Supersof is vaak extreem laat uit bed. En wie is daar de dupe van? Precies! Pluto dusquote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhm hoe laat was jij vrijdag je nest uit?
Of donderdag dan.
Zeker, hoe gaat ie met jou dan?quote:
schrijf het dan gelijk goed johquote:
Nou dan, niet zeuren. Het is zondagquote:Op zondag 17 februari 2013 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
schrijf het dan gelijk goed joh
en je weet het antwoord toch al
Not too bad thank you for askingquote:Op zondag 17 februari 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker, hoe gaat ie met jou dan?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Supersof is vaak extreem laat uit bed. En wie is daar de dupe van? Precies! Pluto dus
Die zit maar te wachten en te wachten en hij past niet door het kattenluikquote:
Ik heb wel mn wekker vandaag gezetquote:
Succesquote:Op zondag 17 februari 2013 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
Kamer opruimen, brb, mis me niet te veel
En toen? Ben je meteen met Pluto gaan wandelen voor een uur?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb wel mn wekker vandaag gezetwas om half negen al wakker.
ja, hij was vanochtend zo lief. Dan slaapt ie nog half in je armen als je hem oppaktquote:
Achquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hij was vanochtend zo lief. Dan slaapt ie nog half in je armen als je hem oppakt
Ik mis je toch altijd als je hier niet bentquote:Op zondag 17 februari 2013 11:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké
Kamer opruimen, brb, mis me niet te veel
Die fotoquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hij was vanochtend zo lief. Dan slaapt ie nog half in je armen als je hem oppakt
10.20 liet ik hem uitquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toen? Ben je meteen met Pluto gaan wandelen voor een uur?
Waarom nietquote:Op zondag 17 februari 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
10.20 liet ik hem uiten we gingen langs de dijk. Maar pluto kan niet zo lang lopen he
Ja die was ook liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |