dan rolt hij van de trap af. Is echt vreselijk om te zien. Maar hij is altijd vrolijk en lijkt nergens last van te hebben, maar daar is hij een terriër voor.quote:
Dat is toch apart om met enige zekerheid te weten ''Met drie jaar is hij waarschijnlijk dood''quote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een ziekte waardoor zijn ruggenmerg langzaam afsterft. Is te vergelijken met MS voor mensen. Dus hij valt heel vaak en hij kan niet meer rennen of trap lopen (alleen naar boven). Als hij het had gekregen als hij een pup was, dan was hij niet eens twee jaar geworden. Maar hij kreeg het later en is nu bijna zes, maar hij haalt de acht waarschijnlijk net. Terwijl zijn soort 16 kan worden
Maar ik denk persoonlijk wel dat hij de acht haalt
Wat klote zeg. Echt zielig en dat al op zo'n jonge leeftijdquote:Op zondag 17 februari 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt heel zielig. Hij valt heel vak, of dan rolt hij van de trap af. Is echt vreselijk om te zien. Maar hij is altijd vrolijk en lijkt nergens last van te hebben, maar daar is hij een terriër voor.
Ja is het ook. Maar we weten het al best lang, en ik denk er maar gewoon niet aan. Hij is zo vrolijk, hij heeft niks door. Dus dan moet je je er ook geen zorgen over maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is toch apart om met enige zekerheid te weten ''Met drie jaar is hij waarschijnlijk dood''
Moet je ook niet doen. Live life to the fullest voor Plutoquote:Op zondag 17 februari 2013 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar we weten het al best lang, en ik denk er maar gewoon niet aan. Hij is zo vrolijk, hij heeft niks door. Dus dan moet je je er ook geen zorgen over maken.
Ja dat gebeurt ook wel hoor. Het is echt een verwende hond soms. Schooien enzo, en met ons aan tafel zittenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Live life to the fullest voor Pluto
Volledig onderdeel van de familie dusquote:Op zondag 17 februari 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt ook wel hoor. Het is echt een verwende hond soms. Schooien enzo, en met ons aan tafel zitten
oohquote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
allemaal zielige verhalen over dieren die dood gaan
jepquote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volledig onderdeel van de familie dus
het is gewoon waar?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
allemaal zielige verhalen over dieren die dood gaan
ja lieve hond is liefquote:
Dat schiet niet opquote:Op zondag 17 februari 2013 12:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje saai hier, niets te doen
Ken ik nietquote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kijk nu 'Wilfred' dus dat valt wel weer mee
Ooohquote:Op zondag 17 februari 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Programma met Elijah Woord
Maar hoe gaat het met jou?
Nee daar was ik twee weken geleden alquote:
Je snoept teveelquote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee daar was ik twee weken geleden al
Ik heb een gaatje in mn kies
Ik heb gehoord dat ze dan je mond openzagen en dat mensen flauw vallen van de pijnquote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee daar was ik twee weken geleden al
Ik heb een gaatje in mn kies
Welnee manquote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gaat pijn doen hoor
Ze geven je narcosequote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze dan je mond openzagen en dat mensen flauw vallen van de pijn![]()
Ja dat sowiesoquote:
Nee tegenwoordig niet meerquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig niet meer
De narcoses zijn op want er zat paardenvlees in de narcose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |