Maar het is een jachthondquote:Op zondag 17 februari 2013 12:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klein beestje kleine pootjes sneller moe
gok ik
Hij heeft een ziekte waardoor zijn ruggenmerg langzaam afsterft. Is te vergelijken met MS voor mensen. Dus hij valt heel vaak en hij kan niet meer rennen of trap lopen (alleen naar boven). Als hij het had gekregen als hij een pup was, dan was hij niet eens twee jaar geworden. Maar hij kreeg het later en is nu bijna zes, maar hij haalt de acht waarschijnlijk net. Terwijl zijn soort 16 kan wordenquote:
Jeetje, wat zielig zegquote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een ziekte waardoor zijn ruggenmerg langzaam afsterft. Is te vergelijken met MS voor mensen. Dus hij valt heel vaak en hij kan niet meer rennen of trap lopen (alleen naar boven). Als hij het had gekregen als hij een pup was, dan was hij niet eens twee jaar geworden. Maar hij kreeg het later en is nu bijna zes, maar hij haalt de acht waarschijnlijk net. Terwijl zijn soort 16 kan worden
Maar ik denk persoonlijk wel dat hij de acht haalt
Ja echt heel zielig. Hij valt heel vak, of dan rolt hij van de trap af. Is echt vreselijk om te zien. Maar hij is altijd vrolijk en lijkt nergens last van te hebben, maar daar is hij een terriër voor.quote:
Dat is toch apart om met enige zekerheid te weten ''Met drie jaar is hij waarschijnlijk dood''quote:Op zondag 17 februari 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een ziekte waardoor zijn ruggenmerg langzaam afsterft. Is te vergelijken met MS voor mensen. Dus hij valt heel vaak en hij kan niet meer rennen of trap lopen (alleen naar boven). Als hij het had gekregen als hij een pup was, dan was hij niet eens twee jaar geworden. Maar hij kreeg het later en is nu bijna zes, maar hij haalt de acht waarschijnlijk net. Terwijl zijn soort 16 kan worden
Maar ik denk persoonlijk wel dat hij de acht haalt
Wat klote zeg. Echt zielig en dat al op zo'n jonge leeftijdquote:Op zondag 17 februari 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt heel zielig. Hij valt heel vak, of dan rolt hij van de trap af. Is echt vreselijk om te zien. Maar hij is altijd vrolijk en lijkt nergens last van te hebben, maar daar is hij een terriër voor.
Ja is het ook. Maar we weten het al best lang, en ik denk er maar gewoon niet aan. Hij is zo vrolijk, hij heeft niks door. Dus dan moet je je er ook geen zorgen over maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is toch apart om met enige zekerheid te weten ''Met drie jaar is hij waarschijnlijk dood''
Moet je ook niet doen. Live life to the fullest voor Plutoquote:Op zondag 17 februari 2013 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar we weten het al best lang, en ik denk er maar gewoon niet aan. Hij is zo vrolijk, hij heeft niks door. Dus dan moet je je er ook geen zorgen over maken.
Ja dat gebeurt ook wel hoor. Het is echt een verwende hond soms. Schooien enzo, en met ons aan tafel zittenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Live life to the fullest voor Pluto
Volledig onderdeel van de familie dusquote:Op zondag 17 februari 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt ook wel hoor. Het is echt een verwende hond soms. Schooien enzo, en met ons aan tafel zitten
oohquote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
allemaal zielige verhalen over dieren die dood gaan
jepquote:Op zondag 17 februari 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volledig onderdeel van de familie dus
het is gewoon waar?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
allemaal zielige verhalen over dieren die dood gaan
ja lieve hond is liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |