pizzaquote:Op zondag 17 februari 2013 11:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey pizza hallo
Ja hai
Alles goed?
Ja met jou?
ja ook!
Leuk om te horen, verder nog iets leuks te vertellen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan niet meer roddelenBOEHOEEE
Ja ook hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Hey, met mij gaat alles goed
Met jullie?
Ja superquote:Op zondag 17 februari 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Hey, met mij gaat alles goed
Met jullie?
Ja ik had een zwemwedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja supernog wat gedaan dit weekend?
kut voor je dat je in limburg bent, sterkte!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep zit nu in zuid limburg bij mn opa en oma
Dankjequote:Op zondag 17 februari 2013 11:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kut voor je dat je in limburg bent, sterkte!
awh hoe is het gegaan of hoeveelste was je?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik had een zwemwedstrijd en heb nog nooit zo slecht gezwommen
En jij, jij nog iets gedaan?
Ja geen idee, ik wilde niets eens kijken wat ik was gewordenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh hoe is het gegaan of hoeveelste was je?
aawh volgende keer beter tochquote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik wilde niets eens kijken wat ik was geworden
laten we het hopenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh volgende keer beter toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |